Ik krijg regelmatig de vraag: "wanneer ben je uitgeteld?" Dan antwoord ik met "uitgeteld regelmatig, uitgerekend duurt nog een week of..."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Mijn antwoord: super zou het zo over doen (en dat was niet eens heel erg sarcastisch ondanks dat ik het zo bracht)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Oh zo klonk hetEn dat is wel een beetje erg privé, hoe de bevalling ging..!
Dan kijken mensen echt alsof je elk moment gaat ontploffenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende::
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
[.
Ja dat is het beste wat je kan zeggen denk ik pessie.
Lijkt me gaaf om te zeggen "vorige week"
De dag maakt me nu niet uit. Vorige keer wel. Want als je doordeweeks voor half 12 beviel werden de geboortekaartjes nog dezelfde dag verstuurd. Daar was ik met de bevalling nog mee bezig. Gaf ik mijn man instructies dat als het net ervoor was hij wel gelijk moest bellen. Echt bizar achteraf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahaha! Ok, jij gaat echt voor 12 dus! Ik ga voor 17, wil wel een zondagskind en is mooi2 dagen na manliefs verjaardag
Hier is t nooit gevraagd, volgens mij. Beide keren kan ik het me niet herinneren. Ook nooit opmerkingen gehad over mn buik trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef As1981 het volgende:
Gaaf zillah.
Oh en pessie geen idee waarom niemand aan mij vraagt hoe lang ik nog moet. Heb toch een aardige pens.
Viel wel tegen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 05:30 schreef pessie het volgende:
Maar son, jij zag er toch best zwanger uit bij je kids? En volgens mij wil iedereen altijd baby kijken. Beetje jammer dat je er dan bij moet staan als een waakhond om te voorkomen dat ze em aanraken
(vieze vingers en mijn pasgeboren baby waren geen match
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |