Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
ik piep al heel snel. Vooral als ik niet op mijn manier kan opvangen.
pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.
Dames waren uiteindelijk iets meer dan 1900 gram. Net geen 2 kg dus.
D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Maakt niet uit! Jij bent herstellendequote:[img]http://i.fokzinrstee.steldeet/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.
D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Wat een mooie poppetjes zijn het!!! En wat kijk je trotsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
Kun je die niet ook even op de geheime pagina fok van FB neerzetten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Kyara het volgende:
kraampakket, de krijg ik ook nog, en mij verlof begint maandag
Buidelen was heerlijk. Lekker vasthouden, huid op huid contact en ze goed kunnen bekijken. Ik vind ze iig supermooi. Argento post misschien nog wel een foto vanavond.
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aan de ctg hangen vond ik ook bagger. Maar ik kon wel gewoon zitten op bed. Liggen vond ik niet comfortabel, ik heb eigenlijk de hele tijd gewoon gezeten. Lekker zitten soppen op m'n matje.
Na 3 dagen weeen doet überhaupt alles zeer neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeer
3 dagen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
zitten, liggen, hangen, na 3 dagen aan dat ding deed alles zeer
Dat zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Logician het volgende:
As oei!
Ik ging eigenlijk altijd meteen naar om de 5min en daarna om de 2min. Laatste keer had ik 7cm toen ik in het zh aankwam en mocht meteen door![]()
Misschien wel handig dit x eerder te bellen trouwens want woon nu een stuk verder van het zh.
Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.
Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
Ik zou daar ook niet voor bellen denk ik, denk dat zien ze dan welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
En de fout die ik gemaakt heb destijds (wist ik veel) was om niet te bellen toen ik met persdrang in de auto zat. Ik heb nu gezien wat er gebeurt als er iemand met zo'n mededeling belt, de hele bende rent naar beneden met een emergencybox en een bed om moeder en kind op te vangen.
Dat was toch comfortabeler geweest. Mocht t bij een volgende weer gebeuren dan bel ik dan wél,
Dat is em geradenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij de volgende gaat B denk ook niet eerst nog even een fles geven aan een wakker kind.
Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef mignonne het volgende:
ja maar dat doe ik toch liever met dan zonder medisch personeel erbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Klinkt als bevallen in de hal van het ziekenhuis
en de mijne, bouwjaar en 23 septemberquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
Dat is mijn bouwjaar idd, ik kom zelf uit op 30 september. Maar of die online berekeningen kloppen weet ik niet.
Ik bouw er gewoon 3 voor m'n 29e. Yeah!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en de mijne, bouwjaar en 23 september)
ik pull gewoon nog even snel mijn derde voor mijn 30e! (of met wat pech, daarna)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |