quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:
Hahah Spark! En dan je man laten voelen! Ohh schat de baby, voel eens! *Pffrtttt*
Gewone vitamines wel, maar het was een surprisequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Zoya, dat is duidelijk! Gefeliciteerd! Slikte je nog geen vitamines?
krijg je geen extra verlof wegens de vroeggeboorte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
fieder, ik heb geen zwangerschapverlof (want dat zou as maandag beginnen). Krijg nu 16 weken bevallingsverlof en dat is dan gister ingegaan.
Zoya, gefeliciteerd!
16 weken lijkt ineens wel heel weinig als je bedenkt dat ze pas over een paar weken naar huis mogen . en dan zijn het er nog 2 ook. Eigenlijk zou je gewoon 16 weken per kind moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:36 schreef Kyara het volgende:
fieder, ik heb geen zwangerschapverlof (want dat zou as maandag beginnen). Krijg nu 16 weken bevallingsverlof en dat is dan gister ingegaan.
Zoya, gefeliciteerd!
wauw Kyara daar zijn je meisjes. En wat een prachtige gewichten. Geniet van ze en hopelijk mogen jullie snel naar huis. Eindelijk jullie gezinnetje van 5 zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:03 schreef Kyara het volgende:
ik piep al heel snel. Vooral als ik niet op mijn manier kan opvangen.
pessie, nee laat die van jou nog maar even zitten. Sorry verkeerde gelezen of nog in een roes of zo.
Dames waren uiteindelijk iets meer dan 1900 gram. Net geen 2 kg dus.
D'r staat inmiddels wel al een foto op fb maar die is incl. Mij dus die ga ik hier niet neerzetten.
Welkom en gefeliciteerd!!! Ik heb je meteen toegevoegd aan de OP, het allereerste oktoberbabytje van 2013quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die ja! Ik vind 'm ook heeeelll mooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:39 schreef Logician het volgende:
L0t de parrot? Die hebben wij ook zooo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |