Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EL is dan ook bijna gratis. Ik bedoel wat is 17 euro per maand nou eigenlijk.
iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
Gele kaart voor v Bommel sloeg nergens op
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV kan ook 6x rood krijgen en met 3-0 verliezen
In FIFA 2001 gebeurde dat wel, maar het kan ook zo zijn dat die dan alsnog tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 goals die ze nu gemaakt hebben zullen niet snel afgenomen worden, maar het kan ja...
xxxDDDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de PL lachen ze ook om PSV, slecht argument dus.
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes kan je daar van kopen?
Webb keek vandaag de andere kant op toen een speler donkerrood moest krijgen, dus je mening is onjuistquote:
Ik heb Doublepain al een keer gelijk gegeven vandaag. Ik blijf niet aan de gang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 6 rode kaarten wordt het automatisch 3-0 voor de tegenstander.
Gewoon hun pakjes afpakken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.
Als je gewoon je Strootman liet zien, dan kreeg je de hele doos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kassa gestaan van de Plusmarkt, maar mijn filmpjes die ik op mijn mobiel liet zien leverde geen extra pakjes op![]()
Dus toen heb ik mij maar tussen de schreeuwende kinderen voor de deur gevoegd.
DM morgen eens link van Galas.quote:
Beter slaat iemand die manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef mrstylo het volgende:
Klote scheids met die hand op zijn hoofd.
Gewoon ontslaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef RubenSosa het volgende:
was gewoon een vuistslag van die turk richting dickie. Ik zeg 5 weekenden niet fluiten.
Engels commentaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Met engels commentaar de wedstrijd kijken is eigenlijk zoveel fijner.
Great for you.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
Met engels commentaar de wedstrijd kijken is eigenlijk zoveel fijner.
Ook niet op ELquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hier nog niet gebeurd op de stream
Nee dat hoopt hij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is hier nog niet gebeurd op de stream
Sla hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie dat duidelijk typen verdomme.
Sorry manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet ie dat duidelijk typen verdomme.
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, meldt het even als ze achter staan aub?
Dat doe je snel.quote:
Zo noemt hij zijn scheten, maar succes.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Slaande beweging van Marcelo.
Nerd..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Slaande beweging van Marcelo.
Late reactie, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 0-3. Quote als je het hier mee eens bent.
ha-ha-haquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een 0-3. Quote als je het hier mee eens bent.
dat kan ook echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer over Everton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |