Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die hebben wij ook gekochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Ben je wie ik hoop dat je bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die vonden we ook mooi ja! Hier ook een meisje maar vond het donkerblauwe toch wel neutraal genoegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Nelson Mandela?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, vanmiddag legde mijn man zijn hand op mijn buik en voelde een plopje!hij geloofde alleen niet dat het de baby was. Nee, wat dan? Een cavia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stommerd!
Fieder, ik had ook al dat alles uitverkocht was bij de Hema. Irritant, wil je kopen en dan kan het niet. Pffff!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef As1981 het volgende:
Pessie hoe is het met jou je bent stil. Geen last van voor weeen? Of druk met de stervende zwaan?
Ben er nog hoor! Eerst geslapen, waarna een vriendinmij kwam halen voor een high tea,vervolgens frietjes gegeten en met ons gezin in bad geweest, kind in bed en net bijgelezen op de bank. High tea was heerlijk, er even uit na zieke peuter en zieke man, voelde me echt even opgeladen na afloop.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef As1981 het volgende:
Pessie hoe is het met jou je bent stil. Geen last van voor weeen? Of druk met de stervende zwaan?
Ik krijg regelmatig de vraag: "wanneer ben je uitgeteld?" Dan antwoord ik met "uitgeteld regelmatig, uitgerekend duurt nog een week of..."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Mijn antwoord: super zou het zo over doen (en dat was niet eens heel erg sarcastisch ondanks dat ik het zo bracht)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Oh zo klonk hetEn dat is wel een beetje erg privé, hoe de bevalling ging..!
Dan kijken mensen echt alsof je elk moment gaat ontploffenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende::
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
[.
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
De dag maakt me nu niet uit. Vorige keer wel. Want als je doordeweeks voor half 12 beviel werden de geboortekaartjes nog dezelfde dag verstuurd. Daar was ik met de bevalling nog mee bezig. Gaf ik mijn man instructies dat als het net ervoor was hij wel gelijk moest bellen. Echt bizar achteraf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardag
Hier is t nooit gevraagd, volgens mij. Beide keren kan ik het me niet herinneren. Ook nooit opmerkingen gehad over mn buik trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Viel wel tegen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 05:30 schreef pessie het volgende:
Maar son, jij zag er toch best zwanger uit bij je kids? En volgens mij wil iedereen altijd baby kijken. Beetje jammer dat je er dan bij moet staan als een waakhond om te voorkomen dat ze em aanraken
(vieze vingers en mijn pasgeboren baby waren geen match
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |