wie is jouw kloon danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
je zegt net nog dat je met een andere ook in dit topic postquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
doe normaal tegen supermeisjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
ga naar de buren jij en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Ok , ik doe normaal... maar ik bats wel met je moeder!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar de buren jij en kom nooit meer terug
There's an image...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
Zo rollen we hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloon
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
Arend Langenberg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraakt
Oh, ik heb ook zo'n file. Goed plan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik ga ze maar opslaan in het text bestandje met telefoon nummers en rekeningnummers etc etc. Die is zo belangrijk dat ik die niet kwijt raak
Ik ben gewoon Hollandsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Klopt. Prachtige Latina is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |