Mijn vuist in je hol rammen. En nu?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zal Wennemars weer gaan huilen ?
Ik zie haar er wel voor aan om ze aan te klagen hiervoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Haha, wordt die vrouw effe te kakken gezet![]()
"EPO is heel gewoon."
Ja vind ik ook, maar vroeger ook, mooie vrouw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rechtse ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd
Dit gaat niet alleen om vrouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat een muts...
En moeten mannen niet pissen in de trein?
Precies, wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
als vrouwen niet kunnen plassen, kunnen mannen dat ook niet.. dat is toch gelijkheid?
Bij hen wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om vrouwen.
Die kunnen hem uit het raam hangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Wat een muts...
En moeten mannen niet pissen in de trein?
Als je pech hebt qua locatie kan het dat je er 30-45 minuten in zit. Plus dat er ook vertraging kan zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef henkde_j het volgende:
Pff sprinters maken alleen maar korte ritjes
Echt he, hoe oud is ze eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Die rechtse ziet er wel mooi uit voor haar leeftijd
Hij gaat be be be kennenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog een paar kritische EPO-vragen voor Erben.
er rijden geen vrouwen meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Die VPRO mutsen kijken of ze water zien branden.
70km ipv 100 km.quote:
Deze was leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
W www wwwwa zeggie?
[ afbeelding ]
hexje is druk met een pollepelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan je knokkels al jeuken? Ik sta nog steeds klaar namelijk.
Het geluid moet nog harder.quote:
chanantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Wel heel genant als er nu een lachband onder zit.
volgens mij is er gevraagd aan het publiek om te lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: hoorde ik nou een lachband?
Denk dat Alexander dat best wel wil doen bij Pietertje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
Pieter kan ook wel een vuist in z'n hol gebruiken.
een lachband heeft meer dan 2 lachersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zit hysterisch lachend in je huiskamer?
VI NATUURLIJK MAN! Erikje terugkijken op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Moeilijke keuze. Erik de Vlieger (24 uur met) of Johan Boskamp (VI).
De Wilde Keuken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Moeilijke keuze. Erik de Vlieger (24 uur met) of Johan Boskamp (VI).
VI mp4 's nachts kijken is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Stiggie het volgende:
[..]
VI NATUURLIJK MAN! Erikje terugkijken op uitzendinggemist.
Ik moest daar glimlachen.quote:
Nederland 2, Theatertaalspel Het thema 'sport en spel' wordt verkend door drie toppers in de taalsport. Het kindervers 'Schipper mag ik overvaren' krijgt van hen Olympische proporties. Het Wikipederlands wordt op punten verslagen en in de ronde Oud & Nieuw winnen ze ruim van het Woordenboek der Nederlandse Taal. En het trio is ook nog eens precies binnen een half uur aan de finish. Met: Pieter Derks, Robin Bleeker en Nathalie Baartman.quote:
twitter:pieterderks twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 14:46:26En nu maar wachten op de likes en de retweets! reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Maar zo'n meet zou dit jaar best wel kunnen.
Alleen heeft iedereen smoesjes waarom niet.
Dus.quote:
quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
De rest van die SC heb je maar wijselijk NIET gequote he? Boefjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Straks wordt Karina het meisje achter Matthjis.
Jij ook weer blijquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar in ieder geval noem je me een meisje, dat scheelt weer.
Jij woont nog om de hoek ook, de rest moet met de NS, alsof het 40-45 is.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
De rest van die SC heb je maar wijselijk NIET gequote he? Boefjes.
Maar in ieder geval noem je me een meisje, dat scheelt weer.
Ik moet wel met de bus, anders kan ik niks drinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woont nog om de hoek ook, de rest moet met de NS, alsof het 40-45 is.
Weet jij wel zeker, ze zeggen het 10x per dag.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Westergasfabriek dacht ik, maar weet ik ook niet eens zeker.
Is dat zoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij wel zeker, ze zeggen het 10x per dag.
Misschien komt Mat Herben die dag dan wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is zeker heel toevallig gekozen?
Als Sylvana er maar niet zit dan is het verder prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien komt Mat Herben die dag dan wel.
Wat een feest...quote:
Jan staat in mijn ergernissen top 5 deze maand.quote:
Geen koningshuisexpert aan tafel ivm het aftreden van onze vorstin?quote:Het einde van de kranten: 'Black & white and Dead All Over' met Peter Vandermeersch - 28-1-2013
Ramsey Nasr treedt af als Dichter des Vaderlands - 28-1-2013
Voorstelling: De LULverhalen - 28-1-2013
Howard Komproe, Ramon Beuk, Marc de Hond, Prem Radhakishun
Muziek: Douglas Firs
Tafelheer: Jan Mulder
Ze zullen wel wat extra gasten inlasten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag in DWDD
[..]
Geen koningshuisexpert aan tafel ivm het aftreden van onze vorstin?
Ja dat kan dus niet he?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Ik zet net de tv aan en zie Bea, in eerste instantie dacht ik: ze is dood.
Opluchting he?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
Ik zet net de tv aan en zie Bea, in eerste instantie dacht ik: ze is dood.
Tuurlijk kan ze dood man. Ik schakelde in en zag dat ze werd beëdigd als koningin dus mijn eerste ingeving was: ze is dood.quote:
Neuh het is mij om het even eerlijk gezegdquote:
de hele uitzending kan overhoopquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag in DWDD
[..]
Geen koningshuisexpert aan tafel ivm het aftreden van onze vorstin?
Vrouwenlogica,quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dood man. Ik schakelde in en zag dat ze werd beëdigd als koningin dus mijn eerste ingeving was: ze is dood.
En als het Cruijff was geweest?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh het is mij om het even eerlijk gezegdIk ben niet zo koningsgezind. Al zou het wel een beetje een schok zijn geweest natuurlijk. Dat verwacht je niet.
Ja? Zouden ze een docu over Johan Cruijff uitzenden als Beatrix zou overlijden? Vreemd.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Als ik opeens een docu van Johan Cruijff had gezien had ik hetzelfde gedacht.
Nou dan was ik heel erg van streek geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als het Cruijff was geweest?
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja? Zouden ze een docu over Johan Cruijff uitzenden als Beatrix zou overlijden? Vreemd.
Een aangepaste programmering met Sjek van Gelder en Jan Mulder.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja? Zouden ze een docu over Johan Cruijff uitzenden als Beatrix zou overlijden? Vreemd.
Ja, dan zou jij denken dat Beatrix is overleden.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Als het een docu over Cruijff was geweest he.
En nu ga je iets van Sex in the city kijken zeker?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]Als het een docu over Cruijff was geweest he.
Sjesus, het is dat ik Californication net al afgekeken heb anders zou ik het NU doen, jullie zijn vervelend
sowwyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Sjesus, het is dat ik Californication net al afgekeken heb anders zou ik het NU doen, jullie zijn vervelend
Ga je nou mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan zou jij denken dat Beatrix is overleden.
Dat zei je.
Nee, van Karina mogen alleen echte mannen mee.quote:
Ook al zo'n slechte smoes.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, van Karina mogen alleen echte mannen mee.
Ja tuurlijk schat. Man man man jullie zijn echt vervelendquote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan zou jij denken dat Beatrix is overleden.
Dat zei je.
ALsof dat te vergelijken is, die wijven met Hank Moody.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu ga je iets van Sex in the city kijken zeker?
Ik ga ook mee en ik ben geen echte man.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, van Karina mogen alleen echte mannen mee.
Hangt er vanaf wat de datum wordt. Maar Amsterdam is wel ver weg voor mij, dus ik weet niet of het gaat lukken doordeweeks.quote:
Gewoon op een vrijdag joh, is het voor iedereen weekend.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat de datum wordt. Maar Amsterdam is wel ver weg voor mij, dus ik weet niet of het gaat lukken doordeweeks.
Misschien mogen we wel bij Karina blijven slapen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat de datum wordt. Maar Amsterdam is wel ver weg voor mij, dus ik weet niet of het gaat lukken doordeweeks.
Als die dan weer rijdtquote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon op een vrijdag joh, is het voor iedereen weekend.
Lekker met de Fyra.
Nou dat wordt dan op de grond liggenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien mogen we wel bij Karina slapen.
Pieter Derks.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef Specularium het volgende:
Gewoon op een vrijdag joh, is het voor iedereen weekend.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien mogen we wel bij Karina slapen.
quote:
Handjes boven de deken hè.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga even wat doen, dan ben ik om 7 uur klaar voor die toespraak
Ik zou Rob aan zijn scheve oren trekken.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
Oh jij bent er zo eentje die alles laat staan... Ik zal Rob Geus eens langssturen.
Nou ja ontmoet is een groot woordquote:
Neem ik mijn camera meequote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met jou ga vechten bij die meet.
Doen we dat tijdens de uitzending?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met jou ga vechten bij die meet.
Die gaat vertellen hoe ze hier in België naar kijken?quote:
As usual.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Dit gaat een heel zuur topic worden voorspel ik.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |