Deze was leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
W www wwwwa zeggie?
[ afbeelding ]
hexje is druk met een pollepelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan je knokkels al jeuken? Ik sta nog steeds klaar namelijk.
Het geluid moet nog harder.quote:
chanantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Wel heel genant als er nu een lachband onder zit.
volgens mij is er gevraagd aan het publiek om te lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: hoorde ik nou een lachband?
Denk dat Alexander dat best wel wil doen bij Pietertje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
Pieter kan ook wel een vuist in z'n hol gebruiken.
een lachband heeft meer dan 2 lachersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij zit hysterisch lachend in je huiskamer?
VI NATUURLIJK MAN! Erikje terugkijken op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Moeilijke keuze. Erik de Vlieger (24 uur met) of Johan Boskamp (VI).
De Wilde Keuken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Moeilijke keuze. Erik de Vlieger (24 uur met) of Johan Boskamp (VI).
VI mp4 's nachts kijken is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Stiggie het volgende:
[..]
VI NATUURLIJK MAN! Erikje terugkijken op uitzendinggemist.
Ik moest daar glimlachen.quote:
Nederland 2, Theatertaalspel Het thema 'sport en spel' wordt verkend door drie toppers in de taalsport. Het kindervers 'Schipper mag ik overvaren' krijgt van hen Olympische proporties. Het Wikipederlands wordt op punten verslagen en in de ronde Oud & Nieuw winnen ze ruim van het Woordenboek der Nederlandse Taal. En het trio is ook nog eens precies binnen een half uur aan de finish. Met: Pieter Derks, Robin Bleeker en Nathalie Baartman.quote:
twitter:pieterderks twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 14:46:26En nu maar wachten op de likes en de retweets! reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Maar zo'n meet zou dit jaar best wel kunnen.
Alleen heeft iedereen smoesjes waarom niet.
Dus.quote:
quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
De rest van die SC heb je maar wijselijk NIET gequote he? Boefjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Straks wordt Karina het meisje achter Matthjis.
Jij ook weer blijquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar in ieder geval noem je me een meisje, dat scheelt weer.
Jij woont nog om de hoek ook, de rest moet met de NS, alsof het 40-45 is.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
De rest van die SC heb je maar wijselijk NIET gequote he? Boefjes.
Maar in ieder geval noem je me een meisje, dat scheelt weer.
Ik moet wel met de bus, anders kan ik niks drinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woont nog om de hoek ook, de rest moet met de NS, alsof het 40-45 is.
Weet jij wel zeker, ze zeggen het 10x per dag.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Westergasfabriek dacht ik, maar weet ik ook niet eens zeker.
Is dat zoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij wel zeker, ze zeggen het 10x per dag.
Misschien komt Mat Herben die dag dan wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is zeker heel toevallig gekozen?
Als Sylvana er maar niet zit dan is het verder prima.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien komt Mat Herben die dag dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |