quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
oh ok: en ook ff dromen over fooo en over unscrewed ook al heb ik geen idee wie die aandachtshoer opeens is en natuurlijk nog even dromen over ga.aguyim ook al vind hij dat niet grappig
nee jij bent vies mannetje ga wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze mag me eens pijpen hooren ze mag ook eens aan me capuchon trekken
je hoeft niets te betalen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee jij bent vies mannetje ga weg
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hoeft niets te betalen hoor![]()
helemaal gratis misschien wil je ook smen
ga gewoon slapen, doeiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltje
Okayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
IEMAND red mij van deze walgelijke mongooltje
Leef je nog op slaapt gij?quote:
Ik wil jouw pics ook wel zien.quote:
Ik heb een foto in m'n fobo en de dame waar TS het over had nietquote:
Jij wint, suck it -supergirl-.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een foto in m'n fobo en de dame waar TS het over had nietDus wij kunnen heul niet weten of zij wel de knapste is
oeh maar ik vind dat wel leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dat mag, dat doe ik andersom ook wel eens
quote:
Ik weet het niet Fopje, de meiden hier willen niet zo graag mee werken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Fopje het volgende:
Nog steeds niet vol?Stelletje bejaarden
Een bos? Of slechts een streepje?quote:
Op mij hoofdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Een bos? Of slechts een streepje?
Oeh. Details?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op mij hoofdik heb een pittig kort kapsel natuurlijk! Wat denk jij dan
Ksst catwoman is baasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:35 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Wat doet dit gedrocht in een topic over supergril
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
![]()
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Ga.aguyim
Pik? Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga maar aan supergirls pik hangen
Ga.aguyim, waarom heeft u zulke grote oren? Daar kan ik mijn eigen baasheid beter mee horen. Ga.aguyim, wat heeft u een grote neus. Daar kan ik angst mee ruiken en mijn eigen dominante geurquote:
Ik weet alles, vraag maar raakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pik? Weet jij iets wat ik niet weet?
BL, wat doe jequote:
Wij nietquote:
Uiteraard nietquote:
Dan walkitalki ik naar de politiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je bitterlemon nog een keer lastogvalt dan haal ik de brandweer erbij
Dan moetvbittrlemon naar het asielquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:16 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dan walkitalki ik naar de politie
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nuquote:
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ben ik één van die 'personen'?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben voor de grap eens door dit topic heengescrolled, en ik kan niet anders constateren dan dat sommigen van jullie echt problemen hebben. Serieuze problemen.
Omdat HaJee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zonder jezelf te schamen zo'n UI hebben
Ik bedoel het liefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens niet zo agressief
Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja, bitterlemon deed lelijk tegen mij. En nu nu
Ik ben Fopje, aangenaam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jou ken ik trouwens ook nog niet.
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent de aller gekste knettergek jij
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te losquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik zal R&P wel een keer lastig vallen dan.
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die zelfbenoemde psychologen zullen je ook niet kunnen helpen, het draadje zit al te los
Jawel, maak er maar een mooie trui vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Boohh, dan valt het mee. Zolang het geen hele breiwerken zijn..
Nog wensen voor een patroon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel, maak er maar een mooie trui van
naatjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het doet mij deugd kennis te maken met zulks een blauwe man.
Jij ook nog wakker?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
naatjewaar is je lamp-muts-gastje UI?
quote:
Sexy hoor, die sigaar.quote:
Grapje, ik hou van jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
O, sinds wanneer ben ik vervelend dan?
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je ook niet zomaar met je kut in de lucht wapperen, muggen worden aangevallen door de moetprikkenziekte als ze een kut zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |