wie is jouw kloon danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
je zegt net nog dat je met een andere ook in dit topic postquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er meerdere maar daar log ik niet meer mee in want ik ben de wachtwoorden en emailadressen kwijt.
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
doe normaal tegen supermeisjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
ga naar de buren jij en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Ok , ik doe normaal... maar ik bats wel met je moeder!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar de buren jij en kom nooit meer terug
There's an image...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een manwijf dus, met haar op de tieten en schaamlippen zo groot als karbonades.
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben GEEN kloon en ik heb ook geen piemel. Ik ben gewoon een vrouw en als je dat niet gelooft dan is dat jouw probleem
Zo rollen we hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds kort lid, gelijk beschuldiging van kloon
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Hoewel één ervan nog wel werkt en nog steeds undercover is.
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
Arend Langenberg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had nog een vrij recente na het overlijden van een held. Maar ook daar de bende van kwijt geraakt. Moest het maar eens op schrijven enzo.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een tekstbestandje met de gegevens ervan. Stom genoeg ook kwijt geraakt
Oh, ik heb ook zo'n file. Goed plan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik ga ze maar opslaan in het text bestandje met telefoon nummers en rekeningnummers etc etc. Die is zo belangrijk dat ik die niet kwijt raak
Ik ben gewoon Hollandsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Klopt. Prachtige Latina is het.
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.quote:
Die kans acht ik zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.
doe normaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
It didn't happen. Haar avatar is schattig, maar zij zelf is gewoon een dik potig boerenwijf.
Bewijs het tegendeel danquote:
Liever niet, ik moet nog eten.quote:
Weet ik niet, ik heb je er nooit om zien vragen. Maar een fantopic voor jezelf aanvragen is sowieso nie netjes nie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]![]()
waar was jij toen ik om een fantopic vroeg?
quote:
En toch deed ik het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb je er nooit om zien vragen. Maar een fantopic voor jezelf aanvragen is sowieso nie netjes nie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou je wel willen he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En toch deed ik het.Wat nu, klap tegen mijn billen?
alleen van jou met je grote trekhaak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? [ afbeelding ]
Ik ben blij dat je je mening hebt bijgesteld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen van jou met je grote trekhaak.![]()
hoe doe je dat tochquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je mening hebt bijgesteld.
Het is een gave. Maar het helpt ook als je de volgende keer je slipje uitdoet bij het douchen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe doe je dat tochmij steeds natte slipjes bezorgen
oh daar had ik nog niet eerder aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is een gave. Maar het helpt ook als je de volgende keer je slipje uitdoet bij het douchen.
jij woont in mbg?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik geloof er niks van, moet ze eerst ook eens uit gaan in Middelburg
Middelburgquote:
quote:
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Bwah erger dan achterhoek kan het niet zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Middelburg
Grootste boeren dorp op de aarde.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]waarom kom iedereen hier uit middelburg
ken je fopje? die rare nieuwe mod. die komt ook uit mbg
Ik voel mij aangesproken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Nu moet je je dus voorstellen:
Ergens in Nederland zit een 50+ naakte dikke man die leeft op pizza's en frikadellen met zijn twee kloons tegelijk in één topic te reageren
[ afbeelding ]
klopt wel. middelburg is best levenloos,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef Piye het volgende:
Omdat Middelburg levenloos is, gaat iedereen die er woont maar FOK!en.
Ik woon er vlakbij, dus wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe moet jij dat weten. je bent er nog nooit geweest
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.quote:
als je dat zo zegt dan woon ik ook vlakbij groningenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vlakbij is subjectief natuurlijk, maar ik woon vlak bij Eindhoven en dan naar de kant van mbg toe.
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je een naamtopic hebt gekregen.
wat is pfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij bent veel te slim voor deze wereld. En je PF is geil.
Grapje, supergirl vind ik wel echt een goeie user.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
profielfotoquote:
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom, krijg ik nu een kusje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen. Bij beide stellingen niet.
trioquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst aan supergirl vragen.
dank u meneer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
quote:
quote:
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef Monopoly het volgende:
Nou supergirl, dit topic laat ik lekker open omdat het weekend is. Geniet er nog maar even van.
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Geen deel 2 hoor, dus doe je ding hier
piemelvrees?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zit er niet in, tenzij Unscrewed ook een vrouw is.
quote:
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewiptquote:
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.quote:
hee hee hier wordt niet gewipt zonder mijn toestemming.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
Hoiiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
daarom voor de verrassing even langs dit topic gewipt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Die van jou heeft toch mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, dan moet ik eerst met Unscrewed even meten in de badkamer. Ik kom niet graag voor nare verrassingen te staan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoii. Ik ken jou, jij kent mij niet...
Nee kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |