Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat staat hij sowieso altijd al toch
aha je bent hommo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.
Ik voel jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelden zoals nu hoor, no offense verder maar Faux weet precies wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?quote:
nou veel plezier dan maar samenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?
Het is gewoon van man tot man. Ik weet ook precies hoe ik mijn fallus moet behandelen, een vrouw heeft daar wat meer moeite mee. Kijk, op zich zijn de handbewegingen simpel, maar het gaat om de details. Faux kent die details als geen ander.
Je vleit me gekkiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is het niet. Hoe zou ik anders een glorieuze 3 cm erbij groeien als jij voor me staat?
Het is gewoon van man tot man. Ik weet ook precies hoe ik mijn fallus moet behandelen, een vrouw heeft daar wat meer moeite mee. Kijk, op zich zijn de handbewegingen simpel, maar het gaat om de details. Faux kent die details als geen ander.
Oefening baart kunst, dat weet je toch? Wanneer heb je een uurtje vrij in je agenda? We kunnen best een sessie inlassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nou veel plezier dan maar samen
Ach, dat heb je wel verdiend na gisterenavond.quote:
17 feb. en ik weet zeker dat ik je beter kan pleasen dan fooquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, dat weet je toch? Wanneer heb je een uurtje vrij in je agenda? We kunnen best een sessie inlassen.
[..]
Ach, dat heb je wel verdiend na gisterenavond.
kom danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
17 feb. en ik weet zeker dat ik je beter kan pleasen dan foo
ja nu sta ik voor de keuze tussen jou en rodawaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo. onze liefde is sterker dan Rodawa met z'n grote trekpaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
kom we gaan hier weg en kwallenvissen
maar ik wil kwallenvissen kutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
nee, ik hoef dat vunzige gepraat van jij en rodawa niet aan te horen. faux kom we gaan hier weg en kwallenvissen
ik heb een mossel, R heeft een piel. maak je keuzequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja nu sta ik voor de keuze tussen jou en rodawa
overtuig mij voor jou te kiezen onder de streep
------------------------------------------------------------
Omdat dit de nieuwe SC is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
Waarom gaat dit topic harder dan die van Nestalgie?
Mag ik de mossel leegzuigen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb een mossel, R heeft een piel. maak je keuze
goed idee kusje voor ieder in dit topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
nee, ik hoef dat vunzige gepraat van jij en rodawa niet aan te horen. faux kom we gaan hier weg en kwallenvissen
doeidoei fo. spreek je wel weer.... ooit....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
goed idee kusje voor ieder in dit topic
de kleine meid is een beetje arrogant aan het worden, kom we laten supergirl even afkoelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
goed idee kusje voor ieder in dit topic
Wat lees ik hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo. onze liefde is sterker dan Rodawa met z'n grote trekpaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |