He dat werkt wel. Bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Yreal het volgende:
http://blackboard.ic.uva.(...)%3D_98669_1%26url%3D
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat arrest ging toch over kippenpoten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Maar Kuhne en Heitz NV exporteerden idd kippenpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu heb ik hongerquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat arrest ging toch over kippenpoten ofzo?
Ik ben blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef ylSs het volgende:
Wie geeft mij zin om met bestuursrecht 2 bezig te gaan?
Mijn acer aspire van 300 piek doet het nu al 3 jaar goed. Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet echt een klein laptopje ofzo hebben voor de hoor en werkcolleges, heb gister een samenvatting van mijn college aantekeningen gemaakt en dat is echt stukken overzichtelijker merk ik
Iemand nog aanraders voor iets redelijk goedkoops?
goedkoop is duurkoop. Studiegenoot heeft voor 200 euro zo'n minilaptopje gehaald, hij moet gewoon wachten om wordartikelen te openen en dat soort onzinquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet echt een klein laptopje ofzo hebben voor de hoor en werkcolleges, heb gister een samenvatting van mijn college aantekeningen gemaakt en dat is echt stukken overzichtelijker merk ik
Iemand nog aanraders voor iets redelijk goedkoops?
xps 13 en 15 zijn zakelijk en fraai?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
cer aspire van 300 piek doet het nu al 3 jaar goed. Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.
Heb je al iets op het oog?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.
De opvolger van mijn huidige. Eerst 21% korting vanwege de btw actie, en dan nog eens 21% btw in aftrek brengen.quote:
atom is wel erg zuinig maar het heeft de kracht van beatrix die wil metselen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
Eens met bartje, geen atom zooi. Daar kan je amper word op draaien
Ja haha, doe dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
Ok thx
Misschien ook maar eens een baantje zoeken ofzo
I5 is overkill voor een office machine. Of je moet iemand zijn die 0.1 seconden laattijd minder 200 euro waard vind?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
atom is wel erg zuinig maar het heeft de kracht van beatrix die wil metselen.
zelfde geld eigenlijk voor clovertrail.
Dan kun je nog beter een tablet nemen met een tegra 3 of s4
Maar er zijn zat leuke laptops met een mooie i5 erin hoor
Moet je waarschijnlijk eerst mbo beveiliging doen denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen doen met mijn dag/nacht ritme is portier worden ofzo
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt mequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk eerst mbo beveiliging doen denk ikIk heb collega's die dat doen dus dat zal wel een vereiste zijn.
art. 53 Sv enzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt me
Nouja, verschil tussen een i3 en i5 is qua prijs minimaal maar qua performance aanwezig. Ik heb een hekel aan iets op m'n zusjes laptop moeten doen met i3.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
I5 is overkill voor een office machine. Of je moet iemand zijn die 0.1 seconden laattijd minder 200 euro waard vind?
oja en je mag mensen vorderen van het terrein te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt me
Pics van je z....quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, verschil tussen een i3 en i5 is qua prijs minimaal maar qua performance aanwezig. Ik heb een hekel aan iets op m'n zusjes laptop moeten doen met i3.
Nou heb ik een laptop met i7 en goede grafische kaart, maar toch.
21% korting ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opvolger van mijn huidige. Eerst 21% korting vanwege de btw actie, en dan nog eens 21% btw in aftrek brengen.
hehe, wat heb je eraanquote:
beetje voorspelbaar ditquote:
btw weg ermeequote:
neu, maar wel een krengquote:
Kom op dat zie je toch meteen dat dat geen 21% korting is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat claimen ze . Zal het zo eens narekenen
Alles kan kapotquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neu, maar wel een kreng
en ze heeft een vriendje
bedrijfskunde jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Jij deed toch ook een economische studie?
Dat is een zes daagse cursus. Kan je wel mooi een mbo certificaat boven je bed hangen. Als je op zoek bent naar een bijbaan die echt goed verdient dan is dat zeker aan te raden!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk eerst mbo beveiliging doen denk ikIk heb collega's die dat doen dus dat zal wel een vereiste zijn.
Ze geven inderdaad 17.3. Niet een verschil dat mij direct met het blote oog opvalt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:33 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kom op dat zie je toch meteen dat dat geen 21% korting is.
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze geven inderdaad 17.3. Niet een verschil dat mij direct met het blote oog opvalt.
of of ofquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
Of niv2 fietsenmaker. Goud geld verdienen
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Beetje fietsenboer verdient beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of of of
gewoon fiscaal recht ofzoiets?!
dan doe je iets foutquote:
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etc
Nou, zij zijn daar toch echt een paar jaar mee bezig, want die ene zit in het 1e jaar en die ander in 2e jaar ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een zes daagse cursus. Kan je wel mooi een mbo certificaat boven je bed hangen. Als je op zoek bent naar een bijbaan die echt goed verdient dan is dat zeker aan te raden!
Wat dan ook weer niet waar eens, want er zit nog steeds btw op de producenten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Paxcon het volgende:
Kun je op je mac ook instellen dat hij bepaalde woorden niet meer automatisch 'verbetert'?
Ik wil heel vaak ofzo zeggen maar als het aan de computer ligt moet het ouzo zijn
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
Mac ziet er beter uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.
Wat dacht je van 21/121. Niet dat ik dat op de komma precies uit m'n hoofd weet maar je ziet duidelijk dat het beneden 20% zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet inquote:
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
Fair enough, al zou ik het persoonlijk voor een laptop absoluut niet doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.
Wat, waarom?quote:• Actaeon (Novietenhoeder II) Rechtsgeschiedenis
• Eriksd - Fiscaal
• Yreal - Vermogensrecht
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) - Arbeids- & Socialezekerheidsrecht
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
Ik ben het met je eens dat het fijn zou zijn als mensen minder snel voorop lopen met hun geblaat over dingen waar ze niks van weten. Helaas werkt het in de praktijk vaak niet zo. Voor mij geldt in elk geval zeker niet dat ik te koop loop met m'n mening gebaseerd op zeer gebrekkige kennis en inzichten. Sterker nog, eigenlijk heb ik bij het overgrote deel van de onderwerpen die langs komen op een dag (in college's, krant, tv, verhalen) geen idee wat ik er nou eigenlijk van vind. Ik ben het zeg maar vaak eens met de laatste spreker. In discussies (waar ik erg van houd) los ik dat altijd op door het tegenovergestelde standpunt van m'n gesprekspartner in te nemen. Je bent dan vooral advocaat van de duivel, wat een serieus gesprek misschien in de weg staat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar onder de vlag van 'ik moet maar kunnen vinden wat ik vind' allerlei bagger gaan roepen is niet goed. En dat gebeurt nowadays veel te veel. En dat door dat niet te doen dan enige verlamming van opinievorming mee verbonden is vind ik persoonlijk veel minder erg.
Macquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Paxcon het volgende:
Kun je op je mac ook instellen dat hij bepaalde woorden niet meer automatisch 'verbetert'?
Ik wil heel vaak ofzo zeggen maar als het aan de computer ligt moet het ouzo zijn
1000 minder; gemiddelde laptopprijs ligt rond de 400 euro, gemiddelde macbook prijs ligt rond de 1400quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
zenbook, xps zijn stuk voor stuk prachtige designs hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.
ging goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver wat heb ik een lamme hand na dat tentamen
Deze discussie is net zo erg als een discussie over religie. Maar goed, ik was ook altijd anti mac/apple ivm te hoge prijs. Maar nu ik het allemaal zelf heb gebruikt ben ik toch meer voor mac/apple en prijs is het allemaal wel waard.quote:
Mac's en PC's hebben beide voor- en nadelen. Kwestie van smaak. Mensen die zich er zo over kunnen opwinden vind ik altijd nogal triestquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef ylSs het volgende:
[..]
Deze discussie is net zo erg als een discussie over religie. Maar goed, ik was ook altijd anti mac/apple ivm te hoge prijs. Maar nu ik het allemaal zelf heb gebruikt ben ik toch meer voor mac/apple en prijs is het allemaal wel waard.
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef ylSs het volgende:
Ja qua gamen is PC stukken fijner dan Mac als ik het geld had kocht ik beide. Mac puur voor school en PC voor alle andere shit.
zie daar de Surface. Lichter sneller onderwegger en kleiner en goedkoperquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:
Als ik het geld had zou ik een 11' Macbook Air kopenDie dingen zijn zo klein, zo licht en zo snel, wat lijkt me dat fijn voor onderweg
Valt vies tegen hoe goedkoop 'ie is, zag ik. En dan mag je nog extra gaan aftikken voor dat toetsenbord ook waarmee juist overal geadverteerd wordtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zie daar de Surface. Lichter sneller onderwegger en kleiner en goedkoper
Want office ziet er 10x zo kut uit op mac? Serieus waar een mac van 1500 euro voor enkel school?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef ylSs het volgende:
Ja qua gamen is PC stukken fijner dan Mac als ik het geld had kocht ik beide. Mac puur voor school en PC voor alle andere shit.
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoe goedkoop 'ie is, zag ik. En dan mag je nog extra gaan aftikken voor dat toetsenbord ook waarmee juist overal geadverteerd wordtWat een bullshit is dat man. Iedere reclame die ik gezien heb van de Surface zat er zo'n toetsenbordcover aan, zit die er niet eens standaard bij.
Het is echt hilarisch hoe jij als een Pavlov-reactie alle kritiek ombuigt tot Applehaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeft
Nouja aangezien iedereen manke vergelijkingen maakt maak ik voor de verandering goede vergelijkingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch hoe jij als een Pavlov-reactie alle kritiek ombuigt tot ApplehaatIk had het toch helemaal niet over de Apple Smartcover, of wel?
Ik heb het over Microsoft, voor de verandering
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeft
MICROSOFT IS OOK BETOR HAHAH EINZ!!1!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"
Aangezien de een een toetsenbord is, en de ander een cover, ben ik het daar niet mee eens. Als je ze kunt vergelijken is het raar dat de smartcover los drie keer zo duur is. Apple goedkoop? Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja aangezien iedereen manke vergelijkingen maakt maak ik voor de verandering goede vergelijkingen.
Smartcover - touchcover kun je vergelijken
Gelukkig ging het daar ook helemaal niet over. Hoewel het wel raar is, trouwens.quote:Mensen die windows RT (tabletOS) afkraken omdat je er geen legacy software op kan draaien zijn dan weer helemaal van de pot gerukt.
Precies. Kritiek op mijn BMW? MAAR JOUW AUDI IS OOK EHHHH RAAR HOORquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"
Start altijd in september volgens mij dus september 2013.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer komt seizoen 4 van boardwalk empire? Ik heb nu eerste 3 af en ik wil moar
Alle autos zijn kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Kritiek op mijn BMW? MAAR JOUW AUDI IS OOK EHHHH RAAR HOOR
dan ga ik huilen, fucking lang wachten en zulksquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Start altijd in september volgens mij dus september 2013.
De eerste drie seizoenen kwamen uit op 16, 19 en 25 september.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan ga ik huilen, fucking lang wachten en zulks
wederom: dan ga ik huilenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen kwamen uit op 16, 19 en 25 september.
950 ekkiesquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1000 minder; gemiddelde laptopprijs ligt rond de 400 euro, gemiddelde macbook prijs ligt rond de 1400
gewoon gratis honden (of honten)quote:
Sowieso bullshit, want de gemiddelde Macbook is een stuk beter dan een laptop van 400 euro. Maar ik zal hier over ophouden, kan mijn energie beter op de AwB richten.quote:
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wederom: dan ga ik huilen
Maar tot die tijd Mafia II maar weer eens spelen, wat een bazenspel
Is dat leuk? Tijdje terug een box van gekocht voor mijn broertjes verjaardag maar nooit gezien of zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vet
Ja, zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat leuk? Tijdje terug een box van gekocht voor mijn broertjes verjaardag maar nooit gezien of zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
elde Macbook is een stuk beter dan een laptop van 400 euro. Maar ik zal hier over ophouden, kan mijn energie beter op de AwB richten.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vet
Je hebt nog 4 dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef ylSs het volgende:
Wie geeft mij zin om met bestuursrecht 2 bezig te gaan?
Haha jij moet motivational speaker wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 dagen.
Als je het dan niet kent moet je een jaar wachten op een volgende kans.
Al zin?
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat ik geforceerd word over te stappen van MSN naar SkypeIk haat Skype. En msn deed precies wat ik graag wilde dat ik deed.
Vind het handiger chatten dan Facebook. Heb nauwelijks nog contacten over, maar gebruik het iedere dag voor een paar mensen. Vriendin, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Speedy_T het volgende:
Zitten er nog steeds mensen op MSN?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef SaulGoodman het volgende:
Grrrr kreeg weer een ontzettende jeukaanval waardoor ik mijn trein had gemist en daardoor ook mijn laatste werkgroep. Ellende.
niet tegen verandering kunnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat ik geforceerd word over te stappen van MSN naar SkypeIk haat Skype. En msn deed precies wat ik graag wilde dat het deed.
Dat een stukje software geslachtofferd wordt zodat ik geforceerd wordt om te werken met iets wat totaal niet praktisch of fijn is wil niet zeggen dat ik niet tegen verandering kan. En ik vraag me met iedere post af waarom ik in godsnaam nog op jou reageer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet tegen verandering kunnen
skype niet kunnen waarderen
Ik zie je al krabbelend op het perron staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef SaulGoodman het volgende:
Grrrr kreeg weer een ontzettende jeukaanval waardoor ik mijn trein had gemist en daardoor ook mijn laatste werkgroep. Ellende.
Skype > MSN, leef je nog in de prehistorie ofzo man?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een stukje software geslachtofferd wordt zodat ik geforceerd wordt om te werken met iets wat totaal niet praktisch of fijn is wil niet zeggen dat ik niet tegen verandering kan. En ik vraag me met iedere post af waarom ik in godsnaam nog op jou reageer.
quote:
Dit dus. Dan krab ik mezelf overal en het houdt niet op. Kan gewoon een kwartier duren. Begon al thuis waardoor ik mijn fietstocht richting station nog even uitstelde in de hoop dat het snel op zou houden, maar nee hoor. Tijdens het fietsen wordt het bijna ondraaglijk en krab ik als een mongool. Op het perron herhaal ik dat meestal nog, maar net voordat ik bij het perron was, vertrok de trein al.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie je al krabbelend op het perron staan
Ben je al eens bij een huisarts geweest?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Dan krab ik mezelf overal en het houdt niet op. Kan gewoon een kwartier duren. Begon al thuis waardoor ik mijn fietstocht richting station nog even uitstelde in de hoop dat het snel op zo houden, maar nee hoor. Tijdens het fietsen wordt het bijna ondraagelijk en krab ik als een mongool. Op het perron herhaal ik dat meestal nog, maar net voordat ik het bij het perron was, vertrok de trein al.....
wat is dezequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Dan krab ik mezelf overal en het houdt niet op. Kan gewoon een kwartier duren. Begon al thuis waardoor ik mijn fietstocht richting station nog even uitstelde in de hoop dat het snel op zo houden, maar nee hoor. Tijdens het fietsen wordt het bijna ondraagelijk en krab ik als een mongool. Op het perron herhaal ik dat meestal nog, maar net voordat ik het bij het perron was, vertrok de trein al.....
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je al eens bij een huisarts geweest?Misschien ben je allergisch voor iets?
Nee. Dacht dat het probleem aan melk lag. Na er weken geen last van te hebben gehad, kreeg ik het ineens weer na een glas melk. Helaas blijkt dat dus niet het probleem te zijn. Echt heel raar/naar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:00 schreef eriksd het volgende:
Tot bloedens toe ook? Klinkt als een serieus probleem
Ga eens langs?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dacht dat het probleem aan melk lag. Na er weken geen last van te hebben gehad, kreeg ik het ineens weer na een glas melk. Helaas blijkt dat dus niet het probleem te zijn. Echt heel raar/naar.
Dat is een goede raad. Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn huisarts, maar ik moet toch maar eens langs gaan. Dat tweede ga ik niet overquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga eens langs?Kan iets heel onschuldigs zoals een droge huid zijn maar ook iets naarders.
En ik vind dat ik een lintje verdien voor het feit dat ik nog geen enkele soa-grap heb gemaakt
Volgens mij heeft iedereen een haat-liefdeverhouding met zijn huisarts. Ik zeg ook al tijden dat ik langs gaquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is een goede raad. Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn huisarts, maar ik moet toch maar eens langs gaan. Dat tweede ga ik niet over![]()
Mijn huisarts is vet aardig hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen een haat-liefdeverhouding met zijn huisarts. Ik zeg ook al tijden dat ik langs ga
Zie steeds meer en meer laptopjes bij mij in de werkgroep. Ik werk nog met een ouderwets collegeblok. Ik erger me altijd zo aan de ringband die vroeg of laat stuk gaat. Maak dat nou eens degelijk zeg. Misschien ook maar eens over gaan tot een laptop.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef Yreal het volgende:
Net behoorlijk aardige laptops gespot in de mediamarkt voor 220 netto
Ik vind het niet fijn voor onderwegquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zie steeds meer en meer laptopjes bij mij in de werkgroep. Ik werk nog met een ouderwets collegeblok. Ik erger me altijd zo aan de ringband die vroeg of laat stuk gaat. Maak dat nou eens degelijk zeg. Misschien ook maar eens over gaan tot een laptop.
Bij ons zit echt iedereen met laptop, ikzelf ook. Maar werkgroepen en leren maak ik wel op papier met vulpen. vind ik zoveel fijner.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zie steeds meer en meer laptopjes bij mij in de werkgroep. Ik werk nog met een ouderwets collegeblok. Ik erger me altijd zo aan de ringband die vroeg of laat stuk gaat. Maak dat nou eens degelijk zeg. Misschien ook maar eens over gaan tot een laptop.
Eens met tsjokkoboyquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn voor onderwegNiet alleen schrijf je fijner met pen en papier, ik heb ook het idee dat ik de stof beter opneem en bovendien raak je minder snel afgeleid. Maar dat is wel redelijk persoonsgebonden denk ik.
Trouwens, haha:quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is een goede raad. Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn huisarts, maar ik moet toch maar eens langs gaan. Dat tweede ga ik niet over![]()
quote:Kleurstoffen zijn bekende allergenen bij kledingallergie. Opvallend is dat het vaak patiënten betreft die erg dik zijn en overmatig transpireren. De huidreacties komt dan ook het meest in de oksels voor.
Met grote hoeveelheden tekst gaat het typen wel sneller dan schrijven. Kon het van de week niet meer bijhouden met mijn pen in de hand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn voor onderwegNiet alleen schrijf je fijner met pen en papier, ik heb ook het idee dat ik de stof beter opneem en bovendien raak je minder snel afgeleid. Maar dat is wel redelijk persoonsgebonden denk ik.
Naar mijn weten ben ik niet erg dik en transpireer ik niet overmatig. Wellicht dat ik bij de minder vaak voorkomende groep hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
Kleurstoffen zijn bekende allergenen bij kledingallergie. Opvallend is dat het vaak patiënten betreft die erg dik zijn en overmatig transpireren. De huidreacties komt dan ook het meest in de oksels voor.
Eigenlijk moet je een soort dun scherm hebben met touchscreen om op te schrijven en een soort opklapbaar toetsenbord om op te typen als het schrijven niet nodig is. Maar ja, vind maar zoiets...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Met grote hoeveelheden tekst gaat het typen wel sneller dan schrijven. Kon het van de week niet meer bijhouden met mijn pen in de hand.
SURFACE PROquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef Tchock het volgende:
n scherm hebben met touchscreen om op te schrijven en een soort opklapbaar toetsenbord om op te typen als het schrijven niet nodig is. Maar ja, vind maar zoiets...
zeer zeker meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je ook multitasken met dat ding?
Je kunt een blikje sinas drinken en een schaaltje Hamka's verorberen tijdens het surfen. Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe het nou nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Nouja.. lijkt me toch niet echt een vervanger voor je computer.
Wacht evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad.
Boter: je hoeft er niet meer op in te gaan.
Ander onderwerp maar..
'quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad.
Boter: je hoeft er niet meer op in te gaan.
Ander onderwerp maar..
Al gehad manquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
'
Hebben jullie RUG'ers ook tentamens binnenkort?
Ah, okéquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al gehad manHerkansingen zijn nu bezig
Ohh tja.. nou gelijk na nieuwjaar was ook niet ideaal hoor. Eerste tentamen was geloof ik 4 januariquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okéOp de UvA hebben we dus eind december en eind januari tentamens.
Haha dat was die die iedereen liet schieten toch, straf 2?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh tja.. nou gelijk na nieuwjaar was ook niet ideaal hoor. Eerste tentamen was geloof ik 4 januari
Ik ben eerstejaars, ik weet niet wat zij zoal haddenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dat was die die iedereen liet schieten toch, straf 2?
Gingen je tentamens goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars, ik weet niet wat zij zoal hadden
Ik wil er eigenlijk op ingaan maar omwille van het topic doe ik dat toch maar nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
Startscherm
[ afbeelding ]
Agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multitasken, zie daar word bestand en muziek. Maar kan dus ook filmpje en wordbestand etc.
[ afbeelding ]
Alles gehaald dus jaquote:
ik /care niets om jou, achterlijke moraalridder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
Gast, hoe vaak moet je verteld worden dat het niemand hier ook maar een reet kan schelen voor je ophoudt met je kutspam
Op de UvA is de hele januarivakantie wegbezuinigdquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles gehaald dus jaNu nog even vakantie en 4 februari begint het weer
Maar aan de andere kant ook wel weer zin in; tijd vliegt
Nouja, het is meer omdat ik geen hers hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA is de hele januarivakantie wegbezuinigd
uit de instructies van Bestuursrechtquote:4. U hebt vergeten de laatste versie van het document dat u wilt uploaden eerst op uw pc of op een diskette/memorystick te bewaren. U uploadt alleen het deel van het document dat u reeds eerder heeft bewaard, of
Hahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
uit de instructies van Bestuursrecht
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
5.25 of wat ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hahah, zelfde hier. Volgens mij zelfs 56 Mb of zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik had een MP3 speler van 140 euro met 128 MB.
Mijn computer (compaq) was toen echt helemaal gaaf met 800mhz processorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
64 waarschijnlijk aangezien alles van 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048, 4096 gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah, zelfde hier. Volgens mij zelfs 56 Mb of zo.
Ik dacht dat ik erg was met 50 euro voor 256 mb, maar dat van jou slaat allesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
toen hadden de oordopjes nog van die koortjes die je om je nek kon hangenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:10 schreef Paxcon het volgende:
as met 50 euro voor 256 mb, maar dat van jou slaat al
jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
toen hadden de oordopjes nog van die koortjes die je om je nek kon hangen
En nóg vind ik die microsd's beetje klein hoor. Maximaal verkrijgbaar is 64gb met af en toen verdwaalde 128gb. Ik zou gewoon 512gb kaartje willen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder is dat hé
Ongeveer 1 megabyte
[ afbeelding ]
Vele Gb's
[ afbeelding ]
Technologische vooruitgang
Joah gaat wel, maar het is als het ware gewoon een dure laptopquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
maar paxcon, mijn surface screenshots waren wel mooi he?
want? Hij gaat namelijk ook 8/9 uur mee, is 600 gram en super dun (even dun als ipad) en dus fijn voor op de bank,trein etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah gaat wel, maar het is als het ware gewoon een dure laptop
Zo dun ziet hij er anders niet uit en 8/9 uur zal ook wel schromelijk overdreven zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
want? Hij gaat namelijk ook 8/9 uur mee, is 600 gram en super dun (even dun als ipad) en dus fijn voor op de bank,trein etc.
Ik had zoiets: met meer draadjes en kabeltjes dan een mens ooit nodig heeft en een kapje over de usbpoort dat er altijd af donderde onderwegquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.amazon.co.uk/X(...)-Tuner/dp/B0001GYOHI
Die was het.
uit eigen ervaring, hij is wél dun (heb het over Surface RT).quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo dun ziet hij er anders niet uit en 8/9 uur zal ook wel schromelijk overdreven zijn.
ik had zoiets vergelijkbaars als tsjokko boiquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had zoiets: met meer draadjes en kabeltjes dan een mens ooit nodig heeft en een kapje over de usbpoort dat er altijd af donderde onderweg
[ afbeelding ]
Uiteraard, en een discman tussendoor.quote:
Ook gehadquote:
Ik ook!quote:
Shockprotection jwzquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef ylSs het volgende:
discman.. te hard fietsen dan sloeg je cd over bij hobbels
Die had ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had zoiets: met meer draadjes en kabeltjes dan een mens ooit nodig heeft en een kapje over de usbpoort dat er altijd af donderde onderweg
[ afbeelding ]
Oh tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi soggen dit.![]()
55 km/u gehaald in de sneeuw
Zie fotoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beetje Nivea op je handen smeren.
quote:Regelmatig waren diskettes al in slechte staat op het moment dat ze in de winkel liggen. Dit is als volgt te bevestigen: koop een paar doosjes met 10 diskettes, en formatteer ze allemaal (ook al zijn ze al geformatteerd). (Niet snelformatteren.) Regelmatig zal blijken dat er een diskette tussen zit met beschadigde sectoren. Dit geldt ook voor 'A-merk'-diskettes.
Niet echt herkenbaar overigens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij is de Wikipagina over diskettes niet meer bijgewerkt sinds 'ie geschreven is.
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet echt herkenbaar overigens.
Dit dan?quote:Vandaag de dag gebruiken steeds meer mensen een USB-stick (geheugenstaafje)
Ik heb ook diskettes niet meer echt meegemaakt hoor. Mijn eerste computerspellen stonden al op CD. Maar er stond wel altijd achter in de kast een doosje met die dingen met allemaal bootshit voor als er een probleem was geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef Paxcon het volgende:
Diskettes... daar ben ik echt te jong voor.
Doen. Stelt de studie nog wat voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens ook een uitnodiging voor Honours College... maarja
In de meeste zakelijke omgevingen zijn diskette-drives ook nog niet zo lang uitgefaseerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook diskettes niet meer echt meegemaakt hoor. Mijn eerste computerspellen stonden al op CD. Maar er stond wel altijd achter in de kast een doosje met die dingen met allemaal bootshit voor als er een probleem was geloof ik.
Ja wij hadden ze ook liggen inderdaad.. maar ik heb ze zelf nooit gebruikt en ook geen idee hoe het werkte enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook diskettes niet meer echt meegemaakt hoor. Mijn eerste computerspellen stonden al op CD. Maar er stond wel altijd achter in de kast een doosje met die dingen met allemaal bootshit voor als er een probleem was geloof ik.
Mwah..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Doen. Stelt de studie nog wat voor
Wij kregen op school allemaal onze eigen floppy. Zat ook zo'n knop op met schrijfbeveiliging enzo. Erg tof. Allemaal netjes naam op dat papiertje geschreven enzo. 1.4mb kon erop zo'n ding ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
SkyDrivequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook niet echt. Voornamelijk Dropbox.
Inb4 SkyDrive.
Wij hadden windows 95 op floppys staan, zo'n hele doos volquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In de meeste zakelijke omgevingen zijn diskette-drives ook nog niet zo lang uitgefaseerd.
Drie uur lang floppen drukken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hadden windows 95 op floppys staan, zo'n hele doos vol
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drie uur lang floppen drukken.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beetje Nivea op je handen smeren.
Holy shit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Devaluatie van het diploma
Haha ja hoorde hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Pax had je gehoord dat jullie oude coach misschien terug komt naar Zwolle?Dat zou vet zijn man
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja hoorde hetHij mag ook wel terug naar ons komen
Heerenveen-Jans was ook niet altijd een gelukkig huwelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerAl ben ik wel een beetje bang dat Van Basten de laan uit wordt gestuurd en Heerenveen Jans wegkaapt.
Niet? Ik dacht dat het wel lekker ging toen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heerenveen-Jans was ook niet altijd een gelukkig huwelijk.
Mwah denk niet dat die v Basten wegsturenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerAl ben ik wel een beetje bang dat Van Basten de laan uit wordt gestuurd en Heerenveen Jans wegkaapt.
Als Zwolle zaterdag weet te winnen komt de degradatiestreep voor Heerenveen wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat die v Basten wegsturen
Op het laatst inderdaad wel. Het begin was zeker niet naar wederzijdse tevredenheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat het wel lekker ging toen?
Ja maar ik weet niet of dat echt aan van Basten ligt. Lijkt me opzich wel een prima trainer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Zwolle zaterdag weet te winnen komt de degradatiestreep voor Heerenveen wel heel dichtbij.
Dat zou je wel zeggen ja. Maar waar het dan aan ligt weet ik ook niet, vorig jaar werden ze vijfde met een niet heel andere selectiequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat echt aan van Basten ligt. Lijkt me opzich wel een prima trainer.
Ja daar heb je wel gelijk in.. ik weet het ook niet echt wat het isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen ja. Maar waar het dan aan ligt weet ik ook niet, vorig jaar werden ze vijfde met een niet heel andere selectie
Dan moet er eerst van Heerenveen gewonnen worden. Ik denk dat dat wel kan, maar lastig wordt het wel. Vooral omdat we thuis rampzalig spelen dit seizoen (4 punten uit 9 wedstrijden, tegen 14 uit 10 uit)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.. ik weet het ook niet echt wat het is.
Zwolle volgende week boven Groningen denk ik...
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet er eerst van Heerenveen gewonnen worden. Ik denk dat dat wel kan, maar lastig wordt het wel. Vooral omdat we thuis rampzalig spelen dit seizoen (4 punten uit 9 wedstrijden, tegen 14 uit 10 uit)
PEC is uit beter dan Groningen, Feyenoord en nog negen andere clubsquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepakt
Oh ja ik heb het even nagerekend en bij Groningen is het 50/50. Ik dacht dat het erger wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC is uit beter dan Groningen, Feyenoord en nog negen andere clubsOp de thuisbalans bungelen we eenzaam onderaan
Raar is dat wel hè. Terwijl een ploeg als Heracles uit geregeld afgeslacht wordt en thuis onneembaar is (hoewel dat dit seizoen ook wel weer meevalt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja ik heb het even nagerekend en bij Groningen is het 50/50. Ik dacht dat het erger was
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Zojuist laatste 2 cijfers binnen, 2 7ens. Alle 30 studiepunten van het eerste semester gehaaldEn dan te bedenken hoe weinig tijd ik hierin heb gestoken
Maarja het eerste jaar zal wel makkelijk zijn vergeleken met wat er nog komt.
Ja, dat klopt, maar als je hier moeiteloos doorheen vliegt is dat wel een goed voorteken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Zojuist laatste 2 cijfers binnen, 2 7ens. Alle 30 studiepunten van het eerste semester gehaaldEn dan te bedenken hoe weinig tijd ik hierin heb gestoken
Goed gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Ja klopt... echt een vreemde competitie eigenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raar is dat wel hè. Terwijl een ploeg als Heracles uit geregeld afgeslacht wordt en thuis onneembaar is (hoewel dat dit seizoen ook wel weer meevalt)
Was jij niet diegene die twijfelde over stoppen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
ja, en nu ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die twijfelde over stoppen?
Wat heeft de TD toch gigantisch gefaald. Opmerkelijk dat er meer kritiek lijkt te zijn op Maaskant, iets wat ik absoluut niet terecht vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepakt
Ligt eraan wat er traag gaat, laden van website? Dan ligt de oorzaak waarschijnlijk bij DNS. Kan je handmatig instellen op 8.8.8.8 en 8.8.4.4quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn internet zo traag is als koude stroop terwijl een speedtest prima resultaten oplevert?
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kutteam, maar een systeem lijkt er ook niet in te zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef TvhN het volgende:
[..]
Wat heeft de TD toch gigantisch gefaald. Opmerkelijk dat er meer kritiek lijkt te zijn op Maaskant, iets wat ik absoluut niet terecht vind.
Internet is een breed begrip. Is het een bepaalde site, een bepaalde app ? Hoe gaat het vanaf je mobiel of je pc ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn internet zo traag is als koude stroop terwijl een speedtest prima resultaten oplevert?
[ afbeelding ]
Pagina's laden gaat heel langzaam, Skypegesprekken vallen weg of zijn van hele slechte kwaliteit... Ja, gewoon wat je zou verwachten van veel trager internetquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er traag gaat, laden van website? Dan ligt de oorzaak waarschijnlijk bij DNS. Kan je handmatig instellen op 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Is het vanaf je mobiel ook traag ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pagina's laden gaat heel langzaam, Skypegesprekken vallen weg of zijn van hele slechte kwaliteit... Ja, gewoon wat je zou verwachten van veel trager internet
Lijkt van niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is het vanaf je mobiel ook traag ?
Ik kwam er juist net achter dat ik opeens met 70mbit download ipv de gebruikelijke 60mbit (is ook mijn abo)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik vaak met FOK! De ene keer retesnel de andere keer zo traag als dikke stront door een kleine trechter. Vermoed dat het al die ad-meuk is waarmee verbinding wordt gemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
Voorbeeld: vk.nl laden duurt de ene keer nog geen seconde, de andere keer ruim 10.
Wat een luxeproblemen dit
Wifi. Zal eens router rebootenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je pc op een draadje of via wifi ? Zo ja pc/router rebooten proberen ?
Je cache e.d. eens leeggooien een optie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
Het plaatsen van die post duurde ook een goede handvol Mississippi's en FOK! auto-updatet niet meer. Maar als ik een speedtest doe gewoon weer 57 mb/s
Je bent aan het downloadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Speedtest is overigens niet zaligmakend. Geeft wel een indicatie maar je kunt er geen absolute conclusies uit trekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
Het plaatsen van die post duurde ook een goede handvol Mississippi's en FOK! auto-updatet niet meer. Maar als ik een speedtest doe gewoon weer 57 mb/s
Waarom niet? Wat test het dan precies?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Speedtest is overigens niet zaligmakend. Geeft wel een indicatie maar je kunt er geen absolute conclusies uit trekken.
Ik trek lekker hogere snelheden dan jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat test het dan precies?
Heehoiquote:
Hahahah fijn is datquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heehoi![]()
Zo stufi is binnen kan ik eindelijk weer boodschappen doen zonder de angst dat mijn saldo niet toereikend is
Netjes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Staatsrecht binnen! Elf foutjes.
Valt mee, maar als ik kijk naar de ongelooflijk debiele scores met Staatsrecht, neem ik daar zeker genoegen mee.quote:
Heb het al wel eens gehad, dat je dan bij de kassa staat en dat je dan niet kunt afrekenen omdat je te weinig geld hebt, niet zo beschamend als dan moeten kiezen wat je terug legt om de prijs omlaag te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah fijn is datDat is wel het énige voordeel van thuiswonen: aan geld geen gebrek
Heb bijna 1000 euro uitgeleend nu
Maar ik zou zo ruilen
Wat wil dat zeggen, cijferwijs?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Staatsrecht binnen! Elf foutjes.
Als mij dat zou overkomen zou ik doen alsof mijn pas stuk is, naar een andere supermarkt lopen en daar hetzelfde kopen minus wat je tekort kwamquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb het al wel eens gehad, dat je dan bij de kassa staat en dat je dan niet kunt afrekenen omdat je te weinig geld hebt, niet zo beschamend als dan moeten kiezen wat je terug legt om de prijs omlaag te krijgen
Ik zou het niet weten. Ik denk een 6.2/6.4quote:
Mooi boek wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Handboek Nederlands vermogensrecht bij scheiding / druk 4
¤ 150,00
Andere winkelt? 2e hands bij bol.com?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Ja jij vindt alles mooi![]()
Maargoed de studenteneditie is niet meer leverbaar, moet ik dan gewoon die hardcover maar bestellen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Ja jij vindt alles mooi![]()
Maargoed de studenteneditie is niet meer leverbaar, moet ik dan gewoon die hardcover maar bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |