Edelachtbare! Ik verklaar plechtig dat dit ze zijn. Zelf gezien!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Bitlord het volgende:
Met van linker naar rechterhoofd DennisTD, James1988, Bitlord, Flash, B2PY en Greavy.
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908quote:Sleutel van het stationstoilet Dronten is zoek
inmiddels kan Nederland er ook wat van ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908
...Horen dat soort dingen niet eerder in België te gebeuren?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ik zit nu in een trein van Utrecht naar Breda zonder toilet. Geen zin om te wachten
Was een gezellig dagje
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
hij rijdt wel voluit in elk geval: ik meet 132 op gpsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
....en nog een +15 onbekende oorzaak in Amersfoort. Want nul omroep.
Ik heb zelf geschaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuisWas een leuke dag, een lange dag, ik denk 760 km
Nog even narekenen
Nu eerst schaatsen kijken en bierrr
quote:
Hee, is dat een NS shirt?quote:
dat is sloomquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
hij rijdt wel voluit in elk geval: ik meet 132 op gps
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Hee, is dat een NS shirt?
ik weet het, maar ik ben gewend aan snelheden van 140 km/hquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef dennistd het volgende:
130 is de max op Amersfoort-Enschede hè.. Het heeft allemaal niet mogen baten trouwens: de stopper is er bij Wierden voor gegooid en daar hangen we nu lekker achter vanaf almelo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Hee, is dat een NS shirt?
Na Amsterdam-Roosendaal en Maastricht-Eindhoven ben ik snel een ICM ingedoken. Heb het nog net overleefd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Arme greavy! Overleeft die jongen het wel in zo'n schommelboot?
geen infuus bij de hand?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Na Amsterdam-Roosendaal en Maastricht-Eindhoven ben ik snel een ICM ingedoken. Heb het nog net overleefd.
Ik heb één goede foto. En dat is van de Desiro in Noorderkempen op het andere perron.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef b2py het volgende:
Ik nu ook al bijna een half uur, even de foto's op Flickr zetten.
Had ik bijna nodig. Gelukkig konden we gewoon verder dan Weert, maar anders had ik Venlo-Dordrecht met boot moeten doen of anderhalf uur wachten :-(quote:
Het scheelt wel 2 seconden per kilometer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik ben gewend aan snelheden van 140 km/h
Haha,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef James1988 het volgende:
Of doorkachelen naar Nijmegen en vanaf daar IC Roosendaal en overstappen in Tilburg of Breda
Dat dan weer niet. Het is niet bijster interessant materieel maar het rijdt wel en niet overdreven vervelend of zoiets. Saai is het wel.quote:
Hmmmmquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Het is niet bijster interessant materieel maar het rijdt wel en niet overdreven vervelend of zoiets. Saai is het wel.
Ben je al bij de dokter geweest? Dat je rugklachten krijgt en zeeziek wordt lijkt mij niet helemaal gezond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmmmm
- Het schommelt tot zeeziek aan toe
- Je krijgt rugklachten
Enz...........
Ging om wat ons 'hinderde'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
de aanrijding kun je voor vandaag ook wegstrepen
boeiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ermelo zijn we niet langs gekomen
In andere meuk als ICM nergens last vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ben je al bij de dokter geweest? Dat je rugklachten krijgt en zeeziek wordt lijkt mij niet helemaal gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen last van gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
oh wacht. Tussen Den Haag HS en Delft heeft vandaag ook een aanrijding plaatsgevonden
Pardon? Ik heb vanochtend Utrecht-Amsterdam ook gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef b2py het volgende:
Een Fok! PTA Nieuwjaarsrondje impressie gemaakt door user 'b2py'.
De enige user die overigens het hele rondje heeft afgelegd.![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam rond 09:00 aan op Station Heerhugowaard, waar de reis vandaag begonnen is. Daar kwam op een vreemd tijdstip 10 bakken VIRM binnen. Achteraf bleek de Intercity uit Maastricht hier te keren en niet op Alkmaar. Het zou niet de laatste boot zijn die we vandaag zullen zien.
[ afbeelding ]
Hier werd 's ochtends verzameld rond een uur of 10, waarna we onze weg vervolgden naar het Belgenland. Hier hebben we onze Rikus (DriekOplopers) even ontmoet en zijn we zonder RubenK vertrokken. Deze foto is overigens in de avond genomen.
[ afbeelding ]
De Intercity die ons naar Roosendaal zou brengen.
[ afbeelding ]
In België kan je er niet om heen, dus ook speciaal even gehaald, in Antwerpen.
[ afbeelding ]
Zojuist gearriveerd op station Noorderkempen met deze Desiro. De Desiro is een comfortbale trein, met een toiletzaal waar je een flinke orgie in kan hebben. Op Noorderkempen is behalve een hoop beton en deze knallende trein geen moer te vinden. Ohja, een P&R Terrein met een flink busstation.
[ afbeelding ]
Een deel van de groep stond foto's te maken van de Desiro.
[ afbeelding ]
Een ander deel stond aan de andere kant foto's te maken.
[ afbeelding ]
In de Desiro terug naar Antwerpen Centraal, waar de machinist zeer vriendelijk zijn cabine heeft opengelaten zodat we even mee mochten kijken. Hier een foto als we net afremmen om aan te takken op het klassieke net en de tunnel in te duiken.
[ afbeelding ]
Deze Break naar Liège Guillemins was erg vies, zoals is te zien.
[ afbeelding ]
Dezelfde Break als op de vorige foto, die ons van Antwerpen, via Aarschot en Hasselt naar Liège Guillemins heeft gebracht. Een zeer comfortabel ritje waar we wel stil moesten zijn vanwege een slapende baby.
[ afbeelding ]
Een matige foto van Liège Guillemins vanaf de perrons.
[ afbeelding ]
Nogmaals, maar dan beter zichtbaar, en nog een foto van de stekkerdoos. Die bleek uiteindelijk overigens niet te werken. Stopcontacten in de eerste klas waren defect.
[ afbeelding ]
En om de dag af te sluiten waar we begonnen zijn. Bij de Julia's op Amsterdam Centraal.
Geinige statistieken en overige weetjes voor mij :
Hoeveelheid kilometers: 715.2
Hoeveel kilometer VIRM: 459.4 (64.2% van totaal)
Aantal overstappen: 8
Stress meter: schommelde tussen de 0 en 200
Grootste stressmoment: Overstap te Roosendaal
Alle lachbuien: onbetaalbaar.
Arcadis heeft een lagere prijsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef b2py het volgende:
Voor wie trouwens nog vragen had over Project Knoop Groningen:
http://www.aanbesteden.pr(...)31&PrevForm=INS_OPDR
Engineering loopt richting de ruim 7 ton, zal wel mooi project worden
Movares heeft het gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |