Daarom, krijg ik nu een kusje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.
trioquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst aan supergirl vragen.
dank u meneer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
quote:
quote:
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen deel 2 hoor, dus doe je ding hier
piemelvrees?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, tenzij Unscrewed ook een vrouw is.
quote:
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewiptquote:
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.quote:
hee hee hier wordt niet gewipt zonder mijn toestemming.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
Hoiiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Die van jou heeft toch mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoii. Ik ken jou, jij kent mij niet...
Nee kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |