Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die hebben wij ook gekochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Ben je wie ik hoop dat je bent?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:34 schreef Blokje. het volgende:
Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Vanmorgen 2 streepjes geplast![]()
Het is nog heel vers en pril enzo, want 4 weken en 1 dag.
1e kindje, 1e zwangerschap en ja, ik ben een kloon maar geen bekende in OUD/afvaltopics in LIF. Scheelt weer raden voor jullie!
Kan iemand me in de OP toevoegen met als datum 4 oktober?
Ben nog helemaal in shock, kan het nog niet geloven!
Kyara, gefeliciteerd met je dames!![]()
Die vonden we ook mooi ja! Hier ook een meisje maar vond het donkerblauwe toch wel neutraal genoegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef zillah666 het volgende:
Mooi hoor! Wij hebben de turtle green gekozen, hartstikke stoer kleurtje.
De blauwe vonden we toch te aangezien het een meisje wordt, maar stiekem vonden we die eigenlijk zeker zo mooi.
Nelson Mandela?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, vanmiddag legde mijn man zijn hand op mijn buik en voelde een plopje!hij geloofde alleen niet dat het de baby was. Nee, wat dan? Een cavia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stommerd!
Fieder, ik had ook al dat alles uitverkocht was bij de Hema. Irritant, wil je kopen en dan kan het niet. Pffff!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |