quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef Zoya83 het volgende:
Ik kom me hier ook melden. Vandaag 2x getest en zwanger.
+/- 4w 4d. ben ik nu. We zijn erg blij natuurlijk maar ook nog erg onwerkelijk!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:12 schreef Fieder het volgende:
Jaaaaa heel raarmaar ik ga nog steeds uit van 42 weken. Dus haal me maar lekker in
![]()
Jouw dametje is er klaar voor!
Dat is mijn bouwjaar idd, ik kom zelf uit op 30 september. Maar of die online berekeningen kloppen weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef Suikertante het volgende:
Zoya, van harte! Je username doet me vermoeden dat je uit hetzelfde bouwjaar komt als ik
En als ik het zo uitreken ben je ongeveer uitgerekend rond mijn verjaardag!
Haha, jij staat volgende week bovenaan! En groot gelijk dat je 2 uur inbed gaat liggen als het kan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:39 schreef As1981 het volgende:
Fieder wat fijn verlof. Lekker genieten.
Logi weer last van weeen maar je mijlpaal wel gehaald!!!!
Verder waren er vandaag weer veel mijlpalen maar niet echt de tijd gehad om bij te lezen. Althans ik heb er voor gekozen om twee uur in bed te liggen
Pessie wie weet kom je nog bovenaan te staan. Voorlopig sta ik ook nog niet bovenaan.
Hoop dat de poging iets heeft opgelevert bij menicole. Dat strippen lijkt mij niets en bij jou nu al best vaak gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je gegund hoor (het bovenaan staan) van mij mag je, maar helaas gebeurt er hier nog niet zoveel. Misschien moet ik dat koffertje echt eens in orde gaan maken. Ik werd ook pas zwanger nadat ik van mijn broer het ledikantje en zo gekregen had...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:58 schreef pessie het volgende:
as en zillah moeten alleen opschieten, ik heb besloten dat ik een keer bovenaan wil staan
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Oooh als ik meer ruimte hadHij is mooi!!
Gefeliciteerd en succes ermee! Hopelijk verloopt alles goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:00 schreef Zoya83 het volgende:
Dank jullie wel! Eerste zwangerschap ja, had al snel rare dingen, eten dat stonk en zere borsten.
Volgende weer langst de huisarts en dan zien we wel.
Die deutsche grundlichkeit toch? En ergens nog een umlaud maar tablet dus dat wordt em nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef zillah666 het volgende:
Kyara van harte gefeliciteerd!
Zoya welkom in het leukste topic can Fok!
[..]
Het is je gegund hoor (het bovenaan staan) van mij mag je, maar helaas gebeurt er hier nog niet zoveel. Misschien moet ik dat koffertje echt eens in orde gaan maken. Ik werd ook pas zwanger nadat ik van mijn broer het ledikantje en zo gekregen had...
Eerste alles in orde, dan de volgende stap of zo? (kindje heeft duidelijk teveel Duits bloed, alles moet strak geregeld)
Neemt dat badje meer ruimte in dan een normaal badje dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Oooh als ik meer ruimte hadHij is mooi!!
Dat ja... We wachten gewoon maar afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Die deutsche grundlichkeit toch? En ergens nog een umlaud maar tablet dus dat wordt em niet. Maarre, jij hoeft op zich pas na as, ik heb nog een week of 4
![]()
Logi, tof!
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Neemt dat badje meer ruimte in dan een normaal badje dan?
Nee dank je, sowieso ga ik niet over de 41 weken zoals het nu lijktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie doe gewoon mij na! Ik heb 3 weken ofzo op 1 gestaan
Jij gaat gewoon nog eerder dan ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee dank je, sowieso ga ik niet over de 41 weken zoals het nu lijkt. En gezien de voorweeen en indalingskrampen mag ik denk ik al blij zijn als ik de ud haal.
Ik heb geen ruimte voor een standaard, en hij komt op de plek van het aankleedkussen en als hij leeg is op de droger en dan kan het aankleedkussen weer terug.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef Logician het volgende:
Kiekeensnwatikheb!Mooi Logi! Wij hebben 'm ook, vind 'm zo leuk, net weer even iets anders dan de meeste badjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daardoor ik maar 2 dagen, ondanks mijn 41.1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie doe gewoon mij na! Ik heb 3 weken ofzo op 1 gestaan
En ik ga jullie allemaal gek maken. Ik ga nu voor de 42 wekenquote:
Ze worden best veel aangeboden op Marktplaats, daar hebben wij 'm ook vandaan, scheelde best veel geldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Kyara, wauw! Gefeliciteerd met je twee meiden!
Ik wil ook zo'n hoppop-badje. Maar ben al weken met mezelf in discussie of ik m niet te duur vind. Mij kennende kan die discussie nog 20 weken duren.
Hij is in de aanbiedingbij baby dumpquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef L-E het volgende:
Kyara, wauw! Gefeliciteerd met je twee meiden!
Ik wil ook zo'n hoppop-badje. Maar ben al weken met mezelf in discussie of ik m niet te duur vind. Mij kennende kan die discussie nog 20 weken duren.
Vind je echt dat je em kort gebruikt? Hangr misschien van je douche af. Bij Nathan hebben we badje+standaard een jaar gebruikt en sinds december is hij pas uit het badje. Ik twijfelde toen ik em vandaag zag of ik vond dat ie nog een ronde meekon, dat wel. Maar goed, niet lek dus functioneert prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef L-E het volgende:
Ja, het badje zelf vind ik wel meevallen eigenlijk, zeker in de aanbieding nu, maar met de standaard erbij is dat toch 80,- en dat kan goedkoper, en je gebruikt het maar zo kort, en en en ik wil m toch hebben
Ik denk dat wij het badje maar vier maanden bij Yaro gebruikt hebben. Hij was te beweeglijk om er langer fatsoenlijk in te zitten. Dus hier maar echt kort gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Vind je echt dat je em kort gebruikt? Hangr misschien van je douche af. Bij Nathan hebben we badje+standaard een jaar gebruikt en sinds december is hij pas uit het badje. Ik twijfelde toen ik em vandaag zag of ik vond dat ie nog een ronde meekon, dat wel. Maar goed, niet lek dus functioneert prima.
Ik heb ook vaker harde buiken dan bijNathan. Ik vermoed dat dat komt doordat mn lijf het al een keer eerder heeft gedaan en omdat er nog een peuter bij is.
Bij J. heb ik m iets van drie maanden gebruikt. Daarna samen in het grote bad. Hier hebben we geen groot bad, dus daar zal ik me idd op verkijken en m langer gaan gebruiken deze keer. Dan is het de investering wel waard hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Vind je echt dat je em kort gebruikt? Hangr misschien van je douche af. Bij Nathan hebben we badje+standaard een jaar gebruikt en sinds december is hij pas uit het badje. Ik twijfelde toen ik em vandaag zag of ik vond dat ie nog een ronde meekon, dat wel. Maar goed, niet lek dus functioneert prima.
Ik heb ook vaker harde buiken dan bijNathan. Ik vermoed dat dat komt doordat mn lijf het al een keer eerder heeft gedaan en omdat er nog een peuter bij is.
Ahhh daar ben je! Heerlijk verliefd klink je! Foto lijkt me grweldig, maar denk eerst maar aan jullie gezin, als het niet lukt lukt het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
kraampakket, de krijg ik ook nog, en mij verlof begint maandag
Buidelen was heerlijk. Lekker vasthouden, huid op huid contact en ze goed kunnen bekijken. Ik vind ze iig supermooi. Argento post misschien nog wel een foto vanavond.
Zodra ze om de 2min komen, ga ik bellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef As1981 het volgende:
oh ja, rugweeen, die heb ik geblokkeerd, die waren inderdaad niet leuk.
Wanneer ga jij bellen logi, als ze een uur lang constant zijn?
Je klinkt alsof het allemaal heel gewoon is, maar het lijkt me zó heftig wat jullie meemaken! Respect voor je veerkrachtigheid! Hoe is M. onder alles?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
Buidelen was heerlijk. Lekker vasthouden, huid op huid contact en ze goed kunnen bekijken. Ik vind ze iig supermooi. Argento post misschien nog wel een foto vanavond.
is dat niet heel laat? Ik heb bij deze juist de opdracht gekregen om te bellen zodra de weeen beginnen, juist omdat het de vorige keer zo snel ging.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Zodra ze om de 2min komen, ga ik bellen.
Eerst was afspraak eerder maar omdat ik ditmaal nog geen ontsluiting heb hoef ik niet meteen te bellen. (de vorige keren ging mede daarom zo snel, toen had ik al 4a 5cm).
Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
kraampakket blijft in eigen land. Onze kz org doneert ze aan asielzoekerscentra en blijf van mijn lijf huizen.
En ben ook erg verliefd op mijn meisjes. En dat ze er nu uit zijn en alles goed is, geeft ook veel meer rust dan de onzekerheid van de afgelopen dagen.
En argento heeft toch weinig meer t e doen dan foto's uploaden en posten
Oh weet ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef As1981 het volgende:
[..]
is dat niet heel laat? Ik heb bij deze juist de opdracht gekregen om te bellen zodra de weeen beginnen, juist omdat het de vorige keer zo snel ging.
Ja ik heb geen idee hoor. Misschien vanwege je termijn. Maar normaal is het bij weeen om de 5 min een uur lang en bij de tweede (of meer) om de 7 min een uur lang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh weet ik niet![]()
Nu ga ik heel erg twijfelen ineens of ik het wel goed begrepen heb ...
Whaa nee ajb niet zeg! Zo vaak heb ik gelukkig nog geen voorweeen en die beeb moet echt nog 3 weken en een dag blijven zitten, minimaal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:38 schreef Kyara het volgende:
oh, en dames met voorweeen, sterkte en hopelijk zet het door!
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Logician het volgende:
As oei!
Ik ging eigenlijk altijd meteen naar om de 5min en daarna om de 2min. Laatste keer had ik 7cm toen ik in het zh aankwam en mocht meteen door![]()
Misschien wel handig dit x eerder te bellen trouwens want woon nu een stuk verder van het zh.
Nou dat inderdaad, tegen die tijd dat het echt niet leuk meer was, mocht ik persen. Dus die wil ik niet weg moeten zuchten omdat ik er dan nog niet ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.
Ik piep gelukkig wel eerder (vorige keer waarschijnlijk het stukje tussen de 8cm en persweeen). Mn vk woont op 5 min loopafstand, moet goedkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.
Dat heb ik wel benoemd inderdaad dat ik wel blij zijn dat ze gelijk kwamen toen mijn man belde (ik zelf vond het zo heftig om te bellen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Logician het volgende:
Mij wilden ze eerst niet helpen, moest maar terug naar huisnafwachten, omdat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw en nog grapjes maakten:')
Toen werd ik pissig zijn ze toch gaan checken 7cm
"Jij kijkt echt nog veel te vrolijk. " hup ging m'n infuus weer een standje hoger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Logician het volgende:
Mij wilden ze eerst niet helpen, moest maar terug naar huisnafwachten, omdat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw en nog grapjes maakte
Toen werd ik pissig zijn ze toch gaan checken 7cm
Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
ik piep al heel snel. Vooral als ik niet op mijn manier kan opvangen.
pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.
Dames waren uiteindelijk iets meer dan 1900 gram. Net geen 2 kg dus.
D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Maakt niet uit! Jij bent herstellendequote:[img]http://i.fokzinrstee.steldeet/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.
D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Wat een mooie poppetjes zijn het!!! En wat kijk je trotsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
Kun je die niet ook even op de geheime pagina fok van FB neerzetten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.
Na 3 dagen weeen doet überhaupt alles zeer neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeer
3 dagen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeer
Dat zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Logician het volgende:
As oei!
Ik ging eigenlijk altijd meteen naar om de 5min en daarna om de 2min. Laatste keer had ik 7cm toen ik in het zh aankwam en mocht meteen door![]()
Misschien wel handig dit x eerder te bellen trouwens want woon nu een stuk verder van het zh.
Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.
Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
Ik zou daar ook niet voor bellen denk ik, denk dat zien ze dan welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.
Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
Dat is em geradenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kind.
Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
ja maar dat doe ik toch liever met dan zonder medisch personeel erbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuis
en de mijne, bouwjaar en 23 septemberquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
Dat is mijn bouwjaar idd, ik kom zelf uit op 30 september. Maar of die online berekeningen kloppen weet ik niet.
Ik bouw er gewoon 3 voor m'n 29e. Yeah!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en de mijne, bouwjaar en 23 september)
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
Ik blijf thuis, ok?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik toch liever met dan zonder medisch personeel erbij.
mn klasgenootjes hadden met zn tweetjes een mevrouw die in de lift beviel, ook geen pretje denk ik.
en van verschillende vaders, rolmodelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bouw er gewoon 3 voor m'n 29e. Yeah!
jij wel jaquote:
Ja idd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en van verschillende vaders, rolmodel![]()
en persweeen, bij elin had ik 8min., bij Lex 2min., bij deze hoop ik alleen maar even te hoeven fluiten
Het rare aan inleiden vond ik dus dat je gewoon zonder dat er maar iets aan de hand is naar het ziekenhuis gaat. Je zelf je koffertje achter je aan sleept. Fris en fruitig enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel jatuurlijk! dat moet te doen zijn.
Ik helaas niet. Hoewel ik de ritjes naar t ziekenhuis eigenlijk wel prettig vond, beetje afleiding enzo. Zou best thuis willen bevallen maar niet met t (kleine) risico wat er misschien aan kleeft voor mij. That having said zou ik dit keer wel mn huis in orde maken voor een mogelijke thuisbevalling, dat had ik de vorige keren helemaal niet gedaan.
je had ook een partnerruil met Debuuf, webkim of freecell kunnen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik wilde gewoon graag een jongen en m'n ex kon alleen meisjes maken.
Ik was wel zwanger voor mijn 30stequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en de mijne, bouwjaar en 23 september)
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
Ik hou niet zo van ruilen. Ik ben het egoïstische type. MIJN!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je had ook een partnerruil met Debuuf, webkim of freecell kunnen doen
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het rare aan inleiden vond ik dus dat je gewoon zonder dat er maar iets aan de hand is naar het ziekenhuis gaat. Je zelf je koffertje achter je aan sleept. Fris en fruitig enzo.
Ik vond inleiden niet pijnlijker of vervelender dan gewoon spontaan. Ik vond het qua weeën geen verschil maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.
Hoewel ik liever vanzelf begin denk ik.
Voor mn 30e ga k niet meer redden. Ik doe dr wel 2 voor mn 30e en 2 dr na dan.
Ik wilde pas überhaupt eens over kinderen gaan denken als leyla op de basisschool zou zitten. En met de mededeling dat ik ook echt niet zeker een 3e wilde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, wij zouden seksen (onveilig) tot mijn 30e en als het niets zou worden, dan stoppen.
Well played baby, well played
7 dagen voor mijn verjaardag.
Geloof best dat het voor veel vrouwen weinig uitmaakt. Maar ik weet niet, ik vond het ook wel fijn, niet weten wanneer het gaat gebeuren, thuis weeën krijgen, verplaatsen, de hele rambam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond inleiden niet pijnlijker of vervelender dan gewoon spontaan. Ik vond het qua weeën geen verschil maken.
Ik had dat echt heel sterk. Ik vond het helemaal niet leuk om te weten dat ik de 31e om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn omdat ik dan zou gaan bevallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.
Hoewel ik liever vanzelf begin denk ik.
Voor mn 30e ga k niet meer redden. Ik doe dr wel 2 voor mn 30e en 2 dr na dan.
Ik vond het heel praktisch omdat ik echt zelf mocht kiezen tussen 3 dagen en dus ik echt rekening kon houden met de oppas van de meiden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had dat echt heel sterk. Ik vond het helemaal niet leuk om te weten dat ik de 31e om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn omdat ik dan zou gaan bevallen.
Gelukkig bedacht ze dat de 29e een mooiere datum was
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef mignonne het volgende:
ja psies dat Son! ik geloof ook niet dat ik het leuk zou vinden. Maar de reden waarom kan niet zo goed uitleggen.
Ja dat was wel ideaal idd. We hadden al geregeld dat Floris op maandag naar mn ouders zou gaan enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond het heel praktisch omdat ik echt zelf mocht kiezen tussen 3 dagen en dus ik echt rekening kon houden met de oppas van de meiden.
Nou...vroeg het me meer af omdat ik daar wat voelde een tijdje. Leek op darmgekoedel, maar het stopte vrij ineens, terwijl ik niet naar de wc was geweest oidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb ook telkens harde plekken in mijn buik, ik denk dan inderdaad stukjes baby. Heb me eigenlijk nog nooit afgevraagd of het iets anders kan zijn.
Nee joh XM, dat is je baby hoor! En zo vroeg is dat toch niet? Helemaal normaal!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop dat dat het was Suiker. Maar voelde het ook aan de buitenkant en dat leek me wat vlot. Maar wie weet
.
ik denk echt dat het je baby wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou...vroeg het me meer af omdat ik daar wat voelde een tijdje. Leek op darmgekoedel, maar het stopte vrij ineens, terwijl ik niet naar de wc was geweest oid.
Logi, hielp het douchen?
Ja hoor graag!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:56 schreef bellelena het volgende:
Zoya, wil je alvast in de OP op 30 september? Je datum kan altijd later weer worden aangepast!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:
Hahah Spark! En dan je man laten voelen! Ohh schat de baby, voel eens! *Pffrtttt*
Gewone vitamines wel, maar het was een surprisequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Zoya, dat is duidelijk! Gefeliciteerd! Slikte je nog geen vitamines?
krijg je geen extra verlof wegens de vroeggeboorte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
fieder, ik heb geen zwangerschapverlof (want dat zou as maandag beginnen). Krijg nu 16 weken bevallingsverlof en dat is dan gister ingegaan.
Zoya, gefeliciteerd!
16 weken lijkt ineens wel heel weinig als je bedenkt dat ze pas over een paar weken naar huis mogen . en dan zijn het er nog 2 ook. Eigenlijk zou je gewoon 16 weken per kind moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
fieder, ik heb geen zwangerschapverlof (want dat zou as maandag beginnen). Krijg nu 16 weken bevallingsverlof en dat is dan gister ingegaan.
Zoya, gefeliciteerd!
wauw Kyara daar zijn je meisjes. En wat een prachtige gewichten. Geniet van ze en hopelijk mogen jullie snel naar huis. Eindelijk jullie gezinnetje van 5 zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
Welkom en gefeliciteerd!!! Ik heb je meteen toegevoegd aan de OP, het allereerste oktoberbabytje van 2013quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die ja! Ik vind 'm ook heeeelll mooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:39 schreef Logician het volgende:
L0t de parrot? Die hebben wij ook zooo mooi
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Die hebben wij ook gekochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Ben je wie ik hoop dat je bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Die vonden we ook mooi ja! Hier ook een meisje maar vond het donkerblauwe toch wel neutraal genoegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Nelson Mandela?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, vanmiddag legde mijn man zijn hand op mijn buik en voelde een plopje!hij geloofde alleen niet dat het de baby was. Nee, wat dan? Een cavia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stommerd!
Fieder, ik had ook al dat alles uitverkocht was bij de Hema. Irritant, wil je kopen en dan kan het niet. Pffff!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef As1981 het volgende:
Pessie hoe is het met jou je bent stil. Geen last van voor weeen? Of druk met de stervende zwaan?
Ben er nog hoor! Eerst geslapen, waarna een vriendinmij kwam halen voor een high tea,vervolgens frietjes gegeten en met ons gezin in bad geweest, kind in bed en net bijgelezen op de bank. High tea was heerlijk, er even uit na zieke peuter en zieke man, voelde me echt even opgeladen na afloop.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef As1981 het volgende:
Pessie hoe is het met jou je bent stil. Geen last van voor weeen? Of druk met de stervende zwaan?
Ik krijg regelmatig de vraag: "wanneer ben je uitgeteld?" Dan antwoord ik met "uitgeteld regelmatig, uitgerekend duurt nog een week of..."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Mijn antwoord: super zou het zo over doen (en dat was niet eens heel erg sarcastisch ondanks dat ik het zo bracht)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Oh zo klonk hetEn dat is wel een beetje erg privé, hoe de bevalling ging..!
Dan kijken mensen echt alsof je elk moment gaat ontploffenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende::
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
[.
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
De dag maakt me nu niet uit. Vorige keer wel. Want als je doordeweeks voor half 12 beviel werden de geboortekaartjes nog dezelfde dag verstuurd. Daar was ik met de bevalling nog mee bezig. Gaf ik mijn man instructies dat als het net ervoor was hij wel gelijk moest bellen. Echt bizar achteraf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardag
Hier is t nooit gevraagd, volgens mij. Beide keren kan ik het me niet herinneren. Ook nooit opmerkingen gehad over mn buik trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Viel wel tegen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 05:30 schreef pessie het volgende:
Maar son, jij zag er toch best zwanger uit bij je kids? En volgens mij wil iedereen altijd baby kijken. Beetje jammer dat je er dan bij moet staan als een waakhond om te voorkomen dat ze em aanraken
(vieze vingers en mijn pasgeboren baby waren geen match
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |