Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wijs man zei eens dat twee helften nooit hetzelfde zijn.
This is not Europequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron ook dat scoren belangrijk is.
Laat maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat deze kaart terecht was.
Blijkbaar is lezen je ding niet.
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
En hij is objectief.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 21:27:33Pietluttig om Van Bommel hiervoor geel te geven. Ging nergens om. #herpsv reageer retweet
Checkmate GGMM en Kapo.
Dan zijn 't geen 2 helften.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wijs man zei eens dat twee helften nooit hetzelfde zijn.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.
Rik Elfrinkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck worden wij daar even te kijk gezet door Rik Elfrink GGMM.
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
Die kop van dat beest in combi met dat loopjequote:
Die verdienen een speciale vermelding op de laatste bladzijde van de biografie van PSV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de broertjes Van de Kerkhof niet.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij MarkoAlmelo thuis schijn je lekker te kunnen eten.
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik overweeg een overdosis drugs.
Deze man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik ElfrinkGrootste faalhaas in heel Brabant op Van Bommel na.
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe een Herman Broodje denk ik, dat is wat goedkoper.
Win-win. PSV laat zien dat er veel geld aan besteden niet altijd tot het beste resultaat leidt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de gevolgen zijn vrijwel hetzelfde.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
De halftime act in Almelo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |