abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122050224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
ik piep al heel snel. Vooral als ik niet op mijn manier kan opvangen.

pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.

Dames waren uiteindelijk iets meer dan 1900 gram. Net geen 2 kg dus.

D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:08:19 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122050242
quote:
[img]http://i.fokzinrstee.steldeet/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:

pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.

D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Maakt niet uit! Jij bent herstellende :*
Nette gewichtjes bij deze termijn!
Oh, en als ik niet had mogen staan had ik bij 4cm al gepiept hoor.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:09:26 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122050297
quote:

Wat een mooie poppetjes zijn het!!! En wat kijk je trots O+ moeder van 3!
pi_122050319
quote:

Kun je die niet ook even op de geheime pagina fok van FB neerzetten? :+
pi_122050333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
kraampakket, de krijg ik ook nog, en mij verlof begint maandag :')

Buidelen was heerlijk. Lekker vasthouden, huid op huid contact en ze goed kunnen bekijken. Ik vind ze iig supermooi O+. Argento post misschien nog wel een foto vanavond.
:* & O+ O+

heb je veel last van naweeen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122050440
Hier aan de overkant liggen de mini baby's. <3 die zijn echt zo klein in vergelijk met onze enorme dikbil.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:13:18 #107
259886 pessie
pi_122050519
Mag het anders in pm O-) ?
pi_122050649
Gefeliciteerd Kyara!! *O* Hopelijk groeien en ontwikkelen de meisjes zich goed en herstel jij snel. Wat heerlijk dat je al hebt gebuideld met ze O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_122050658
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeer
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122050975
Kyara. Gefeliciteerd met je meiden. Wat een mooie namen
pi_122051013
Kyara :o daar zijn je meidjes al! O+ Wauw zeg, maar nog net gewicht toch? Hopelijk blijft het zo lekker gaan met ze en kunnen jullie al snel als gezinnetje naar huis vertrekken. Vond Midas het spannend?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:22:44 #112
259886 pessie
pi_122051041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:

[..]

Na 3 dagen weeen doet überhaupt alles zeer neem ik aan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:23:43 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122051109
Ik heb tijdens mijn bevalling alleen maar over het bevalbed heen gehangen, al wiebelend met mijn billen heen en weer. Tijdens mijn weeen, en in het ziekenhuis over een aanrecht heen. Ik kon absoluut niet zitten of liggen, dan verging ik van de pijn.
Dus heb zo'n beetje 6 uur op mijn voeten gestaan, buiten het autoritje naar het ziekenhuis toe (toen zwakte de weeen godzijdank even af en had ik er maar twee in 10 minuten)

Deze keer moet ik in het ziekenhuis bevallen en ik hoop dus dat ik kan blijven staan.... :X
pi_122051182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:

[..]

3 dagen.

Nee van aansluiten infuus naar baby op m'n borst 5 uurtjes.
pi_122051271
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Logician het volgende:
As oei!
Ik ging eigenlijk altijd meteen naar om de 5min en daarna om de 2min. Laatste keer had ik 7cm toen ik in het zh aankwam en mocht meteen door :D
Misschien wel handig dit x eerder te bellen trouwens want woon nu een stuk verder van het zh.
Dat zou ik wel doen ja :o of wilde je erg graag thuis bevallen?
Als weeën bij jou om de 2 minuten komen zou ik jou persoonlijk al lang in het ziekenhuis willen hebben.
:)
pi_122051365
Ik heb vorige keer gelegen, wist niet eens dat iets anders kon/mocht. Nooit bij stil gestaan. Niet dat ik stil kon liggen. Mijn man dacht dat ik steeds uit bed zou vallen zo aan het draaien was ik.
pi_122051391
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.

Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:29:52 #118
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122051480
Kyara, wat fijn dat je nu meer rust hebt. Ben ook erg benieuwd naar de foto's!
pi_122051486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.

Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kind :D.
pi_122051639
quote:

Ik zou daar ook niet voor bellen denk ik, denk dat zien ze dan wel :D

Heb van de week wel gevraagd waar we nou moeten zijn, aangezien het vanaf de parkeergarage naar de ingang best nog een stukje lopen is. Maar we mogen ons dan melden bij de SEH, scheelt weer
pi_122051827
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kind :D.
Dat is em geraden :')
En we vragen dan ook wel buren ofzo als oppas. Iemand die wat dichterbij zit.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:36:22 #122
259886 pessie
pi_122051879
quote:

Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuis :o
pi_122051952
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuis :o
ja maar dat doe ik toch liever met dan zonder medisch personeel erbij.
mn klasgenootjes hadden met zn tweetjes een mevrouw die in de lift beviel, ook geen pretje denk ik.
pi_122052013
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Zoya83 het volgende:

[..]

Dat is mijn bouwjaar idd, ik kom zelf uit op 30 september. Maar of die online berekeningen kloppen weet ik niet.
en de mijne, bouwjaar en 23 september :P )
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
pi_122052157
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en de mijne, bouwjaar en 23 september :P )
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
Ik bouw er gewoon 3 voor m'n 29e. Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')