Ga.aguyim, waarom heeft u zulke grote oren? Daar kan ik mijn eigen baasheid beter mee horen. Ga.aguyim, wat heeft u een grote neus. Daar kan ik angst mee ruiken en mijn eigen dominante geurquote:
Ik weet alles, vraag maar raakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pik? Weet jij iets wat ik niet weet?
BL, wat doe jequote:
Wij nietquote:
Uiteraard nietquote:
Dan walkitalki ik naar de politiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je bitterlemon nog een keer lastogvalt dan haal ik de brandweer erbij
Dan moetvbittrlemon naar het asielquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dan walkitalki ik naar de politie
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nuquote:
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ben ik één van die 'personen'?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben voor de grap eens door dit topic heengescrolled, en ik kan niet anders constateren dan dat sommigen van jullie echt problemen hebben. Serieuze problemen.
Omdat HaJee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebben
Ik bedoel het liefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens niet zo agressief
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nu
Ik ben Fopje, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent de aller gekste knettergek jij
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te losquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te los
Jawel, maak er maar een mooie trui vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..
Nog wensen voor een patroon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, maak er maar een mooie trui van
naatjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het doet mij deugd kennis te maken met zulks een blauwe man.
Jij ook nog wakker?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
naatjewaar is je lamp-muts-gastje UI?
quote:
Sexy hoor, die sigaar.quote:
Grapje, ik hou van jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
O, sinds wanneer ben ik vervelend dan?
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |