Door die flikker duurt mijn gif te lang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."
Dat was een duidelijk schwalbe idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."
Laat me goffetomme eens gelijk hebben manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?
Niet dat het een feit is nu dat die vent het zegt overigens.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.
Ah, daar ben je naar op zoek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat me goffetomme eens gelijk hebben man![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar ben je naar op zoek.
Je hebt helemaal gelijk Doublepain.
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.quote:
Ik heb een zwabberende arm gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik lach je gewoon uit ik hoef geen weerwoord te geven, want het is gewoon geen gele kaart.
Stinho heeft gesproken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.
EL kost gewoon fucking 15 euro, Sport1 10 euro..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.
Voor een zwabberende arm krijg je rood en geen geel. Dus hoe dan ook, scheids zit verkeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een zwabberende arm gezien.
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De reclames...
Sport 1 doet het prettig, gewoon gelijk analyse die 5/10 min duurt na het aflopen van de eerste helft.
Nee, want je hebt me zojuist gelijk gegeven. Dus ik ben nu immuunquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat die Doublepain even voor lul nu.
Juist op Breda wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat Breda is ook geen pijl op te trekken
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tweede helft zal er vrij weinig gebeuren denk ik.
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV zal nog wel een paar goals maken. Als ze eenmaal voorstaan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |