abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121981732
van nos.nl;

Het Russische parlement gaat morgen stemmen over een anti-homowet. Als de wet wordt aangenomen mag er in Rusland niet meer openlijk over homoseksualiteit worden gesproken.

Mensenrechtenorganisaties en de Duitse regering hebben al diverse keren laten weten dat zo'n wet niet meer van deze tijd is. Maar de regering in Moskou lijkt zich niets aan te trekken van die kritiek.

De wet is een direct gevolg van de homofobe houding van de Russisch Orthodoxe Kerk. Prelaten van deze kerk spannen zich al jarenlang in om homoseksualiteit in een kwaad daglicht te stellen.

Lobby

De Russische Kerk is fel onder meer gekant tegen evenementen als de Gay Pride. Verder vindt het instituut het niet kunnen dat mannen elkaar in het openbaar zoenen.

De seculiere Russische autoriteiten beschuldigen homoseksuelen van het dalend aantal geboortes in Rusland. Veel conservatieve Russische politici steunen de anti-homo lobby van de kerk.

Ik las ook op de site van de nos dat zoenende mannen in het openbaar dan een boete van 12.000 Euro kunnen krijgen :')

We leven in 2013 toch ? :@ :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:24:20 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_121982060
quote:
13s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
De seculiere Russische autoriteiten beschuldigen homoseksuelen van het dalend aantal geboortes in Rusland.
:')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:30:39 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121982292
:N
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_121982487
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef mstx het volgende:

[..]

Érgens hebben ze wel een punt met die opmerking.
Met twee mannen of twee vrouwen bij elkaar is de kans 0,0 groot dat deze paren samen kinderen krijgen.
pi_121983049
over een half jaar in het nieuws . 2200 russische homo's vragen asiel aan in nederland
pi_121983797
Rusland _O_
Moskou _O_
Sint Petersburg _O_ _O_

djatjka :9~
pi_121984113
Ja dit is 2013, en nee niet iedereen deelt de Nederlandse mening inzake homo's.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:19:08 #8
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_121984137
Zoenende kerels is ook gewoon intens naar om te zien, terechte wet van die Russen.
pi_121984244
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Nobu het volgende:
Zoenende kerels is ook gewoon intens naar om te zien, terechte wet van die Russen.
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 14:22:01 #10
137949 Disana
pi_121984269
quote:
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?

[ Bericht 23% gewijzigd door Frutsel op 24-01-2013 16:52:43 ]
pi_121984276
Je moet echt een gigantische flikker zijn moet je niks van die lekkere Russische vrouwtjes willen hebben.
pi_121984340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland _O_
Moskou _O_
Sint Petersburg _O_ _O_

^O^
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:24:24 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_121984383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef waht het volgende:

[..]

Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.
Moet kunnen inderdaad.
pi_121984779
Dus iedereen moet denken zoals in Nederland, anders is het fout? :')
pi_121984922
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:38:26 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_121984941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.
pi_121984989
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik zie steeds meer voordelen in die wet.
:Y
pi_121985091
pi_121985295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Kijk, dat is weer prima.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:54:21 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_121985592
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef mstx het volgende:

[..]

Juist om die reden zouden ze al een lintje moeten krijgen. Er zijn al teveel mensen op aarde. Maarja streng gelovigen he, die denken daar niet aan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_121985709
quote:
13s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
van nos.nl;

Het Russische parlement gaat morgen stemmen over een anti-homowet. Als de wet wordt aangenomen mag er in Rusland niet meer openlijk over homoseksualiteit worden gesproken.

Dat is nogal extreem... :|W
Wat is de volgende stap ? Komt er een speciale "denk" politie, die je oppakt wanneer men vermoed dat je nog wel eens op je buurman staat te geilen ? Ogen dicht dus onder de douche bij de voetbalclub, anders enkeltje Siberie.
“Three words guaranteed to humiliate men everywhere: ‘Hold my purse.’”
pi_121986025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?
Trappen in een troll _O-

Overigens wel jammer dit, want Rusland is een erg mooi land met een vriendelijke bevolking voor zover ik weet :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121986073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Smack10 het volgende:
Dus iedereen moet denken zoals in Nederland, anders is het fout? :')
Daar ben ik het ook wel mee eens. Vooral het stukje in de OP dat de Russische regering zich niets aantrekt van de Duitse. Dat vind ik niet meer dan normaal.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121986086
meer OT;

Ik denk dat deze wetgeving door de Doema deels symbolisch is bedoeld in het kader van de recente Amerikaanse wetgeving waarin enkele deelstaten (voornamelijk in het Noordoosten) het homohuwelijk goedkeurden.

Rusland moet tegenwicht bieden aan het steeds bedervende Amerika. :W
pi_121986088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
en dit is ook goed; want homos bederven de samenleving en vernietigen de moraliteit van familiën en kinderen door hun beeld van goed en kwaad voorgoed te verpesten. Met hun gestoorde moraliteit en zedendelicten :r
op welke manier?
christenen verpesten de moraal van hun kinderen via de bijbel en moslims via de koran moeten die dan ook maar verboden worden?
pi_121986120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

en toch ben jij de barbaar met je doorgeschoten ideeen van vrijheid
Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 24-01-2013 16:54:01 ]
pi_121986204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
pi_121986300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
wat is een slechte moraal?
pi_121986321
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Jij schijnt te denken dat het met moraal te maken heeft, maar het is eerder een evolutionair gegeven, daarom kun je het vaak ook zien of iemand op het andere geslacht valt, dat heeft weinig met moraal te doen, maar meer met natuur.

Slechts jou mening hieromtrent zeggen iets over moraal, namelijk jou visie erop.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_121986331
Zo jammer en tenenkrommend dat mensen toch blijven reageren op een troll. :{
pi_121986339
Maar ik vroeg me altijd al af hé; hoe het komt dat die homonichtjes in die parades altijd zich als vrouwen verkleden en roos dragen ? :?

Als het zo integer en acceptabel was om als man seks te bedrijven met een andere man, waarom moeten ze zich zonodig als de andere sekse gaan verkleden?

[ Bericht 37% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:24:52 ]
pi_121986345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
meer OT;

Ik denk dat deze wetgeving door de Doema deels symbolisch is bedoeld in het kader van de recente Amerikaanse wetgeving waarin enkele deelstaten (voornamelijk in het Noordoosten) het homohuwelijk goedkeurden.

Rusland moet tegenwicht bieden aan het steeds bedervende Amerika. :W
Ze willen dat het wordt verboden om openlijk over homosexualiteit te spreken.
Dus ze gaan een beetje voor je bepalen wat jij in het openbaar met je vrienden bespreekt, het is geen terroristisch complot.

En wat is er mis met het homohuwelijk. Wanneer twee mannen of vrouwen van elkaar houden en met elkaar willen trouwen, so be it. Of zie je dat als een bedreiging voor de wereldbevolking ?
Zo ja, dan sta ik er van te kijken dat ze in jouw Pinkstergemeente internet toestaan !
pi_121986379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

gay alert
Nee hoor. Gewoon hetero en daar zeker genoeg van om me niet bedreigd te voelen door mannen die elkaar leuk vinden. Misschien komt dat ook wel omdat ik wel gewoon een vriendinnetje heb, die er nog mag wezen ook ;)
pi_121986422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

wat is een slechte moraal?
Precies.
Dit samenvat alles wat mis is met de Nederlandse samenleving van tegenwoordig.

Van straatmishandelingen, verkrachtingen, overval, moord, en disrespect.

De meeste mensen snappen niet eens wat moraal is in Nederland. :{
pi_121986482
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Precies.

maar vertel dan eens wat is een goede moraal en waarom?
pi_121986538
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Precies.

pi_121986569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:17 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

trolletje.

Geen woordenboek voorhanden?
staat wat moreel is in het woordenboek dan?
pi_121986588
Jezelf bezig houden met de seksualiteit van andere, zooo gay.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:26:42 ]
pi_121986614
Gelukkig is het goed ingeprent in de Russische cultuur en bij de meeste mensen aldaar, dat een vrouw is bedoeld voor een man en andersom.Ze laten niet met zich fucken.

Russen zijn niet bang om dat te zeggen waar het op staat.
pi_121986702
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
Gelukkig is het goed ingeprent in de Russische cultuur en bij de meeste mensen aldaar, dat een vrouw is bedoeld voor een man en andersom.Ze laten niet met zich fucken.

Russen zijn niet bang om dat te zeggen waar het op staat.
je verteld nog steeds niet waarom het niet goed is?
enkel dat jij het vreemd en vies vindt maar dat zijn geen redenen om iets te verbieden.
pi_121986725
Goede doordachte regeling. Nu zal het ongetwijfeld een kwestie van tijd zijn voordat alle Russische homo's massaal gaan copuleren met de vrouwtjes.
Conscience do cost.
pi_121986823
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.

Wat is moraliteit?
Wat heeft dat met homosexualiteit te maken ? Leg dat eens uit in een niet bekrompen vorm.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:28:00 ]
pi_121986877
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.

Leuk, ga je eigen moeder verkrachten en vervolgens je zus slaan met een honkbalknuppel.

Wat is moraliteit?
je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.
Als er een God bestaat is het schijnbaar zijn bedoeling dat er homo's bestaan.
pi_121987053
Is het trouwens niet interessant hoe bepaalde mensen die het sterkst tegen homoseksualiteit zijn uiteindelijk homoseksueel blijken te zijn
pi_121987144
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.
Als er een God bestaat is het schijnbaar zijn bedoeling dat er homo's bestaan.
Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.

Helaas heeft het volkspopulisme ervoor gezorgd dat het een negatieve betekenis/associatie heeft gekregen alsof het verboden is of moet. Nee, dat is het niet, alleen wanneer het onterecht gebeurt (of moreel verwerpelijk).

Dat is eigenlijk het hele probleem met Nederland. Mensen tolereren van alles en zeggen niks tegen immoraliteit, voorzover ze snappen wat dat betekent.
pi_121987154
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Absoluut. En ik heb ook geleerd dat sommige meningen absoluut niet te tolereren zijn. Dit is er één van. Deze meneer is een gevaar voor onze verworven vrijheden. Puur omdat hij er zelf niet mee kan omgaan. Opzouten dus. Verwijderen, desnoods hardhandig. Geen tolerantie voor onderontwikkeld tuig.
Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.
pi_121987285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.

Helaas heeft het volkspopulisme ervoor gezorgd dat het een negatieve betekenis/associatie heeft gekregen alsof het verboden is of moet. Nee, dat is het niet, alleen wanneer het onterecht gebeurt (of moreel verwerpelijk).

Dat is eigenlijk het hele probleem met Nederland. Mensen tolereren van alles en zeggen niks tegen immoraliteit, voorzover ze snappen wat dat betekent.
Maar wat is er precies moreel verwerpelijk als de ene man met toestemming van de andere man vuistdiep in zijn aars zit?
pi_121987550
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.
pi_121987658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.
Ook daarover kan je een discussie voeren; moeten we tolerent zijn jegens intolerantie? Ik geloof ook niet dat dat echt zijn eigen denkbeelden zijn, hij motiveert helemaal niets en heeft het alleen maar over moraliteit die achteraf toch niet bestaat enzo. Als je over dit onderwerp iemand kan spraken die er wel over heeft nagedacht, dan kan het wel een leuke discussie zijn imho. In een discussie beledig je elkaar niet en ga je niet schelden, iets wat die troll net wel deed en waardoor je niet op hem dient te reageren.

edit: zie je? ;)
pi_121987993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Op een volwassen manier discussiëren kan geen kwaad. Maar zoals inderdaad ruimschoots gebleken is in dit en vorige topic(s), valt er met dit uitschot niet te praten. Op zijn - dubieuze - niveau terugkafferen is mijns inziens de enige optie. Dat, en hopen dat 'ie hier zo ongelukkig wordt dat 'ie opsodemietert naar moedertje Rusland.
Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het over :P is overigens geen persoonlijke aanval hoor, maar ik zie het in meer topics gebeuren. In Rusland krijgt hij waarschijnlijk geen uitkering dus blijft hij toch maar hier, want geld is belangrijker dan moraal en principes.

En voor zover ik mensen uit Rusland en Polen ken moet ik zeggen dat ik er geen een ken met haat jegens homo's. Ja, ze zijn tegen homoseksualiteit, maar weten dat het niet te verbieden is en zullen er ook niet mee zitten. Je hebt in elk land wel homo-haters zitten en misschien dat dat in het voormalige Oostblok wel ietsje hoger ligt dan hier, maar ik denk niet dat het verschil enorm is.
pi_121988614
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het over :P is overigens geen persoonlijke aanval hoor, maar ik zie het in meer topics gebeuren. In Rusland krijgt hij waarschijnlijk geen uitkering dus blijft hij toch maar hier, want geld is belangrijker dan moraal en principes.

En voor zover ik mensen uit Rusland en Polen ken moet ik zeggen dat ik er geen een ken met haat jegens homo's. Ja, ze zijn tegen homoseksualiteit, maar weten dat het niet te verbieden is en zullen er ook niet mee zitten. Je hebt in elk land wel homo-haters zitten en misschien dat dat in het voormalige Oostblok wel ietsje hoger ligt dan hier, maar ik denk niet dat het verschil enorm is.
En inderdaad, weg gaat 'ie niet. En als 'ie het wel doet, komt ie binnen drie maanden met hangende pootjes terug. ;)

Over Polen en Rusland kan ik je weinig zeggen. Ben ik nog nooit geweest. Heb wel een tijdje voor m'n werk in Boekarest rondgehangen en daar werd mij verteld dat er geen homo's waren. Letterlijk: "Daar doen wij hier niet aan" :+

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:43:54 ]
pi_121988868
quote:
Over Polen en Rusland kan ik je weinig zeggen. Ben ik nog nooit geweest. Heb wel een tijdje voor m'n werk in Boekarest rondgehangen en daar werd mij verteld dat er geen homo's waren. Letterlijk: "Daar doen wij hier niet aan" :+
In die landen is het allemaal wat minder geaccepteerd, maar ik denk dat zulke dingen meer komen uit het 'don't ask, don't tell' dan uit het haten van homo's. In Iran ontkennen ze ook homo's te hebben, maar daar worden ze gedood dus dat is al van een heel ander kaliber.

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:45:23 ]
pi_121988948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland _O_
Moskou _O_
Sint Petersburg _O_ _O_

Siberische koude. _O_
Ура для россии
pi_121989501
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
pi_121989606
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
Oh je moet maar eens een Marokkanen-topic openen :P
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:25:34 #57
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121989628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Daar kiest FOK! bewust voor. Geen idee waarom.
pi_121990860
Rusland is moreel failliet. Het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft uiteindelijk geleid tot een totalitaire politiestaat, met een schijndemocratie die in de praktijk eigenlijk op een dictatuur neerkomt. Ook is de scheiding van kerk en staat niet geregeld en worden mensenrechten ernstig geschonden.

En dan gaat het om de rechten van allerlei groeperingen. Of je praat over oppositiekandidaten die doodleuk tijdens verkiezingstijd de cel in worden geknikkerd, of over protesten tegen de kerk (zoals Pussy Riot) of het bestrijden van homoseksualiteit... - allerlei minderheden zijn de dupe. Alles draait om machtsbehoud voor de regering en de kerk.

En de wereld kijkt gewoon weg, want de (economische) belangen zijn veel te groot.
pi_121991062
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

ik ga iig niet meer in discussie met zulke immorele types als jij
pi_121991595
Zo zie je maar weer als kerk niet van de staat is geschiedt :r

kan er geen anti-geloof wet komen ?
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:05:21 #61
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121991692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Zo zie je maar weer als kerk niet van de staat is geschiedt :r

kan er geen anti-geloof wet komen ?
Waarom?
pi_121991774
Omdat geloof schadelijk is voor mensen zoals kinderen
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:12:05 #63
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121991950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef MarkBroflovski het volgende:
Omdat geloof schadelijk is voor mensen zoals kinderen
Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?
pi_121993297
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Boldface het volgende:
Rusland is moreel failliet. Het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft uiteindelijk geleid tot een totalitaire politiestaat, met een schijndemocratie die in de praktijk eigenlijk op een dictatuur neerkomt. Ook is de scheiding van kerk en staat niet geregeld en worden mensenrechten ernstig geschonden.

En dan gaat het om de rechten van allerlei groeperingen. Of je praat over oppositiekandidaten die doodleuk tijdens verkiezingstijd de cel in worden geknikkerd, of over protesten tegen de kerk (zoals Pussy Riot) of het bestrijden van homoseksualiteit... - allerlei minderheden zijn de dupe. Alles draait om machtsbehoud voor de regering en de kerk.

En de wereld kijkt gewoon weg, want de (economische) belangen zijn veel te groot.
Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:01:27 #65
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121993579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef Homofront het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.
Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.
pi_121993603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?
Niet te vergelijken natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_121993618
Ik hoorde dat Poetin binnenkort na Nederland komt voor een theekransje met Mark Rutte ;)
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:08:36 #68
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121993814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet te vergelijken natuurlijk.
Zodra je geloof wil gaan verbieden natuurlijk wel.
pi_121993862
quote:
D66 is onthutst over de antihomowet die in Rusland aangenomen dreigt te worden. Die wet maakt het verboden om over homoseksualiteit te praten.

D66 wil dat het kabinet actie gaat ondernemen tegen het wetsvoorstel. De partij wil dat de ministers Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken en Jet Bussemaker van Onderwijs de Russische ambassadeur op het matje roepen en de zaak in de EU op de agenda zetten.

Volgens de Kamerleden Sjoerd Sjoerdsma en Pia Dijkstra wordt het door het voorstel onmogelijk om nog openlijk over homoseksualiteit te spreken. "Dit wetsvoorstel druist in tegen de internationale mensenrechten, discrimineert lesbische vrouwen, homoseksuelen, transgenders en biseksuelen en is een grove schending van de vrijheid van meningsuiting'', aldus Sjoerdsma.
Bron: pownieuws

niet slecht van D'66. :)
pi_121994177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:01 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.
Beide propageren ze homohaat.
pi_121994193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:10 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Bron: pownieuws

niet slecht van D'66. :)
Ik moet zeggen dat ik het vooral jammer vind dat ze nu pas in actie komen, terwijl er in andere landen die ook aan de EU grenzen, waar wij ook zaken mee doen, ook van dit soort wetsvoorstellen voorbij zijn gekomen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:32:38 #72
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121994647
Zolang een meerderheid van de bevolking de wet steunt is er niets mis mee.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_121994682
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
ja Poetin trekt zich echt wat van het volk aan :')
pi_121994794
quote:
Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:40:25 #75
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121994893
quote:
Eng mannetje.

niks mis mee toch?
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:43:17 #76
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121995002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:40 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Eng mannetje.
[ afbeelding ]
niks mis mee toch?
Lekker een godwin plaatsen man. :') 14.gif
Ik raad je trouwens aan om eens wat te lezen over geschiedenis, de meerderheid van de bevolking steunde Hitler namelijk niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Homofront het volgende:

[..]

Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?
Ja. :)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:46:32 #77
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121995125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Lekker een godwin plaatsen man. :') [ afbeelding ]
Ik raad je trouwens aan om eens wat te lezen over geschiedenis, de meerderheid van de bevolking steunde Hitler namelijk niet.

[..]

Ja. :)
Ik raad je aan om eens wat anders te lezen dan fok comments over dat onderwerp.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:47:38 #78
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_121995168
quote:
Je snapt toch wel ergens dat ook al staat een meerderheid achten een plan of een idee, dat dit nog steeds niet betekent dat dat plan of idee ook daadwerkelijk goed is?

Een democratische meerderheid zegt wat dat betreft weinig.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122017582
quote:
Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.
pi_122017589
Terechte Godwin.
pi_122017692

Poetin is zelf homo.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 03:01:24 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122017943
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.
Behalve als het over Europa gaat. Dan moet er uiteraard een referendum komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122018864
quote:
Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.
pi_122018880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 02:35 schreef arjan1212 het volgende:
[ afbeelding ]

Poetin is zelf homo.
Die laat natuurlijk in die wet een ontsnappingsclausule voor zichzelf inbouwen.
pi_122019028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:23 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.
Dat noemen we gewoon fascisme, wat dat betreft is er niets veranderd in Rusland, ook de goelags functioneren nog steeds, duizenden 'andersdenkenden' zitten daar vanwege hun mening in een werkkamp.
pi_122019509
Niet mogen praten over homoseksualiteit. :') Volgens mij hebben ze die wet in iran niet eens.
pi_122019571
quote:
Dat is niet waar, de overheid hoort minderheden te beschermen. Dat hoort ook bij een democratie.
pi_122020062
Zonet op NOS journaal: 'christenen' gebruiken geweld tegen demonstranten tegen deze wet.
pi_122020262
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
pi_122020402
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.
pi_122020438
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:49:28 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122020481
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Troll :')

Mooi man, dat ze in Rusland weer teruggaan naar de middeleeuwen, met hun schijndemocratie en dictatortjes Medvedev en Poetin die elkaar één keer in de zoveel tijd afwisselen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_122020484
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
Waar zie jij dat dan allemaal?

Misschien in het uitgaansleven, of in centrum Amsterdam, maar daar komen de meeste kleine kinderen niet. Overdrijf niet zo.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:50:08 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122020498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

In 2016 weer lekker SGP stemmen dan

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 11:10:34 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_122020533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waar zie jij dat dan allemaal?

Misschien in het uitgaansleven, of in centrum Amsterdam, maar daar komen de meeste kleine kinderen niet. Overdrijf niet zo.
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
pi_122020628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
Waar is dat? Dan moet je melding doen van deze praktijken.

Het is wat zeg bij jou in de buurt. Groepsverkrachtingen in de moskee om de hoek bij jou, homogangbangs bij het kinderdagverblijf bij jou om de hoek, wat is er nog meer aan de hand in jouw woonplaats? :')
pi_122020656
quote:

[..]

Nou vertel eens wat daar gebeurt dan? Volgens mij raaskal je maar wat.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:57:41 #98
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122020696
quote:

[..]

Belachelijk inderdaad! Ze bouwen die kinderdagverblijven ook maar overal! :(
Dat is ook niet normaal meer. :N
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122020864
Zoenende bejaarden en lelijke mensen zijn ook niet mooi.

Dan kijk je gewoon niet. ;)
pi_122020910
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:01 schreef Homofront het volgende:

[..]

waar komt je homofobie vandaan?
Ik kan het prima vinden met homo's hoor, meestal zijn het leuke gasten. Maar doe die viezigheid thuis joh.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 11:12:28 ]
pi_122021254
28 augustus 10
Uit Duits onderzoek zou blijken dat veel homofoben worstelen met hun eigen homoseksuele gevoelens. Dat meldt de Gaykrant.

Wetenschappers van diverse universiteiten vergeleken een groep homofobe mannen met een groep mannen die aangaven geen enkel probleem te hebben met homoseksuelen. Zowel de homovriendelijken als de homofoben moesten homoporno kijken en kregen sensoren opgeplakt in de buurt van hun erogene zones om hun seksuele opwinding te meten. Wat bleek: de homovriendelijken gaven onomstotelijk aan dat ze er niet seksueel door werden geprikkeld. Bij de homofoben was dat anders, die vertoonden in bijna alle gevallen een duidelijke staat van opwinding.
pi_122021289
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Homofront het volgende:
28 augustus 10
Uit Duits onderzoek zou blijken dat veel homofoben worstelen met hun eigen homoseksuele gevoelens. Dat meldt de Gaykrant.

Wetenschappers van diverse universiteiten vergeleken een groep homofobe mannen met een groep mannen die aangaven geen enkel probleem te hebben met homoseksuelen. Zowel de homovriendelijken als de homofoben moesten homoporno kijken en kregen sensoren opgeplakt in de buurt van hun erogene zones om hun seksuele opwinding te meten. Wat bleek: de homovriendelijken gaven onomstotelijk aan dat ze er niet seksueel door werden geprikkeld. Bij de homofoben was dat anders, die vertoonden in bijna alle gevallen een duidelijke staat van opwinding.
Ik had al verwacht dat je met zoiets zou komen. Laat ik je dit zeggen, ik zou graag bi zijn. Met alle liefde. Dubbele prijzen en tevens zou ik niet te maken hebben met de labiliteit van de gemiddelde vrouw. Maar ach, het is niet anders. Maar als ik jou goed begrijp ben ik homo als ik het niet waardeer dat homo's bij een kinderdagopvang hun lusten botvieren op elkaar?
pi_122021470
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik had al verwacht dat je met zoiets zou komen. Laat ik je dit zeggen, ik zou graag bi zijn. Met alle liefde. Dubbele prijzen en tevens zou ik niet te maken hebben met de labiliteit van de gemiddelde vrouw. Maar ach, het is niet anders. Maar als ik jou goed begrijp ben ik homo als ik het niet waardeer dat homo's bij een kinderdagopvang hun lusten botvieren op elkaar?
Na de moslims en de gays krijgen nu de 'labiele' vrouwen onder uit de zak?
Ik ga hier niet serieus op reageren, als jij last hebt van homo's die op straat ongepast gedrag vertonen kun je de politie bellen, maar ik denk dat je dit verhaaltje uit de grote duim zuigt.
pi_122021527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Homofront het volgende:

[..]

Ik ga hier niet serieus op reageren, als jij last hebt van homo's die op straat ongepast gedrag vertonen kun je de politie bellen, maar ik denk dat je dit verhaaltje uit de grote duim zuigt.
Denk het ook. Hij wilt nl niet zeggen waar het is. ^O^
pi_122021562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk het ook. Hij wilt nl niet zeggen waar het is. ^O^
Dit speelt zich af in Monster.
pi_122021570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Homofront het volgende:

[..]

Ik ga hier niet serieus op reageren
Big surprise.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:34:27 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122021769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Homofront het volgende:
28 augustus 10
Hate to say I told you so :P
pi_122021998
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dit speelt zich af in Monster.
Je kunt nog steeds mensen aanklagen vanwege 'schending van de openbare orde' dus bel de politie.
Misschien kun je Hart van Nederland bellen zodat ze stiekem opnames van deze schandalige homo's kunnen maken.

Ik vermoed echter dat je je onvervulde verlangens projecteert en dit één grote leugen is.
pi_122022011
Back on topic: 12.000 euro omdat je de hand van je geliefde vasthoudt.
pi_122022066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef Homofront het volgende:

[..]
Ik vermoed echter dat je je onvervulde verlangens projecteert en dit één grote leugen is.
Als ik verlangens heb dan ga ik er gewoon voor hoor. Homo of niet. Ik zou hard tekeer gaan als homo, dat kan ik garanderen.
pi_122022160
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als ik verlangens heb dan ga ik er gewoon voor hoor. Homo of niet. Ik zou hard tekeer gaan als homo, dat kan ik garanderen.
't Houdt je wel bezig he? Too much information....
On topic: wat vind je van 12.000 euro boete vanwege een afscheidskus of handjes vasthouden?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:16:24 #112
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_122022968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
Naast dat je meer en meer op een slechte kloon van Banshee begint te lijken heb je ook geen idee waar je het over hebt, de wet die hier neergelegd is komt uit de koker van een wethouder uit St. Petersburg die nogal homofoob is en door het ophitsen van z'n publiek zoveel bekendheid heeft gekregen dat de doema goddomme z'n voorstel overneemt.
Daarnaast verspreid je bijzonder enge ideeén waarover ik me verbaas dat ze niet weggemodereerd worden :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:58 schreef HyperViper het volgende:
Ze likken elkaar, zoenen, doen dingen met hun vuisten. Het is bizar.
Allemaal voor de ramen van het KDV op klaarlichte dag terwijl de hummeltjes er naast staan en toekijken? En dat geloof je zelf?
Ik hou niet van homoontmoetingsplaatsen, evenmin van hetero ontmoetingsplaatsen, maar van beide heb ik geen last zolang het 's avonds laat ergens buiten de stad gebeurt, jouw voorbeeld, naast een kinderdagverblijf in Monster vind ik op z'n zachts gezegd nogal ongeloofwaardig...
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:04 schreef HyperViper het volgende:
Ik kan het prima vinden met homo's hoor, meestal zijn het leuke gasten. Maar doe die viezigheid thuis joh.
Het is al zovaak hier langsgekomen, maar goed nog een keer omdat je vrij kortzichtig bent, de meeste bezoekers van die ontmoetingsplekken zijn hetero's die stiekum bi zijn en op die manier aan hun trekken komen met een enkele homo ertussen die dat geil vindt, het gros van de homo's doet t thuis omdat dat nou eenmaal stukken comfortabeler is dan buiten, maar goed zoals er ook buiten neukende hetero's zijn zullen er ook altijd buiten sexende mannen zijn, alleen krijgen die een hoop meer aandacht dan de hetero's want viesbahieuwhomo :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:18:44 #113
322645 Voorschrift
See if I care
pi_122023034
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ga maar bukken dan schat. :~
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_122023050
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ga maar bukken dan schat. :~
Ik ben een beginner. Dan ga ik toch niet met een fokker beginnen, met hun gigantische penissen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:19:52 #115
322645 Voorschrift
See if I care
pi_122023061
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik ben een beginner. Dan ga ik toch niet met een fokker beginnen, met hun gigantische penissen.
Een echte homo klaagt daar niet over.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:20:36 #116
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_122023079
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Begin dan niet met zeuren en take it like a man.
put
your
clothes
on!
pi_122023143
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Begin dan niet met zeuren en take it like a man.
Dit is nou precies waar ik het over heb. Nu ben ik het en ik kan wel een stootje verdragen. Maar die kinderen worden dus ook geconfronteerd met dit soort opmerkingen. Te zot.
pi_122023452
Ik weet dat er emoties meespelen in dergelijke topics, maar laten we het proberen over het onderwerp te hebben i.p.v tegen elkaar over elkaar :)

Niet iedereen heeft dezelfde mening. Probeer daar met tegenargumenten tegenin te gaan, en wanneer dat niet lukt? Negeer de mening of user.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:34:26 #119
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122023589
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!

[ Bericht 83% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 11:46:36 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:34:34 #120
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_122023595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef HyperViper het volgende:
Maar die kinderen worden dus ook geconfronteerd met dit soort opmerkingen. Te zot.
Hoe kom je daar toch bij??
De enige keer dat ik een kind erover hoorde was mn neefje toen ik en mn vriendje gingen trouwen, ondanks dat we zijn hele leventje al samen daar over de vloer komen etc. ging hij er vanuit dat we beiden met een "een meisje" gingen trouwen, dat er nog nooit een meisje mee was gekomen was in z'n gedachten niet opgekomen en toen we zeiden dat we met elkaar gingen trouwen was z'n reaktie "ow ook goed" en ging verder met spelen....
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:42:13 #121
322645 Voorschrift
See if I care
pi_122023838
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dit is nou precies waar ik het over heb. Nu ben ik het en ik kan wel een stootje verdragen. Maar die kinderen worden dus ook geconfronteerd met dit soort opmerkingen. Te zot.
Kinderen hebben er vaak minder problemen mee dan jij. Dat jij bekrompen bent opgevoed wil niet zeggen dat kinderen homo's automatisch smerig vinden. Dat zijn meestal de ouders die ze dat bijleren, en als ze er zelf mee geconfronteerd worden dat we gewoon ook maar normale mensen zijn (uitzonderingen daargelaten) is er nooit wat aan de hand.

Jij wil kinderen "beschermen" tegen contact met homo's, maar dat zegt al genoeg over je eigen waardeoordeel aan ons.

Maar goed, ik vind het prima, ik haat kinderen dus hou ze maar weg, graag zelfs. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_122023867
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waardevolle post
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_122023947
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kinderen hebben er vaak minder problemen mee dan jij. Dat jij bekrompen bent opgevoed wil niet zeggen dat kinderen homo's automatisch smerig vinden. Dat zijn meestal de ouders die ze dat bijleren, en als ze er zelf mee geconfronteerd worden dat we gewoon ook maar normale mensen zijn (uitzonderingen daargelaten) is er nooit wat aan de hand.

Jij wil kinderen "beschermen" tegen contact met homo's, maar dat zegt al genoeg over je eigen waardeoordeel aan ons.
Dat zien jullie toch echt verkeerd. Ik ken een homostel die al jaren een kindje hebben. Gaat prima. Ik heb het over gasten zoals die uit Monster. Die met hun broek op de enkels langs de kant van de weg staan of bij een kinderdagopvang. Net zo goed als dat ik het schandalig vindt als een heterostel dat zou doen. Alleen daar hoor ik nooit wat over.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:46:34 #124
322645 Voorschrift
See if I care
pi_122024000
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat zien jullie toch echt verkeerd. Ik ken een homostel die al jaren een kindje hebben. Gaat prima. Ik heb het over gasten zoals die uit Monster. Die met hun broek op de enkels langs de kant van de weg staan of bij een kinderdagopvang. Net zo goed als dat ik het schandalig vindt als een heterostel dat zou doen. Alleen daar hoor ik nooit wat over.
Ja maar die mensen zijn gewoon ziek in de kop, dat heeft weinig met geaardheid uit te staan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_122024056
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja maar die mensen zijn gewoon ziek in de kop, dat heeft weinig met geaardheid uit te staan.
De leraren op die school hebben die gasten al eens aangesproken op hun gedrag. Weet je wat hun reactie was? Ben je jaloers ofzo? Vervolgens gingen ze lachend verder.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:52:36 #126
322645 Voorschrift
See if I care
pi_122024224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De leraren op die school hebben die gasten al eens aangesproken op hun gedrag. Weet je wat hun reactie was? Ben je jaloers ofzo? Vervolgens gingen ze lachend verder.
Ja en wat heeft dat met homo's te maken?

Iedere mongool met een penis kan zo'n idioot zijn.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_122024523
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik geloof er nog steeds niets van, als mensen -hetero of homo- op de openbare weg hun broek laten zakken kun je gewoon de politie bellen.

Hou het gewoon eens on topic en spreek je uit over deze belachelijke wet, of vind jij het normaal dat je 12.000 euro boete krijgt als je hand in hand met je vriend over straat loopt?
pi_122024629
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

heterostelltjes doen ook niks publiekelijk he :') hoe is het leven daar in de Biblebelt ?
pi_122024927
Dit is ook zo'n illustratief geval voor het politiek klimaat onder Poetin:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lmatov-een-tragedie/
pi_122025359
Police have made arrests outside the Russian parliament, which is due to hear a bill banning the promotion of homosexuality among children.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-21194710
pi_122025535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef Homofront het volgende:

[..]

Ik geloof er nog steeds niets van, als mensen -hetero of homo- op de openbare weg hun broek laten zakken kun je gewoon de politie bellen.

Hou het gewoon eens on topic en spreek je uit over deze belachelijke wet, of vind jij het normaal dat je 12.000 euro boete krijgt als je hand in hand met je vriend over straat loopt?
Oke vooruit, alle gekheid op een stokje. ( ;) )
Natuurlijk is dat belachelijk man. Tering. Maar shit, het is Rusland. Het land waar neonazi's nog volop aanwezig zijn en waar je als artiest gewoon de bak in geflikkerd wordt als je wat verkeerd zegt.
pi_122039356
Nou de wet is er dus door, snotverdomme dat is toch niet meer normaal anno 2013 hoe achterlijk politieke leiders kunnen zijn, en onze Mark Rutte gaat binnenkort ook gezellig theedrinken met Poetin in Den Haag alsof er niks gebeurt is :r dezelfde Poetin die ook nog journalisten uit de weg ruimt die hem niet aanstaan :r
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:24:13 #133
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_122039423
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:21 schreef TLC het volgende:
Nou de wet is er dus door, snotverdomme dat is toch niet meer normaal anno 2013 hoe achterlijk politieke leiders kunnen zijn, en onze Mark Rutte gaat binnenkort ook gezellig theedrinken met Poetin in Den Haag alsof er niks gebeurt is :r dezelfde Poetin die ook nog journalisten uit de weg ruimt die hem niet aanstaan :r
Je eigen moraal aan anderen opdringen is nog veel triester
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_122039532
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:24 schreef Grielen het volgende:

[..]

Je eigen moraal aan anderen opdringen is nog veel triester
vertel dat aan de mensen in de Doema die schijnbaar de -tig duizende homo's in hun eigen land hun moraal opdringen
pi_122039631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:27 schreef TLC het volgende:

[..]

vertel dat aan de mensen in de Doema die schijnbaar de -tig duizende homo's in hun eigen land hun moraal opdringen
Zeg maar gerust miljoenen wereldwijd.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:34:36 #136
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_122039775
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:27 schreef TLC het volgende:

[..]

Tja is dat eigen moraal? De Doema is weliswaar niet helemaal geloofwaardig gekozen maar ze representeren wel de mening van de meerderheid van het Russische volk.. en als de meerderheid vindt dat openbare homoseksualiteit niet kan...
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_122039842
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:34 schreef Grielen het volgende:

[..]

Tja is dat eigen moraal? De Doema is weliswaar niet helemaal geloofwaardig gekozen maar ze representeren wel de mening van de meerderheid van het Russische volk.. en als de meerderheid vindt dat openbare homoseksualiteit niet kan...
de doema trekt zich geen reet aan van het volk
pi_122039891
quote:

[..]

WTF is 'openbare homoseksualiteit' ????!!!

Als ik mijn vriend kus als ie op de trein gaat?

vrijdag 25 januari 2013 @ 18:43:12 #139
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_122040087
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef Homofront het volgende:

[..]

Als ik mijn vriend kus als ie op de trein gaat?
Doe je dat? Vriendje en ik doen buiten niks van dat, geen zoen, niet handje handje lopen, geen hugs, niks... Veel te bang om overgevoelige hetero's voor t hoofd te stoten :')
pi_122040246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Doe je dat? Vriendje en ik doen buiten niks van dat, geen zoen, niet handje handje lopen, geen hugs, niks... Veel te bang om overgevoelige hetero's voor t hoofd te stoten :')
Ben helemaal niet klef maar probeer me zo weinig mogelijk in te houden.
Het probleem is dat overgevoelige hetero's jóu voor het hoofd stoten - letterlijk.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:54:14 #141
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122040478
quote:

[..]

Toch blijft het een kwestie van opdringen van moraal, hoe je het ook verwoord. In een volwassen democratie is het juist de kunst om verschillende moralen, denk- en levenswijzen naast elkaar te kunnen laten bestaan.

Dit laat weer zien dat Rusland nooit echt een democratie is geworden en het zal ook nooit echt een democratie zijn. Het blijft toch altijd een beetje dat oude Rusland, waar men enorm in zichzelf is gekeerd als land en waar de politieke elite heerst door een combinatie van harde hand en dogmatisch religieuze denkbeelden.
pi_122040623
1 stem tegen
1 onthouding
388 voor

ja mensen de doema is representatief voor de bevolking :') x100000
pi_122040696
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Toch blijft het een kwestie van opdringen van moraal, hoe je het ook verwoord. In een volwassen democratie is het juist de kunst om verschillende moralen, denk- en levenswijzen naast elkaar te kunnen laten bestaan.

Dit laat weer zien dat Rusland nooit echt een democratie is geworden en het zal ook nooit echt een democratie zijn. Het blijft toch altijd een beetje dat oude Rusland, waar men enorm in zichzelf is gekeerd als land en waar de politieke elite heerst door een combinatie van harde hand en dogmatisch religieuze denkbeelden.
Deze wet is extreem maar symptomisch voor wat Rusland nu is.
Ook is nu aangenomen een wet die vloeken verbiedt, 1250 euro per keer, en 10x zoveel voor journalisten en andere 'openbare' uitingen, inclusief het citeren van 'vloeken' - wat dat is staat natuurlijk niet omschreven.
Er zitten duizenden mensen in werkkampen die niet minder dan de oude goelags zijn.
Het artikel 31 van de Russische grondwet garandeert het recht op demonstratie.
Al jarenlang wordt er door de 'beweging 31' op elke 31e van een maand gedemonstreerd, hoewel er al talloze leden in de cel zitten, want behalve zij worden er nauwelijks demonstraties in Moskou of waar dan ook in Rusland toegestaan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:04:48 #144
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122040890
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Homofront het volgende:

[..]

Deze wet is extreem maar symptomisch voor wat Rusland nu is.
Rusland is nooit echt anders geweest. Politiek en religie is altijd één geweest daar, zelfs ten tijde van het communisme, enkel was toen het communisme/stalinisme de religie. Russen lijken wel niet anders te kunnen of willen en wellicht interesseert het de gemiddelde Rus het ook niet.

Het is triest, maar het enige advies wat je andersdenkende of homo's eigenlijk alleen maar kan geven is 'niet in Rusland' blijven....maar ja de vodka is goedkoop, dus men zal wel niet willen luisteren.
pi_122041197
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:04 schreef Semisane het volgende:

[..]

Rusland is nooit echt anders geweest. Politiek en religie is altijd één geweest daar, zelfs ten tijde van het communisme, enkel was toen het communisme/stalinisme de religie. Russen lijken wel niet anders te kunnen of willen en wellicht interesseert het de gemiddelde Rus het ook niet.

Het is triest, maar het enige advies wat je andersdenkende of homo's eigenlijk alleen maar kan geven is 'niet in Rusland' blijven....maar ja de vodka is goedkoop, dus men zal wel niet willen luisteren.
Je mag überhaupt blij zijn dat je niet in Novosibirsk geboren wordt, laat staan als gay.
Of het nu een tsaar of Stalin of Putin is, het blijft Rusland.
Ongetwijfeld is er een superleuke underground gay dancing met veel wodka in Novosibirsk.
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 19:11:12 #146
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_122041202
Ach, ja.. de Soviet-unie is inderdaad opgeheven.. van naam. Qua beleid is het gewoon nog steeds hetzelfde zooitje ongeregeld wat daar de dienst uitmaakt :') de gemiddelde rus zal het aan z'n kont roesten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_122042364
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ach, ja.. de Soviet-unie is inderdaad opgeheven.. van naam. Qua beleid is het gewoon nog steeds hetzelfde zooitje ongeregeld wat daar de dienst uitmaakt :') de gemiddelde rus zal het aan z'n kont roesten.
Elke Rus zal je een enorme lijst van eeuwenoude klachten over hun staat opnoemen.
Zij hebben echter door die eeuwen geleerd om er niet over te klagen, en wodka te drinken.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:50:15 #148
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122042701
Vrijwel de volledige volksvertegenwoordiging is compleet achterlijk of heeft Korsakov, dat is duidelijk. Als dat een.afspiegeling van de Russische maatschappij is moet dat land echt fucked up zijn. :')
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 20:08:42 #149
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_122043614
Ik ben trouwens vreselijk verknipt door dat klote fok, ik las net gewoon anti-hommowet :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_122044356
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef Jareth het volgende:
Vrijwel de volledige volksvertegenwoordiging is compleet achterlijk of heeft Korsakov, dat is duidelijk. Als dat een.afspiegeling van de Russische maatschappij is moet dat land echt fucked up zijn. :')
Alleen al het feit dat er uitgerekend in Rusland zoveel neo nazi's rondlopen zegt toch al genoeg? Ze stonden notabene op de ladder der untermenschen niet veel hoger dan de joden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:25:43 #151
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122044507
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef karton2 het volgende:

[..]

Érgens hebben ze wel een punt met die opmerking.
Met twee mannen of twee vrouwen bij elkaar is de kans 0,0 groot dat deze paren samen kinderen krijgen.
Ja als je homoseksualiteit verbiedt gaan alle homo's opeens kindjes maken ^O^
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:55:02 #152
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_122045942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef Ambicioso het volgende:
Net als t idee dat kinderen die bij gays opgroeien automatisch homo worden, want hetero's produceren alleen maar hetero kinderen :')
Primitief volk, primitief gedachtegoed, homo sapiens 1.0
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:36:51 #153
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122048280
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:55 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Net als t idee dat kinderen die bij gays opgroeien automatisch homo worden, want hetero's produceren alleen maar hetero kinderen :')
Primitief volk, primitief gedachtegoed, homo sapiens 1.0
Wat al niet klopt gezien het gegeven dat Adam en Eva volgens mij toch echt hetero zijn.

Alhoewel... :X

vrijdag 25 januari 2013 @ 21:37:38 #154
190104 Jareth
Such a pity...
pi_122048328
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat er uitgerekend in Rusland zoveel neo nazi's rondlopen zegt toch al genoeg? Ze stonden notabene op de ladder der untermenschen niet veel hoger dan de joden.
Ah ja, de Slavische volken, volgens ome Ado alleen goed voor de gaskamer.

En daar dwepen ze dus mee. 8)7
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk verknipt door dat klote fok, ik las net gewoon anti-hommowet :')
Ach, ik zie in F&F ook alleen nog maar topics over honten en kadden.

[ Bericht 28% gewijzigd door Jareth op 25-01-2013 21:58:35 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:44:12 #155
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_122052250
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
1 stem tegen
1 onthouding
388 voor

ja mensen de doema is representatief voor de bevolking :') x100000
Lijkt me een vrij accurate weergave van de mening van de wereldbevolking.
pi_122069136
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

Lijkt me een vrij accurate weergave van de mening van de wereldbevolking.
Niet echt, overal is men bezig gays gelijke rechten te geven, in plaats van ze weer de kast in te duwen.
pi_122069510
we zouden die ontvangst van putin in nederland per direct moeten afzeggen.
pi_122069866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef okiokinl het volgende:
we zouden die ontvangst van putin in nederland per direct moeten afzeggen.
Nee joh, daar zijn veel te veel handelsverdragen bij betrokken. Dat gaan ze echt niet doen vanwege zoiets hoor. Als we dat willen gaan doen dan kunnen we ook geen hooggeplaatste Amerikanen ontvangen.
pi_122070986
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee joh, daar zijn veel te veel handelsverdragen bij betrokken. Dat gaan ze echt niet doen vanwege zoiets hoor. Als we dat willen gaan doen dan kunnen we ook geen hooggeplaatste Amerikanen ontvangen.
ja dat is wel zo... hopelijk komt er dan een homo demo of zoiets. ik vind het nogal schokkend.
pi_122072539
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik ken bewust kinderloze hetero's, krijgen die ook straf voor het niet produceren van kindjes?
Als je weet hoeveel kinderen er in weeshuizen zitten in Rusland...
  zondag 27 januari 2013 @ 00:34:46 #161
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122097469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef Homofront het volgende:

[..]

Ik ken bewust kinderloze hetero's, krijgen die ook straf voor het niet produceren van kindjes?
Als je weet hoeveel kinderen er in weeshuizen zitten in Rusland...
Jup. Nu mogen Amerikanen ook een Russische kinderen meer adopteren :(
pi_122099525
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:15 schreef Homofront het volgende:

[..]

Niet echt, overal is men bezig gays gelijke rechten te geven, in plaats van ze weer de kast in te duwen.
Welnee. Niks gelijke rechten.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_122161496
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Welnee. Niks gelijke rechten.
Leg mij eens uit wat het belang is van homofoben dat gays in de kast blijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')