wie is jouw kloon danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
je zegt net nog dat je met een andere ook in dit topic postquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
doe normaal tegen supermeisjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
ga naar de buren jij en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Ok , ik doe normaal... maar ik bats wel met je moeder!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar de buren jij en kom nooit meer terug
There's an image...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
Zo rollen we hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloon
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
Arend Langenberg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraakt
Oh, ik heb ook zo'n file. Goed plan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik ga ze maar opslaan in het text bestandje met telefoon nummers en rekeningnummers etc etc. Die is zo belangrijk dat ik die niet kwijt raak
Ik ben gewoon Hollandsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Klopt. Prachtige Latina is het.
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.quote:
Die kans acht ik zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.
doe normaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.
Bewijs het tegendeel danquote:
Liever niet, ik moet nog eten.quote:
Weet ik niet, ik heb je er nooit om zien vragen. Maar een fantopic voor jezelf aanvragen is sowieso nie netjes nie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
waar was jij toen ik om een fantopic vroeg?
quote:
En toch deed ik het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb je er nooit om zien vragen. Maar een fantopic voor jezelf aanvragen is sowieso nie netjes nie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou je wel willen he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En toch deed ik het.Wat nu, klap tegen mijn billen?
alleen van jou met je grote trekhaak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? [ afbeelding ]
Ik ben blij dat je je mening hebt bijgesteld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen van jou met je grote trekhaak.![]()
hoe doe je dat tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je mening hebt bijgesteld.
Het is een gave. Maar het helpt ook als je de volgende keer je slipje uitdoet bij het douchen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe doe je dat tochmij steeds natte slipjes bezorgen
oh daar had ik nog niet eerder aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een gave. Maar het helpt ook als je de volgende keer je slipje uitdoet bij het douchen.
jij woont in mbg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik geloof er niks van, moet ze eerst ook eens uit gaan in Middelburg
Middelburgquote:
quote:
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Bwah erger dan achterhoek kan het niet zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]waarom kom iedereen hier uit middelburg
ken je fopje? die rare nieuwe mod. die komt ook uit mbg
Ik voel mij aangesproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
klopt wel. middelburg is best levenloos,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
Omdat Middelburg levenloos is, gaat iedereen die er woont maar FOK!en.
Ik woon er vlakbij, dus wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweest
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.quote:
als je dat zo zegt dan woon ik ook vlakbij groningenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je een naamtopic hebt gekregen.
wat is pfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.
Grapje, supergirl vind ik wel echt een goeie user.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
profielfotoquote:
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom, krijg ik nu een kusje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.
trioquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst aan supergirl vragen.
dank u meneer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
quote:
quote:
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen deel 2 hoor, dus doe je ding hier
piemelvrees?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, tenzij Unscrewed ook een vrouw is.
quote:
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewiptquote:
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.quote:
hee hee hier wordt niet gewipt zonder mijn toestemming.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
Hoiiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Die van jou heeft toch mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoii. Ik ken jou, jij kent mij niet...
Nee kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pliesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee hee hier wordt niet gewipt zonder mijn toestemming.
Dat vind ik nou jammer zeg.quote:
Tyron!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Tyron het volgende:
supergirl mag ik nu een pic van je (via dm) omdat ik zo lief ben
Hoe ken jij mij danquote:
Maanden geleden kletste we wel eens in de ONZ nachtchat.quote:
Je hebt een paar topics gemist.. ze vroegen erom om in dolfijn topics veranderd te worden!quote:
lompehork zal het waarderenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt een paar topics gemist.. ze vroegen erom om in dolfijn topics veranderd te worden!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maanden geleden kletste we wel eens in de ONZ nachtchat.
quote:
Dan heb je je vergistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik besta pas sinds voor de zomer 2012
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die van jou heeft toch mijn voorkeur.
Oke nja je lijkt me wel aardigquote:
Hoe danquote:
Ben ik ook wel. Stiekemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]En je haalt ook al bier voor me. Ik heb zelden zo van iemand gehouden.
[..]
Oke nja je lijkt me wel aardig
Ik herken je naam & plaatje.. zit je toevallig ook op andere forums?quote:
Misschien uh... als je eens zin hebt.quote:
Morgen zoeken wij de IKEA op mijn vriendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien uh... als je eens zin hebt.Misschien kunnen wij dan eens samen een nieuw matras uitzoeken voor mijn tweepersoonsbed?
Nope, FOK! is het enige forum. Maar hoi dan maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik herken je naam & plaatje.. zit je toevallig ook op andere forums?
Ik zie dat je een developer bent, ik ook, daarom vraag ik het.
Mijn boxer staat nu al strak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Morgen zoeken wij de IKEA op mijn vriend
Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat staat hij sowieso altijd al toch
aha je bent hommo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.
Ik voel jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?quote:
nou veel plezier dan maar samenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?
Het is gewoon van man tot man. Ik weet ook precies hoe ik mijn fallus moet behandelen, een vrouw heeft daar wat meer moeite mee. Kijk, op zich zijn de handbewegingen simpel, maar het gaat om de details. Faux kent die details als geen ander.
Je vleit me gekkiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?
Het is gewoon van man tot man. Ik weet ook precies hoe ik mijn fallus moet behandelen, een vrouw heeft daar wat meer moeite mee. Kijk, op zich zijn de handbewegingen simpel, maar het gaat om de details. Faux kent die details als geen ander.
Oefening baart kunst, dat weet je toch? Wanneer heb je een uurtje vrij in je agenda? We kunnen best een sessie inlassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou veel plezier dan maar samen
Ach, dat heb je wel verdiend na gisterenavond.quote:
17 feb. en ik weet zeker dat ik je beter kan pleasen dan fooquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, dat weet je toch? Wanneer heb je een uurtje vrij in je agenda? We kunnen best een sessie inlassen.
[..]
Ach, dat heb je wel verdiend na gisterenavond.
kom danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
17 feb. en ik weet zeker dat ik je beter kan pleasen dan foo
ja nu sta ik voor de keuze tussen jou en rodawaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo. onze liefde is sterker dan Rodawa met z'n grote trekpaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
kom we gaan hier weg en kwallenvissen
maar ik wil kwallenvissen kutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
nee, ik hoef dat vunzige gepraat van jij en rodawa niet aan te horen. faux kom we gaan hier weg en kwallenvissen
ik heb een mossel, R heeft een piel. maak je keuzequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja nu sta ik voor de keuze tussen jou en rodawa
overtuig mij voor jou te kiezen onder de streep
------------------------------------------------------------
Omdat dit de nieuwe SC is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
Waarom gaat dit topic harder dan die van Nestalgie?
Mag ik de mossel leegzuigen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb een mossel, R heeft een piel. maak je keuze
goed idee kusje voor ieder in dit topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
nee, ik hoef dat vunzige gepraat van jij en rodawa niet aan te horen. faux kom we gaan hier weg en kwallenvissen
doeidoei fo. spreek je wel weer.... ooit....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
goed idee kusje voor ieder in dit topic
de kleine meid is een beetje arrogant aan het worden, kom we laten supergirl even afkoelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
goed idee kusje voor ieder in dit topic
Wat lees ik hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo. onze liefde is sterker dan Rodawa met z'n grote trekpaal
kleine meidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de kleine meid is een beetje arrogant aan het worden, kom we laten supergirl even afkoelen
o shitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik was er 5 minuutjes niet en nu is iedereen weg, dat ligt dus niet aan mij.
Dat ik hier overheen lees. Even kwooten voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
17 feb. en ik weet zeker dat ik je beter kan pleasen dan foo
je denkt nu al aan kinders?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ik hier overheen lees. Even kwooten voor het nageslacht.
noem ze faux1 faux2 faux3 faux4 faux5 faux6 faux7 faux8 faux9 faux10 faux11 faux12 faux13 faux14 etcquote:
weeniet. pagina 13 in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
Bij hoeveel posts gaat een topic ookalweer sluiten?
kom eens naar jng sc, wat doe je hier met deze garnalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
noem ze faux1 faux2 faux3 faux4 faux5 faux6 faux7 faux8 faux9 faux10 faux11 faux12 faux13 faux14 etc
Ooh, in dat geval moeten we nog even doorgaan jongens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weeniet. pagina 13 in ieder geval.
ja ik kom zo als hypo en promi terug zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
was eens naar jng sc, wat doe je hier met deze garnalen
ik ben niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja ik kom zo als hypo en promi terug zijn
Niet per se, maar je weet het nooit. Ik zie ons wel met Rodawa Jr 1 en Rodawa Jr 2 over straat lopen hoor, jij niet dan?quote:
Ja je zou vast een hele goeie papa zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet per se, maar je weet het nooit. Ik zie ons wel met Rodawa Jr 1 en Rodawa Jr 2 over straat lopen hoor, jij niet dan?
Ooh, dat is wel een probleem ja. En hoe sta je tegenover abortus? Misschien bezwanger ik je wel een keertje stiekem en zet ik je voor het blok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja je zou vast een hele goeie papa zijnalleen 1 probleempje. ik heb een hekel aan kinders
jawel. maar jij bent hier in dit topicquote:
abortus vind ik prima kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel een probleem ja. En hoe sta je tegenover abortus? Misschien bezwanger ik je wel een keertje stiekem en zet ik je voor het blok.
maar misschien dat ik het voor jou wel over heb om vieze luiers te verschonenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel een probleem ja. En hoe sta je tegenover abortus? Misschien bezwanger ik je wel een keertje stiekem en zet ik je voor het blok.
Ja je hebt mijn luier toch ook al vaak genoeg verschoond, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar misschien dat ik het voor jou wel over heb om vieze luiers te verschonen
ik wil niet hier zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
jawel. maar jij bent hier in dit topic
vanaf nu gaat het over spongebob fauxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
jawel. maar jij bent hier in dit topic
jawl maar een piemelluier met sper is wat anders dan een luier met babypoepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja je hebt mijn luier toch ook al vaak genoeg verschoond, dus waarom niet.![]()
No, this is Patrick.quote:
Gmod is geniaal.quote:
quote:
nee j hebt een scheve bekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:17 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Dat ben ik. Zin in een zwoele date?
Dan niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee j hebt een scheve bek
+ ik date alleen Rowada
Ga ik het even spelen.quote:
DM je Steam maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ga ik het even spelen.
Doe je mee?
Besta ik ook in jouw dromen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
eerst nog even dromen over Rodawa.
je vergeet mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
eerst nog even dromen over Rodawa.
ltrquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha no. zo slaapie doen. morgen werken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
oh ok: en ook ff dromen over fooo en over unscrewed ook al heb ik geen idee wie die aandachtshoer opeens is en natuurlijk nog even dromen over ga.aguyim ook al vind hij dat niet grappig
nee jij bent vies mannetje ga wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze mag me eens pijpen hooren ze mag ook eens aan me capuchon trekken
je hoeft niets te betalen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee jij bent vies mannetje ga weg
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hoeft niets te betalen hoor![]()
helemaal gratis misschien wil je ook smen
ga gewoon slapen, doeiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltje
Okayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltje
Leef je nog op slaapt gij?quote:
Ik wil jouw pics ook wel zien.quote:
Ik heb een foto in m'n fobo en de dame waar TS het over had nietquote:
Jij wint, suck it -supergirl-.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een foto in m'n fobo en de dame waar TS het over had nietDus wij kunnen heul niet weten of zij wel de knapste is
oeh maar ik vind dat wel leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dat mag, dat doe ik andersom ook wel eens
quote:
Ik weet het niet Fopje, de meiden hier willen niet zo graag mee werken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Nog steeds niet vol?Stelletje bejaarden
Een bos? Of slechts een streepje?quote:
Op mij hoofdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Een bos? Of slechts een streepje?
Oeh. Details?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op mij hoofdik heb een pittig kort kapsel natuurlijk! Wat denk jij dan
Ksst catwoman is baasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:35 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Wat doet dit gedrocht in een topic over supergril
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Pik? Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga maar aan supergirls pik hangen
Ga.aguyim, waarom heeft u zulke grote oren? Daar kan ik mijn eigen baasheid beter mee horen. Ga.aguyim, wat heeft u een grote neus. Daar kan ik angst mee ruiken en mijn eigen dominante geurquote:
Ik weet alles, vraag maar raakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pik? Weet jij iets wat ik niet weet?
BL, wat doe jequote:
Wij nietquote:
Uiteraard nietquote:
Dan walkitalki ik naar de politiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je bitterlemon nog een keer lastogvalt dan haal ik de brandweer erbij
Dan moetvbittrlemon naar het asielquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dan walkitalki ik naar de politie
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nuquote:
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ben ik één van die 'personen'?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben voor de grap eens door dit topic heengescrolled, en ik kan niet anders constateren dan dat sommigen van jullie echt problemen hebben. Serieuze problemen.
Omdat HaJee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebben
Ik bedoel het liefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens niet zo agressief
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nu
Ik ben Fopje, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent de aller gekste knettergek jij
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te losquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te los
Jawel, maak er maar een mooie trui vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..
Nog wensen voor een patroon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, maak er maar een mooie trui van
naatjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het doet mij deugd kennis te maken met zulks een blauwe man.
Jij ook nog wakker?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
naatjewaar is je lamp-muts-gastje UI?
quote:
Sexy hoor, die sigaar.quote:
Grapje, ik hou van jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
O, sinds wanneer ben ik vervelend dan?
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |