quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik dacht overigens eerst dat dat beest 4 ogen had. Duurde even voordat ik wist dat het bij de onderste 2 om slagtanden ging.
ik ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Ik zou best zo'n shirt met Blijdorp erop willen hebben overigens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga zo hard een ollie kopen he.
Zou die fucking grote olifant morgen in de kuip zijn?quote:Verder komt er een mascotte (een olifantje + een campagne met Giovanni van Bronckhorst, red.)
De willemsburg is de enige rode brug in Rotterdam, maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Was een beetje moeilijk te herkennen.
En bij zijn paardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
Ik denk dat Lerra ook wel zo'n Ollie wil, past goed bij z'n uggs.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou die fucking grote olifant morgen in de kuip zijn?
Pleur maar op met je kuthelikopter michel, voortaan komen alle nieuwe aanwinsten jaarlijks op een grote ollie het stadion binnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zweer het je hé. Dat zou de beste Feijenoord-opkomst van de afgelopen pakweg 10 jaar zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pleur maar op met je kuthelikopter michel, voortaan komen alle nieuwe aanwinsten jaarlijks op een grote ollie het stadion binnen
Ik hoop echt dat die binnenkort in de fanshop verkrijgbaar zal zijn, al denk ik van niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Ik zou best zo'n shirt met Blijdorp erop willen hebben overigens.
Zou anders best slim zijn, denk dat daar nog flink wat uit te halen valt.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die binnenkort in de fanshop verkrijgbaar zal zijn, al denk ik van niet.
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toequote:Op zondag 27 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou anders best slim zijn, denk dat daar nog flink wat uit te halen valt.
Kunnen ze niet alleen meer shirts verkopen, maar ook later beginnen met de uitverkoop.
Zal dus wel niet inderdaad
Je gelooft toch zelf zeker niet dat een markje koevermans een gouden kans in z'n handen geworpen krijgt om een leuke grijpstuiver extra te pakken, en hij deze kans dan vervolgens nog aangrijpt ook hequote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toe.
morgen naar de wedstrijd, o.us?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |