zeer zeker meneerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je ook multitasken met dat ding?
Je kunt een blikje sinas drinken en een schaaltje Hamka's verorberen tijdens het surfen. Of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe het nou nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:52 schreef Paxcon het volgende:
Nouja.. lijkt me toch niet echt een vervanger voor je computer.
Wacht evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad.
Boter: je hoeft er niet meer op in te gaan.
Ander onderwerp maar..
'quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad.
Boter: je hoeft er niet meer op in te gaan.
Ander onderwerp maar..
Al gehad manquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
'
Hebben jullie RUG'ers ook tentamens binnenkort?
Ah, okéquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Al gehad manHerkansingen zijn nu bezig
Ohh tja.. nou gelijk na nieuwjaar was ook niet ideaal hoor. Eerste tentamen was geloof ik 4 januariquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okéOp de UvA hebben we dus eind december en eind januari tentamens.
Haha dat was die die iedereen liet schieten toch, straf 2?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh tja.. nou gelijk na nieuwjaar was ook niet ideaal hoor. Eerste tentamen was geloof ik 4 januari
Ik ben eerstejaars, ik weet niet wat zij zoal haddenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dat was die die iedereen liet schieten toch, straf 2?
Gingen je tentamens goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars, ik weet niet wat zij zoal hadden
Ik wil er eigenlijk op ingaan maar omwille van het topic doe ik dat toch maar nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
Startscherm
[ afbeelding ]
Agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multitasken, zie daar word bestand en muziek. Maar kan dus ook filmpje en wordbestand etc.
[ afbeelding ]
Alles gehaald dus jaquote:
ik /care niets om jou, achterlijke moraalridder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
Gast, hoe vaak moet je verteld worden dat het niemand hier ook maar een reet kan schelen voor je ophoudt met je kutspam
Op de UvA is de hele januarivakantie wegbezuinigdquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles gehaald dus jaNu nog even vakantie en 4 februari begint het weer
Maar aan de andere kant ook wel weer zin in; tijd vliegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |