Ik blijf thuis, ok?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik toch liever met dan zonder medisch personeel erbij.
mn klasgenootjes hadden met zn tweetjes een mevrouw die in de lift beviel, ook geen pretje denk ik.
en van verschillende vaders, rolmodelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bouw er gewoon 3 voor m'n 29e. Yeah!
jij wel jaquote:
Ja idd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en van verschillende vaders, rolmodel![]()
en persweeen, bij elin had ik 8min., bij Lex 2min., bij deze hoop ik alleen maar even te hoeven fluiten
Het rare aan inleiden vond ik dus dat je gewoon zonder dat er maar iets aan de hand is naar het ziekenhuis gaat. Je zelf je koffertje achter je aan sleept. Fris en fruitig enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
jij wel jatuurlijk! dat moet te doen zijn.
Ik helaas niet. Hoewel ik de ritjes naar t ziekenhuis eigenlijk wel prettig vond, beetje afleiding enzo. Zou best thuis willen bevallen maar niet met t (kleine) risico wat er misschien aan kleeft voor mij. That having said zou ik dit keer wel mn huis in orde maken voor een mogelijke thuisbevalling, dat had ik de vorige keren helemaal niet gedaan.
je had ook een partnerruil met Debuuf, webkim of freecell kunnen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik wilde gewoon graag een jongen en m'n ex kon alleen meisjes maken.
Ik was wel zwanger voor mijn 30stequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en de mijne, bouwjaar en 23 september)
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
Ik hou niet zo van ruilen. Ik ben het egoïstische type. MIJN!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je had ook een partnerruil met Debuuf, webkim of freecell kunnen doen
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het rare aan inleiden vond ik dus dat je gewoon zonder dat er maar iets aan de hand is naar het ziekenhuis gaat. Je zelf je koffertje achter je aan sleept. Fris en fruitig enzo.
Ik vond inleiden niet pijnlijker of vervelender dan gewoon spontaan. Ik vond het qua weeën geen verschil maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.
Hoewel ik liever vanzelf begin denk ik.
Voor mn 30e ga k niet meer redden. Ik doe dr wel 2 voor mn 30e en 2 dr na dan.
Ik wilde pas überhaupt eens over kinderen gaan denken als leyla op de basisschool zou zitten. En met de mededeling dat ik ook echt niet zeker een 3e wilde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, wij zouden seksen (onveilig) tot mijn 30e en als het niets zou worden, dan stoppen.
Well played baby, well played
7 dagen voor mijn verjaardag.
Geloof best dat het voor veel vrouwen weinig uitmaakt. Maar ik weet niet, ik vond het ook wel fijn, niet weten wanneer het gaat gebeuren, thuis weeën krijgen, verplaatsen, de hele rambam.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond inleiden niet pijnlijker of vervelender dan gewoon spontaan. Ik vond het qua weeën geen verschil maken.
Ik had dat echt heel sterk. Ik vond het helemaal niet leuk om te weten dat ik de 31e om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn omdat ik dan zou gaan bevallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ja dat lijkt me idd heel raar. Net als een datum weten.
Hoewel ik liever vanzelf begin denk ik.
Voor mn 30e ga k niet meer redden. Ik doe dr wel 2 voor mn 30e en 2 dr na dan.
Ik vond het heel praktisch omdat ik echt zelf mocht kiezen tussen 3 dagen en dus ik echt rekening kon houden met de oppas van de meiden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had dat echt heel sterk. Ik vond het helemaal niet leuk om te weten dat ik de 31e om 7 uur in het ziekenhuis moest zijn omdat ik dan zou gaan bevallen.
Gelukkig bedacht ze dat de 29e een mooiere datum was
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef mignonne het volgende:
ja psies dat Son! ik geloof ook niet dat ik het leuk zou vinden. Maar de reden waarom kan niet zo goed uitleggen.
Ja dat was wel ideaal idd. We hadden al geregeld dat Floris op maandag naar mn ouders zou gaan enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond het heel praktisch omdat ik echt zelf mocht kiezen tussen 3 dagen en dus ik echt rekening kon houden met de oppas van de meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |