SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb 1,50 betaald voor het interview van Sierd de Vos met de volkskrant, volgens mij ben ik nu een idiootmaar ja, als fan moet je er wat voor over hebben, en deze wedstrijd van PSV gaf me niet genoeg vermaak.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ajacied422 jij hebt die OP aangepast toch? Of wie heeft Humberto erin gezet?
Haal iig die tering streep weg,![]()
![]()
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was ook nog van plan om speciaal daarvoor een Volkskrant te kopen, maar ben het vergeten.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Haal iig die tering streep weg,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die streep hoort zo man. Dat is net z'n streep als degene die over het veld lopen.![]()
Ik ben reuzebenieuwd!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.![]()
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zwarte streep daar boven bedoelt ie.![]()
12:30quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gepruts zeg. Morgen écht voetbal.
Deens superkwartet![]()
Het interview staat in het Sierd topic.
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet 'm zo in het Sierd topic.
Ik ben nu halverwege, ik ben alleen verbolgen dat sierddevos.blogspot.nl wél genoemd wordt (welke gewoon voor 90 procent op mijn filmpjes gebaseerd is) en mijn schitterende youtube kanaal niet. Minachting van de lezer en pure misleiding.Mensonterend is dat, Sierd houdt volgens mij wel goed bij wat er allemaal over hem geschreven wordt op het internet.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Top.
![]()
Geen woord gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het interview staat in het Sierd topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwtje: in februari is Sport1 gratis bij diverse digitale tv aanbieders.Bedankt!
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Maar stiekem is het wel tof dat je dat even daar neerzet natuurlijk![]()
Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.![]()
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, altijd beter dan een VI quote die we al 953 keer van hem hebben gehoord.![]()
![]()
Die heb ik je niet vaak eerder zien gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde.![]()
![]()
Zeker, zonder VI quotes dat wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat Immers dan ook geselecteerd zou zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Snap daar ook niks van. Alle van z'n 9 wekelijkse balcontacten zijn goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom is Wijnaldum eigenlijk niet geselecteerd voor Oranje?![]()
Haalde hem vroeger door elkaar met Zuid Grens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, stiekem is j_v wel een toffe member."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schaam je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haalde hem vroeger door elkaar met Zuid Grens.![]()
Die zou de oud-hollandse penaltietraditie eigenhandig weer tot leven brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat Immers dan ook geselecteerd zou zijn.![]()
Vooral die kaats net bij die inworp was weer een pareltje!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap daar ook niks van. Alle van z'n 9 wekelijkse balcontacten zijn goed.
Hoppa 0-2![]()
Voelt Lens zich nu ook te goed om te juichen?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Lensgod![]()
![]()
Verbaasd me ook ja, zo vaaks scoort hij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Voelt Lens zich nu ook te goed om te juichen?![]()
![]()
Bedankt dat je voor me opkomt, maar laat gaan.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Laat hem, nu krijgen we leuk voetbal te zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Zware zelfoverschatting die Bosz. Zak nou gewoon in man.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Even terzijde.. Weet iemand hoe het met Koevermans is?![]()
Bosz heeft toch niks meer te winnen dit seizoen. Dan kan je beter met een poging tot goed voetbal een anoniem seizoen in de middenmoot draaien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Met welke spelers man?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Koeman?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Even terzijde.. Weet iemand hoe het met Koevermans is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: