Dat deed FC Utrecht laatst ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
De halftime act in Almelo.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dreambox geinstalleerd
Eredivisie Live in 1080p op PC![]()
Video opnemen screenshot maken alles
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?quote:
[ afbeelding ]
Doe even normaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
Of ga je voor een andere optie?
Gaat heel de avond toch al zo dus boeiend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat jij een zielige user bent, ga je dan weer in de feedback lopen janken dat het hier niet meer leuk is om te posten?
Of ga je voor een andere optie?
[ afbeelding ]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie die armslag jongens, niemand ziet het
Bruggink
Kan je even laten zien waar ik heb gezegd dat de kaart terecht was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Kapi zwaar aan de drugs gok ik?
Die gozer die overeind blijft staan en dan denkt: "kut, ik sta nog als enige, laat ik dan ook nog maar ff gaan liggen.."quote:
Beter opletten, ik zag een zwabberende arm van die hypocriet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een keer objectief kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |