SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ajacied422 jij hebt die OP aangepast toch? Of wie heeft Humberto erin gezet?
Haal iig die tering streep weg,![]()
![]()
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.![]()
Ik ben reuzebenieuwd!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.![]()
12:30quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gepruts zeg. Morgen écht voetbal.
Deens superkwartet![]()
Het interview staat in het Sierd topic.
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.Mensonterend is dat, Sierd houdt volgens mij wel goed bij wat er allemaal over hem geschreven wordt op het internet.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Top.
![]()
Geen woord gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het interview staat in het Sierd topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Bedankt!
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Maar stiekem is het wel tof dat je dat even daar neerzet natuurlijk![]()
Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.![]()
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.![]()
![]()
Die heb ik je niet vaak eerder zien gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde.![]()
![]()
Zeker, zonder VI quotes dat wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat Immers dan ook geselecteerd zou zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Snap daar ook niks van. Alle van z'n 9 wekelijkse balcontacten zijn goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?![]()
Haalde hem vroeger door elkaar met Zuid Grens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schaam je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haalde hem vroeger door elkaar met Zuid Grens.![]()
Die zou de oud-hollandse penaltietraditie eigenhandig weer tot leven brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Immers dan ook geselecteerd zou zijn.![]()
Vooral die kaats net bij die inworp was weer een pareltje!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap daar ook niks van. Alle van z'n 9 wekelijkse balcontacten zijn goed.
Hoppa 0-2![]()
Voelt Lens zich nu ook te goed om te juichen?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lensgod![]()
![]()
Verbaasd me ook ja, zo vaaks scoort hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Voelt Lens zich nu ook te goed om te juichen?![]()
![]()
Bedankt dat je voor me opkomt, maar laat gaan.quote:
Laat hem, nu krijgen we leuk voetbal te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Zware zelfoverschatting die Bosz. Zak nou gewoon in man.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Even terzijde.. Weet iemand hoe het met Koevermans is?![]()
Bosz heeft toch niks meer te winnen dit seizoen. Dan kan je beter met een poging tot goed voetbal een anoniem seizoen in de middenmoot draaien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Met welke spelers man?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Koeman?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Even terzijde.. Weet iemand hoe het met Koevermans is?![]()
Dat is J0rdii zijn punt juist. Heracles heeft het spelersmateriaal niet en toch blijft Bosz met 3 verdedigers spelen.quote:![]()
Even tussendoor, een quoteje uit het interview.wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzoquote:Sport 1 denkt dat de kijkers niet merken dat wij in een hok van drie bij drie meter zitten, omdat wij ons werk zo goed doen.![]()
iedereen heeft dat na twee minuten door.![]()
Dan heb je ook alle kansen gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef stoeltafel het volgende:
Almelo wel beetje kansen gehad? Heb alleen eerste 15min gezien.![]()
Duidelijk dat hij gezocht wordt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Engelse commentator zegt dat kaart vast komt door reputatie van Bommel. Vaak vond ik de kaarten wel terecht, deze niet.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Dacht ff dat hij geschorst zou zijn voor a.s. woensdag tegen feyenoord. Maar toch gelukkig niet. Zou wel goed uitkomen voor die vriendjes van de scheids die bij feyenoord spelen.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
respect.jpgquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag ook, viel het beeld uit en commentator lult gewoon doorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even tussendoor, een quoteje uit het interview.
[..]
wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzo![]()
iedereen heeft dat na twee minuten door.![]()
't is weer wachten op de calimero-quotes idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal hij straks zeker al huilend gaan vertellen na de wedstrijd.![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is weer wachten op de calimero-quotes idd.![]()
Altijd twijfelgevallen, je kan hem geven en in het geval van v Bommel moet je dat altijd doenquote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
En dus wordt hij gezocht? Dat doet nogal afbraak aan z'n andere 10 gele kaarten.. Die gewoon terecht waren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je kan wel anti PSV zijn, maar dit was gewoon geen geel hoor.![]()
Boeiend. We spelen toch beter zonder hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je kan wel anti PSV zijn, maar dit was gewoon geen geel hoor."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach rot toch op joh...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je kan wel anti PSV zijn, maar dit was gewoon geen geel hoor.![]()
Dit is geen gele kaart hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet 't toch allemaal zelf?![]()
Mooi moment om in de 2de helft Hiljegod te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boeiend. We spelen toch beter zonder hem.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dus wordt hij gezocht? Dat doet nogal afbraak aan z'n andere 10 gele kaarten.. Die gewoon terecht waren.![]()
De anekdote over zijn niersteenaanvalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even tussendoor, een quoteje uit het interview.
[..]
wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzo![]()
iedereen heeft dat na twee minuten door.
Dude...het is net gebeurd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.![]()
Ik snap niet wat je bedoelt, maar het zal in je hoofd ongetwijfeld heel logisch zijn wat je allemaal uitkraamt hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.![]()
Belachelijke kaart dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal hij straks zeker al huilend gaan vertellen na de wedstrijd.Ik typ straat.
Dat die overtreding niet GEEL WAARDIG IS!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, maar het zal in je hoofd ongetwijfeld heel logisch zijn wat je allemaal uitkraamt hier.
Maar fuck it, PSV wint![]()
PSV speelt ouderwets countervoetbal. Terecht overigens, want Heracles laat zich heel naïef in de val lokken.![]()
En hij is objectief.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:27:33Pietluttig om Van Bommel hiervoor geel te geven. Ging nergens om. #herpsv reageer retweet
Checkmate GGMM en Kapo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De objectieve PSV watcher.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
En hij is objectief.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:27:33Pietluttig om Van Bommel hiervoor geel te geven. Ging nergens om. #herpsv reageer retweet
Checkmate GGMM en Kapo.![]()
Ik heb nergens gezegd dat deze kaart terecht was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
Checkmate GGMM en Kapo.
Blijkbaar is lezen je ding niet.![]()
Wel man, aanval afgebroken op niet legitieme wijze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat die overtreding niet GEEL WAARDIG IS!!
Maar fuck it, PSV wint![]()
SVP pingel voor Heracles + rode kaart voor PSV (van Bommel). Is er weer wat actie."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
PSV heeft weer geluk nodig. Vorige week hadden ze dat niet.
Zou Bosz een goddelijk drankje hebben dat Heracles eens op en top gaat voetballen, de eerste helft leek het nergens op.![]()
Een wijs man vertelt altijd waar je lekker kan eten, nu weet ik dus niet wat ik in Almelo kan doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wijs man zei eens dat twee helften nooit hetzelfde zijn.![]()
![]()
Bij MarkoAlmelo thuis schijn je lekker te kunnen eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een wijs man vertelt altijd waar je lekker kan eten, nu weet ik dus niet wat ik in Almelo kan doen![]()
Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
This is not Europequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.![]()
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat deze kaart terecht was.
Blijkbaar is lezen je ding niet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
Checkmate GGMM en Kapo.![]()
![]()
Dan zijn 't geen 2 helften.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.![]()
Rik Elfrinkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.Grootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
![]()
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
![]()
Die kop van dat beest in combi met dat loopjequote:![]()
![]()
![]()
Die verdienen een speciale vermelding op de laatste bladzijde van de biografie van PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij MarkoAlmelo thuis schijn je lekker te kunnen eten.![]()
![]()
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
![]()
![]()
![]()
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.![]()
![]()
Win-win. PSV laat zien dat er veel geld aan besteden niet altijd tot het beste resultaat leidt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
De halftime act in Almelo.
[ afbeelding ].
![]()
Dat deed FC Utrecht laatst ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dreambox geinstalleerd
Eredivisie Live in 1080p op PC![]()
Video opnemen screenshot maken alles![]()
![]()
![]()
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?quote:
Of ga je voor een andere optie?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe even normaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
Gaat heel de avond toch al zo dus boeiend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
[ afbeelding ]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie die armslag jongens, niemand ziet het
Bruggink![]()
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Kapi zwaar aan de drugs gok ik?
Niet dat het een feit is nu dat die vent het zegt overigens.![]()
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."quote:
Ik typ straat.
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?![]()
Door die flikker duurt mijn gif te lang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."
Dat was een duidelijk schwalbe idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."![]()
Laat me goffetomme eens gelijk hebben manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?
Niet dat het een feit is nu dat die vent het zegt overigens.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.![]()
![]()
Ah, daar ben je naar op zoek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat me goffetomme eens gelijk hebben man![]()
Je hebt helemaal gelijk Doublepain.![]()
![]()
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar ben je naar op zoek.
Je hebt helemaal gelijk Doublepain.![]()
![]()
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.quote:![]()
Ik heb een zwabberende arm gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.![]()
Stinho heeft gesproken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.![]()
![]()
In de rust gaat hij zelf ook even op zoek naar Evangelina Anderson, de vrouw van Malaga-speler Martin Demichelis. De Vos werpt een blik op haar foto en zegt: 'Er zitten wel twee stukken plastic in, zie ik nu.'Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
EL kost gewoon fucking 15 euro, Sport1 10 euro..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.![]()
Voor een zwabberende arm krijg je rood en geen geel. Dus hoe dan ook, scheids zit verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.
T.....
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Dat Breda is ook geen pijl op te trekkenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee, want je hebt me zojuist gelijk gegeven. Dus ik ben nu immuunquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat die Doublepain even voor lul nu.![]()
Juist op Breda wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat Breda is ook geen pijl op te trekken![]()
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tweede helft zal er vrij weinig gebeuren denk ik.![]()
Gele kaart voor v Bommel sloeg nergens op, maar het toppunt van nergens op slaan is toch wel het rood van Malki![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.![]()
Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.![]()
iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
Gele kaart voor v Bommel sloeg nergens opIn de PL lachen ze hierom.
![]()
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezen![]()
In FIFA 2001 gebeurde dat wel, maar het kan ook zo zijn dat die dan alsnog tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...![]()
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
xxxDDDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de PL lachen ze ook om PSV, slecht argument dus.![]()
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.![]()
Webb keek vandaag de andere kant op toen een speler donkerrood moest krijgen, dus je mening is onjuistquote:![]()
Ik heb Doublepain al een keer gelijk gegeven vandaag. Ik blijf niet aan de gang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.![]()
Gewoon hun pakjes afpakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.![]()
Als je gewoon je Strootman liet zien, dan kreeg je de hele doos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
DM morgen eens link van Galas.quote:
Haha dat klapje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.
was gewoon een vuistslag van die turk richting dickie. Ik zeg 5 weekenden niet fluiten.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Beter slaat iemand die manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.![]()
Gewoon ontslaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef RubenSosa het volgende:
was gewoon een vuistslag van die turk richting dickie. Ik zeg 5 weekenden niet fluiten.![]()
Engels commentaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Met engels commentaar de wedstrijd kijken is eigenlijk zoveel fijner..
![]()
Great for you.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Met engels commentaar de wedstrijd kijken is eigenlijk zoveel fijner.![]()
Ook niet op ELquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hier nog niet gebeurd op de stream![]()
Nee dat hoopt hij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hier nog niet gebeurd op de stream![]()
Sla hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie dat duidelijk typen verdomme.![]()
Sorry manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie dat duidelijk typen verdomme.![]()
Die reactie van de hutch. Daar moet een gifje van komen
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, meldt het even als ze achter staan aub?![]()
Dat doe je snel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zo noemt hij zijn scheten, maar succes.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Slaande beweging van Marcelo.![]()
![]()
Nerd..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Slaande beweging van Marcelo.![]()
Doorpakken paupersPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Late reactie, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 0-3. Quote als je het hier mee eens bent.![]()
ha-ha-haquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 0-3. Quote als je het hier mee eens bent.
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
dat kan ook echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 0-3. Quote als je het hier mee eens bent.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer over Everton?![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 1-2. Quote als je het hier mee eens bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: