wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzoquote:Sport 1 denkt dat de kijkers niet merken dat wij in een hok van drie bij drie meter zitten, omdat wij ons werk zo goed doen.
Dan heb je ook alle kansen gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:25 schreef stoeltafel het volgende:
Almelo wel beetje kansen gehad? Heb alleen eerste 15min gezien.
Dacht ff dat hij geschorst zou zijn voor a.s. woensdag tegen feyenoord. Maar toch gelukkig niet. Zou wel goed uitkomen voor die vriendjes van de scheids die bij feyenoord spelen.quote:
respect.jpgquote:
Vandaag ook, viel het beeld uit en commentator lult gewoon doorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even tussendoor, een quoteje uit het interview.
[..]
wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzo![]()
iedereen heeft dat na twee minuten door.
't is weer wachten op de calimero-quotes idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal hij straks zeker al huilend gaan vertellen na de wedstrijd.
Hij heeft wel gelijk toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is weer wachten op de calimero-quotes idd.
Altijd twijfelgevallen, je kan hem geven en in het geval van v Bommel moet je dat altijd doenquote:
En dus wordt hij gezocht? Dat doet nogal afbraak aan z'n andere 10 gele kaarten.. Die gewoon terecht waren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Je kan wel anti PSV zijn, maar dit was gewoon geen geel hoor.
Boeiend. We spelen toch beter zonder hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Ach rot toch op joh...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Dit is geen gele kaart hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet 't toch allemaal zelf?
Mooi moment om in de 2de helft Hiljegod te brengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boeiend. We spelen toch beter zonder hem.
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dus wordt hij gezocht? Dat doet nogal afbraak aan z'n andere 10 gele kaarten.. Die gewoon terecht waren.
De anekdote over zijn niersteenaanvalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even tussendoor, een quoteje uit het interview.
[..]
wtf is die directie van Sport1 achterlijk ofzo![]()
iedereen heeft dat na twee minuten door.
Dude...het is net gebeurd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.
Ik snap niet wat je bedoelt, maar het zal in je hoofd ongetwijfeld heel logisch zijn wat je allemaal uitkraamt hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow je stopt nu woorden in mond, dit was geen gele kaart. Ondanks wat er in de geschiedenis gebeurde, kan je hier gewoon geen geel voor geven.
Belachelijke kaart dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal hij straks zeker al huilend gaan vertellen na de wedstrijd.
Dat die overtreding niet GEEL WAARDIG IS!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, maar het zal in je hoofd ongetwijfeld heel logisch zijn wat je allemaal uitkraamt hier.
En hij is objectief.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:27:33Pietluttig om Van Bommel hiervoor geel te geven. Ging nergens om. #herpsv reageer retweet
De objectieve PSV watcher.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
En hij is objectief.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:27:33Pietluttig om Van Bommel hiervoor geel te geven. Ging nergens om. #herpsv reageer retweet
Checkmate GGMM en Kapo.
Ik heb nergens gezegd dat deze kaart terecht was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
Checkmate GGMM en Kapo.
Wel man, aanval afgebroken op niet legitieme wijze.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat die overtreding niet GEEL WAARDIG IS!!
Maar fuck it, PSV wint
Een wijs man vertelt altijd waar je lekker kan eten, nu weet ik dus niet wat ik in Almelo kan doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wijs man zei eens dat twee helften nooit hetzelfde zijn.
Bij MarkoAlmelo thuis schijn je lekker te kunnen eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een wijs man vertelt altijd waar je lekker kan eten, nu weet ik dus niet wat ik in Almelo kan doen
Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
This is not Europequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat deze kaart terecht was.
Blijkbaar is lezen je ding niet.
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
Checkmate GGMM en Kapo.
Dan zijn 't geen 2 helften.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.
Rik Elfrinkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
Die kop van dat beest in combi met dat loopjequote:
Die verdienen een speciale vermelding op de laatste bladzijde van de biografie van PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij MarkoAlmelo thuis schijn je lekker te kunnen eten.
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.
Deze man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.
Win-win. PSV laat zien dat er veel geld aan besteden niet altijd tot het beste resultaat leidt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
De halftime act in Almelo.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |