Dat deed FC Utrecht laatst ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
De halftime act in Almelo.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dreambox geinstalleerd
Eredivisie Live in 1080p op PC![]()
Video opnemen screenshot maken alles
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?quote:
[ afbeelding ]
Doe even normaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
Of ga je voor een andere optie?
Gaat heel de avond toch al zo dus boeiend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
Of ga je voor een andere optie?
[ afbeelding ]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie die armslag jongens, niemand ziet het
Bruggink
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Kapi zwaar aan de drugs gok ik?
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."quote:
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?
Door die flikker duurt mijn gif te lang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."
Dat was een duidelijk schwalbe idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."
Laat me goffetomme eens gelijk hebben manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?
Niet dat het een feit is nu dat die vent het zegt overigens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.
Ah, daar ben je naar op zoek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat me goffetomme eens gelijk hebben man![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar ben je naar op zoek.
Je hebt helemaal gelijk Doublepain.
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.quote:
Ik heb een zwabberende arm gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.
Stinho heeft gesproken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.
EL kost gewoon fucking 15 euro, Sport1 10 euro..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.
Voor een zwabberende arm krijg je rood en geen geel. Dus hoe dan ook, scheids zit verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.
Nee, want je hebt me zojuist gelijk gegeven. Dus ik ben nu immuunquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat die Doublepain even voor lul nu.
Juist op Breda wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat Breda is ook geen pijl op te trekken
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tweede helft zal er vrij weinig gebeuren denk ik.
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.
Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.
iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
Gele kaart voor v Bommel sloeg nergens op
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezen
In FIFA 2001 gebeurde dat wel, maar het kan ook zo zijn dat die dan alsnog tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...
xxxDDDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de PL lachen ze ook om PSV, slecht argument dus.
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?
Webb keek vandaag de andere kant op toen een speler donkerrood moest krijgen, dus je mening is onjuistquote:
Ik heb Doublepain al een keer gelijk gegeven vandaag. Ik blijf niet aan de gang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.
Gewoon hun pakjes afpakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.
Als je gewoon je Strootman liet zien, dan kreeg je de hele doos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.
DM morgen eens link van Galas.quote:
Beter slaat iemand die manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.
Gewoon ontslaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef RubenSosa het volgende:
was gewoon een vuistslag van die turk richting dickie. Ik zeg 5 weekenden niet fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |