dit keer wel met je opa?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nope, wordt helaas op EL kijken morgen.
Jij gaat zo te lezen?
Sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dit keer wel met je opa?
Ja, ik ben er morgen
Krijg je daar nou een strakke plasser van?quote:Op zondag 27 januari 2013 08:45 schreef tammepiet het volgende:
Wedstrijdje niet uitverkocht tot dusverre. Weer een utopie minder.
De Kuip updaten kan ook natuurlijk en dat kost een slok minderquote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Nieuwe stadion lijkt mij onmisbaar in de stappen die je als topclub de komende 10, 20 jaar moet maken.
Kijk naar Arsenal.
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Nieuwe stadion lijkt mij onmisbaar in de stappen die je als topclub de komende 10, 20 jaar moet maken.
Kijk naar Arsenal.
Arsenal is ingehaald doordat de andere clubs veel meer geld te besteden hebben door oliesjeiks. Zo is Arsenal zijn spelers kwijt geraakt aan de concurrentie. In Nederland is die situatie toch heel anders. Hier heeft alleen vitesse geld te besteden wat er eigenlijk niet is.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:27 schreef tammepiet het volgende:
Kijk naar Arsenal.
Getverdemme Vitesse en het Gelredomequote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef portie het volgende:
[..]
Arsenal is ingehaald doordat de andere clubs veel meer geld te besteden hebben door oliesjeiks. Zo is Arsenal zijn spelers kwijt geraakt aan de concurrentie. In Nederland is die situatie toch heel anders. Hier heeft alleen vitesse geld te besteden wat er eigenlijk niet is.
Niet te vergelijken met feyenoord.
Nu wordt alles maar vooruit geschoven omdat de mannen in de pakken dat nieuwe stadion willen, maar commercieel moet het ook nu veel beter kunnenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:35 schreef kapiteintje het volgende:
En sowieso doen mensen alsof de enige weg, de weg naar boven is. Er komt echt wel een periode dat iedereen gaat inzien dat de bedragen die omgaan in (met name het buitenlandse) voetbal totale waanzin zijn. Het is natuurlijk een luchtbel geworden van heb ik jou daar.
Daarom, er wordt nu echt gesproken alsof het nieuwe stadion ons meteen naar kampioenschappen zal leiden, maar als dat met het huidige beleid gebeurt zie ik dat alsnog somber in. Er is nog zoveel meer te halen uit commercie, spelersbeleid, supportersbeleid etc etc. Als ze nu echt op hun max zaten qua inzet en daarbijhorende prestaties dan valt het goed te verstaan dat een nieuw stadion nodig is, maar daar is zeker geen sprake van.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wordt alles maar vooruit geschoven omdat de mannen in de pakken dat nieuwe stadion willen, maar commercieel moet het ook nu veel beter kunnen
twitter:superguidetti twitterde op zondag 27-01-2013 om 09:46:06Hattrick ball vs twente ! Lets win 2 day Feyenoord http://t.co/Yykhuh6b
reageer retweet
Gelukkig ben ik niet de enige stommeling, feyenoord.netwerk.to :quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De willemsburg is de enige rode brug in Rotterdam, maare
De Willemsbrug wordt niet zo vaak meer in reclames gebruikt, nu wordt die een keer gebruikt en zie je haast alleen maar het wegdek .quote:Mooi en ontroerend. Geloof alleen niet dat de Erasmusbrug er al was in 1985 :-))).
feyenoordsi 26 januari 2013 om 12:29:52
alst zo ver is laat t dan maar weten. Hubbahubbaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof me, zodra ik er achter kom dat die Blijdorpshirts gewoon verkocht worden fiets ik in no-time naar De Kuip toe.
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 27-01-2013 om 09:46:06Hattrick ball vs twente ! Lets win 2 day Feyenoord http://t.co/Yykhuh6b [ afbeelding ] reageer retweet
Is dat de brug naar Noordereiland?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige stommeling, feyenoord.netwerk.to :
[..]
De Willemsbrug wordt niet zo vaak meer in reclames gebruikt, nu wordt die een keer gebruikt en zie je haast alleen maar het wegdek .
Terwijl het zo,n mooie brug is :
[ afbeelding ]
![]()
Straks eindelijk weer eens het treintje naar De Kuip pakken, om hopelijk die ellendige zondag van vorige week een beetje te kunnen vergeten.
We hebben een nieuwe sponsor, Diergaarde Blijdorp. Dit is Ollie:quote:Op zondag 27 januari 2013 10:58 schreef RvLaak het volgende:
Ben ik een paar dagen weg om mijn computer opnieuw te installeren, snap ik de TT niet... Wie de neuk is Ollie? Afgezien van Laurel en Hardy, natuurlijk.
Manhattan in de Maasquote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is dat de brug naar Noordereiland?
Ja, klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is dat de brug naar Noordereiland?
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.
Vooral als je in de wetenschap verkeerd dat je zelfs de HUIDIGE kuip, ZONDER extra ring, kan voorzien van plenty extra skyboxen. Je hoeft dan enkel de Coen Moulijnweg op te offeren voor een extra maasgebouw. Uitvak verhuizen, tot in het huidige uitvak rode stoeltjes en skyboxen doortrekken. Done.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige reden die van doorslaggevend belang is lijken die skyboxen te zijn. Eigenlijk eeuwig zonde dat je een volledig nieuw stadion moet neerzetten voor een paar boxjes extra.
Lol, dankquote:Op zondag 27 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe sponsor, Diergaarde Blijdorp. Dit is Ollie:
Gio zijn jeugdvriend
Idd... Geweldigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kenkergeniale reclame of niet dan? Oscars dit dat
Dat is al sinds het begin duidelijk hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Er worden allemaal rare spelletjes gespeeld.
tsja, mensen veranderen in hun puberteit he...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef Typisch het volgende:
De kleine Gio schiet met rechts in dat filmpje.
quote:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 11:22:34Onderweg naar De Kuip. Race tegen de klok gewonnen. Nu de uitvoering nog! reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 20:59:54Kan nog wel is een aardige sfeeractie worden morgen als ik de foto's zo zie. Ben benieuwd! #FEYtwe reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:10:29Kan niet echt zien wat het is. Ziet eruit als een spandoek met merkwaardige vormen. Als 't al een spandoek is.. We shall see! #Tifo #FEYtwe reageer retweet
Niet van favoriete been meestal.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja, mensen veranderen in hun puberteit he...
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 11:22:34Onderweg naar De Kuip. Race tegen de klok gewonnen. Nu de uitvoering nog! reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 20:59:54Kan nog wel is een aardige sfeeractie worden morgen als ik de foto's zo zie. Ben benieuwd! #FEYtwe reageer retweet
twitter:FeyenoordLoyal twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:10:29Kan niet echt zien wat het is. Ziet eruit als een spandoek met merkwaardige vormen. Als 't al een spandoek is.. We shall see! #Tifo #FEYtwe reageer retweet
De apotheose die Leonardo geplanned heeft, dat gaat me wat worden gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 27-01-2013 om 03:29:56105 spuituren over 7 dagen verspreid, 7 naaiuren, meer dan 1200 man uren. #1908 #laatsteloodjes reageer retweet
He lulloquote:Op zondag 27 januari 2013 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De apotheose die Leonardo geplanned heeft, dat gaat me wat worden gek.
Ollie is verkracht in zijn linkeroogquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ollie is verkracht in zijn linkeroog. Loenst als de motherfucker.
Ik wil er een.Wat zeg ik? Ik neem er zes
Sowieso Blijdorp.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso keertje langs dan voor dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |