Ik met een brunette variant van de chick van Pellé.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
haha oke is goed, ik ga samen met een pelle look a like
Pas maar op, voor je 't weet zit je in Brussel op te passen op z'n kids terwijl hij met z'n vrouw op vakantie is.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik ga de familie ontmoeten geloof ik.
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik met een brunette variant van de chick van Pellé.
ditquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je 't weet zit je in Brussel op te passen op z'n kids terwijl hij met z'n vrouw op vakantie is.
Nee, laten we dat vooral even niet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Laat die dan maar wat fotos maken voor ons thuisblijvers
Waarom niet, ze hoeft t niet te wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, laten we dat vooral even niet doen.
quote:
Belachelijke Kak-Cup.quote:Wilfried Bony wordt node gemist bij Vitesse. De Ivoriaan scoorde tijdens de vorige ontmoeting twee keer tegen Ajax en bezorgde Vitesse hiermee de winst.
Zonder Bony presteert Vitesse beduidend minder: in de 53 Eredivisieduels waarin hij meedeed haalde Vitesse gemiddeld 1,7 punten, terwijl dat bij de duels waarin Bony niet meedeed (14 duels) 0,9 punten was.
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch prima? vandaag winnen en een gat slaan met Vitesse
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb liever dat de joden gelijk spelen of verliezen tegen vitesse.
kunnen ze minder ver op ons uitlopen.
Gelukkig niet dezelfde mentaliteit als een jonge van Persiequote:Clasie lovend over Van Persie: 'Hij was mijn voorbeeld'
Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie is al jaren gecharmeerd van Manchester United-aanvaller Robin van Persie. Toen de 21-jarige Clasie nog een kleine jongen was en in de E-jeugd van Feyenoord speelde had hij al een zwak voor Van Persie, die van 2001 tot medio 2004 in de hoofdmacht van Feyenoord speelde.
"Robin van Persie was mijn favoriete speler. Niet omdat hij uit de eigen jeugd kwam, maar vanwege zijn stijl. Als kleine jongen heb je er nog niet echt verstand van, maar ik zag wel: hij is spectaculair. Van Persie brak door in dat seizoen, 2001/2002", vertelde de reserveaanvoerder van Feyenoord tegen NUsport.
Clasie kan zich enkele dingen nog goed herinneren. "Tegen Ajax zorgde ik dat ik in het stadion zat, de Europese wedstrijden zag ik thuis vanaf de bank in Haarlem. Robin gaf tegen Internazionale een mooie voorzet op Van Hooijdonk. Dat werd een doelpunt." Clasie had als jongen ook wel eens contact met Van Persie en heeft ook nog een foto met de spits.
"Hij was vriendelijk. Na de foto was ik helemaal happy", vervolgde Clasie, die zijn kamer vol met foto's had hangen met spelers van het eerste van Feyenoord. "Ik hing ze op in mijn slaapkamer. Ik had een droom en dat was voetballen in de Kuip. Van Persie deed dat. Hij was mijn voorbeeld."
Eén jaar na de foto kwamen Clasie en Van Persie elkaar weer tegen, toen beiden geblesseerd waren en in het krachthonk trainden. "Hij was ook geblesseerd. Hij deed zijn oefeningen niet in de Kuip, maar bij ons op Varkenoord. We praatten, over voetbal natuurlijk. Hij vroeg wie ik was, op welke positie ik speelde. Ik vroeg hem hoe ik sommige dingen op het veld moest doen."
Sinds enkele maanden komt het duo elkaar bij het Nederlands elftal tegen. Ook dan spreken ze met elkaar. "Robin is verder dan ik. Zijn loopacties zijn perfect, soms net iets sneller ingezet dan ik het zie. Het klikt. Hij helpt me, zegt: 'Als ik zo'n vooractie maak, kun je de bal diep geven.' Dat onthoud ik voor de volgende keer", aldus Clasie.
Lekker opportunistisch gelul vind ik dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Immers al 7! pingels mogen nemen dit seizoen
dus?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Er komen er niet meer bij hopelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef tammepiet het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef macca728 het volgende:
vanmiddag Achahbar in de basis op de plaats van Schaken ?
Dat zal inderdaad niet gebeuren. Vanaf nu gaan Vilhena en Pelle de penaltys nemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er komen er niet meer bij hopelijk.
Kan toch haast niet anders dan dat de Uber-Ollie aanwezig is en de fanshop vol ollie's staat?quote:Campagne in voorbereiding
Vooraf de wedstrijd wordt er vandaag hard gewerkt in de Kuip. Medewerkers en vrijwilligers zijn in de stromende regen bezig om de vooraf aangekondigde campagne diergaarde Blijdorp voor te bereiden, die officieel en op spectaculaire wijze later op de dag wordt gelanceerd.
De selectie van Feyenoord zal de wedstrijd voor het eerst afwerken in het vernieuwde thuisshirt, waarop het logo van de diergaarde staat. Tevens zijn vanaf zondag alle andere uitingen van ASR veranderd in Diergaarde Blijdorp. Zo zal het logo van Blijdorp onder meer te zien zijn op reclameborden en de boarding rond het veld in De Kuip.
Supporters van Feyenoord kunnen het komende half jaar Diergaarde Blijdorp een steuntje in de rug geven. In zowel de Feyenoord Fanshops als in de souvenirshop van Blijdorp wordt een speciale merchandising lijn geïntroduceerd, waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan Diergaarde Blijdorp.
De sneeuw in en rondom de Kuip is door de ingevallen dooi vrijwel verdwenen. maar eventuele gladheid op zowel trappen als tribunes kan voorkomen.
Feyenoord tegen FC Twente begint om 14.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |