nu is het minder van belang, omdat er minder bijgeplaatst en afgekoppeld wordt, maar het heeft er mee te maken dat niet altijd meteen duidelijk is hoe lang het deel is dat aangekoppeld wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde t.o.v. de borden met cijfers die al naast het perron staan?
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef b2py het volgende:
Omgekeerde wereld dit, jullie tijgers gaan de trein uit en naast mij komen knappe vlaamse dames te zitten!
Ah zo. En NS personeel ter plaatste verzet die lamp of staat hij op meerdere plaatsen? (stond er te ver vanaf om hem goed te zien).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nu is het minder van belang, omdat er minder bijgeplaatst en afgekoppeld wordt, maar het heeft er mee te maken dat niet altijd meteen duidelijk is hoe lang het deel is dat aangekoppeld wordt.
vroeger in de Noord-Oost werd in Utrecht het Haagse deel achter het Rotterdamse deel geplaatst. Stel het Rotterdamse deel rijdt me vier bakken het het Haagse deel is gepland met zes bakken maar rijdt nu met drie of negen bakken, dan is het toch wel handig om te weten, omdat zoiets heel veel uitmaakt waar de machinist van het Rotterdamse deel neerzet.
2 redenen waarom wel:quote:
vaak is ie wel mobiel, alleen erg veel wordt het concept niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah zo. En NS personeel ter plaatste verzet die lamp of staat hij op meerdere plaatsen? (stond er te ver vanaf om hem goed te zien).
Oh, ik dacht dat het niet mochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2 redenen waarom wel:
1. het is onzin wat je zegt
2. het is FOK!
Edelachtbare! Ik verklaar plechtig dat dit ze zijn. Zelf gezien!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Bitlord het volgende:
Met van linker naar rechterhoofd DennisTD, James1988, Bitlord, Flash, B2PY en Greavy.
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908quote:Sleutel van het stationstoilet Dronten is zoek
inmiddels kan Nederland er ook wat van ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908
...Horen dat soort dingen niet eerder in België te gebeuren?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ik zit nu in een trein van Utrecht naar Breda zonder toilet. Geen zin om te wachten
Was een gezellig dagje
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
hij rijdt wel voluit in elk geval: ik meet 132 op gpsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
....en nog een +15 onbekende oorzaak in Amersfoort. Want nul omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |