Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:13 schreef Kyara het volgende:
haai, totaal niet bijgelezen want na een heftige ochtend zijn vanmorgen J o l i j n en D a p h n e geboren dmv een spoedks. J had een moeilijke start maar doet het nu prima, D had meteen al een apgar van 9. nu nog veel pijn van ks.
Gefeliciteerd!!! Wat hebben Destiny en Cherony mooie namen gekregen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:13 schreef Kyara het volgende:
haai, totaal niet bijgelezen want na een heftige ochtend zijn vanmorgen J o l i j n en D a p h n e geboren dmv een spoedks. J had een moeilijke start maar doet het nu prima, D had meteen al een apgar van 9. nu nog veel pijn van ks.
15quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:28 schreef bellelena het volgende:
Wow, nu sta ik opeens al 15e in de OP! Maar dat betekend dus dat er eerst nog een stuk of 15 verse babytjes geboren gaan worden voordat de mijne zich aandient, heb ik nog even om me verder voor te bereiden
Ja, jij gaat helemaal als een speer!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:31 schreef Logician het volgende:
Raar he hoe snel dat gaat?
5e plek hier, maag draait een beetje van de zenuwen
Ja, dat is ook zo, maar toch, alvast een eerste datum om naar uit te kijken zo! En gezien je vorige bevallingen en het gerommel deze zwangerschap, heb ik stiekem al een beetje hoop dat je lichaam er misschien al wel een beetje klaar voor isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef Logician het volgende:
Belle ja als ik woensdag inleidbaar ben wel idd.
Maar anders kan het dus ook nog een weekje langer duren, daar ga ik voor de zekerheid gewoon vanuit.
Als dat gebeurt ben ik trouwens verder dan ooit qua termijn en dat zou voor mini natuurlijk heel gunstig zijn ook al is het voor mij k**
Bij de eerste braken mijn vliezen en duurde het 18u voor ik echte weeen kreeg en ging het toen heel erg snel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef L0t.. het volgende:
Logi, hoe zijn jouw vorige bevallingen verlopen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |