jij woont in mbg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik geloof er niks van, moet ze eerst ook eens uit gaan in Middelburg
Middelburgquote:
quote:
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Bwah erger dan achterhoek kan het niet zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]waarom kom iedereen hier uit middelburg
ken je fopje? die rare nieuwe mod. die komt ook uit mbg
Ik voel mij aangesproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
klopt wel. middelburg is best levenloos,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
Omdat Middelburg levenloos is, gaat iedereen die er woont maar FOK!en.
Ik woon er vlakbij, dus wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweest
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.quote:
als je dat zo zegt dan woon ik ook vlakbij groningenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je een naamtopic hebt gekregen.
wat is pfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.
Grapje, supergirl vind ik wel echt een goeie user.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
profielfotoquote:
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |