nu is het minder van belang, omdat er minder bijgeplaatst en afgekoppeld wordt, maar het heeft er mee te maken dat niet altijd meteen duidelijk is hoe lang het deel is dat aangekoppeld wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde t.o.v. de borden met cijfers die al naast het perron staan?
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef b2py het volgende:
Omgekeerde wereld dit, jullie tijgers gaan de trein uit en naast mij komen knappe vlaamse dames te zitten!
Ah zo. En NS personeel ter plaatste verzet die lamp of staat hij op meerdere plaatsen? (stond er te ver vanaf om hem goed te zien).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nu is het minder van belang, omdat er minder bijgeplaatst en afgekoppeld wordt, maar het heeft er mee te maken dat niet altijd meteen duidelijk is hoe lang het deel is dat aangekoppeld wordt.
vroeger in de Noord-Oost werd in Utrecht het Haagse deel achter het Rotterdamse deel geplaatst. Stel het Rotterdamse deel rijdt me vier bakken het het Haagse deel is gepland met zes bakken maar rijdt nu met drie of negen bakken, dan is het toch wel handig om te weten, omdat zoiets heel veel uitmaakt waar de machinist van het Rotterdamse deel neerzet.
2 redenen waarom wel:quote:
vaak is ie wel mobiel, alleen erg veel wordt het concept niet meer gebruiktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ah zo. En NS personeel ter plaatste verzet die lamp of staat hij op meerdere plaatsen? (stond er te ver vanaf om hem goed te zien).
Oh, ik dacht dat het niet mochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2 redenen waarom wel:
1. het is onzin wat je zegt
2. het is FOK!
Edelachtbare! Ik verklaar plechtig dat dit ze zijn. Zelf gezien!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:08 schreef Bitlord het volgende:
Met van linker naar rechterhoofd DennisTD, James1988, Bitlord, Flash, B2PY en Greavy.
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908quote:Sleutel van het stationstoilet Dronten is zoek
inmiddels kan Nederland er ook wat van ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Bron: http://dronten.flevopost.nl/?n_id=273908
...Horen dat soort dingen niet eerder in België te gebeuren?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef James1988 het volgende:
Ik zit nu in een trein van Utrecht naar Breda zonder toilet. Geen zin om te wachten
Was een gezellig dagje
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Jaja... Van Roosendaal naar Maastricht via België. Heren dat riekt naar een vlucht voor goedkopere kaartjes en het niet steunen van onze (inmiddels bijna lege) clubkas.
De naheffing is onderweg om dit grove misverstand te corrigeren.
hij rijdt wel voluit in elk geval: ik meet 132 op gpsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
....en nog een +15 onbekende oorzaak in Amersfoort. Want nul omroep.
Ik heb zelf geschaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuisWas een leuke dag, een lange dag, ik denk 760 km
Nog even narekenen
Nu eerst schaatsen kijken en bierrr
quote:
Hee, is dat een NS shirt?quote:
dat is sloomquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
hij rijdt wel voluit in elk geval: ik meet 132 op gps
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Hee, is dat een NS shirt?
ik weet het, maar ik ben gewend aan snelheden van 140 km/hquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:46 schreef dennistd het volgende:
130 is de max op Amersfoort-Enschede hè.. Het heeft allemaal niet mogen baten trouwens: de stopper is er bij Wierden voor gegooid en daar hangen we nu lekker achter vanaf almelo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Hee, is dat een NS shirt?
Na Amsterdam-Roosendaal en Maastricht-Eindhoven ben ik snel een ICM ingedoken. Heb het nog net overleefd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Arme greavy! Overleeft die jongen het wel in zo'n schommelboot?
geen infuus bij de hand?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Na Amsterdam-Roosendaal en Maastricht-Eindhoven ben ik snel een ICM ingedoken. Heb het nog net overleefd.
Ik heb één goede foto. En dat is van de Desiro in Noorderkempen op het andere perron.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:08 schreef b2py het volgende:
Ik nu ook al bijna een half uur, even de foto's op Flickr zetten.
Had ik bijna nodig. Gelukkig konden we gewoon verder dan Weert, maar anders had ik Venlo-Dordrecht met boot moeten doen of anderhalf uur wachten :-(quote:
Het scheelt wel 2 seconden per kilometer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik ben gewend aan snelheden van 140 km/h
Haha,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef James1988 het volgende:
Of doorkachelen naar Nijmegen en vanaf daar IC Roosendaal en overstappen in Tilburg of Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |