Vind ik leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
kraampakket blijft in eigen land. Onze kz org doneert ze aan asielzoekerscentra en blijf van mijn lijf huizen.
En ben ook erg verliefd op mijn meisjes. En dat ze er nu uit zijn en alles goed is, geeft ook veel meer rust dan de onzekerheid van de afgelopen dagen.
En argento heeft toch weinig meer t e doen dan foto's uploaden en posten
Oh weet ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef As1981 het volgende:
[..]
is dat niet heel laat? Ik heb bij deze juist de opdracht gekregen om te bellen zodra de weeen beginnen, juist omdat het de vorige keer zo snel ging.
Ja ik heb geen idee hoor. Misschien vanwege je termijn. Maar normaal is het bij weeen om de 5 min een uur lang en bij de tweede (of meer) om de 7 min een uur lang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh weet ik niet![]()
Nu ga ik heel erg twijfelen ineens of ik het wel goed begrepen heb ...
Whaa nee ajb niet zeg! Zo vaak heb ik gelukkig nog geen voorweeen en die beeb moet echt nog 3 weken en een dag blijven zitten, minimaal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:38 schreef Kyara het volgende:
oh, en dames met voorweeen, sterkte en hopelijk zet het door!
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Logician het volgende:
As oei!
Ik ging eigenlijk altijd meteen naar om de 5min en daarna om de 2min. Laatste keer had ik 7cm toen ik in het zh aankwam en mocht meteen door![]()
Misschien wel handig dit x eerder te bellen trouwens want woon nu een stuk verder van het zh.
Nou dat inderdaad, tegen die tijd dat het echt niet leuk meer was, mocht ik persen. Dus die wil ik niet weg moeten zuchten omdat ik er dan nog niet ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.
Ik piep gelukkig wel eerder (vorige keer waarschijnlijk het stukje tussen de 8cm en persweeen). Mn vk woont op 5 min loopafstand, moet goedkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin ook pas te piepen als het hoofdje al staat blijkbaar.
Dat heb ik wel benoemd inderdaad dat ik wel blij zijn dat ze gelijk kwamen toen mijn man belde (ik zelf vond het zo heftig om te bellen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Logician het volgende:
Mij wilden ze eerst niet helpen, moest maar terug naar huisnafwachten, omdat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw en nog grapjes maakten:')
Toen werd ik pissig zijn ze toch gaan checken 7cm
"Jij kijkt echt nog veel te vrolijk. " hup ging m'n infuus weer een standje hoger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Logician het volgende:
Mij wilden ze eerst niet helpen, moest maar terug naar huisnafwachten, omdat ik er niet uitzag als een bevallende vrouw en nog grapjes maakte
Toen werd ik pissig zijn ze toch gaan checken 7cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |