Speedtest is overigens niet zaligmakend. Geeft wel een indicatie maar je kunt er geen absolute conclusies uit trekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
Het plaatsen van die post duurde ook een goede handvol Mississippi's en FOK! auto-updatet niet meer. Maar als ik een speedtest doe gewoon weer 57 mb/s
Waarom niet? Wat test het dan precies?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Speedtest is overigens niet zaligmakend. Geeft wel een indicatie maar je kunt er geen absolute conclusies uit trekken.
Ik trek lekker hogere snelheden dan jijquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat test het dan precies?
Heehoiquote:
Hahahah fijn is datquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heehoi![]()
Zo stufi is binnen kan ik eindelijk weer boodschappen doen zonder de angst dat mijn saldo niet toereikend is
Netjes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Staatsrecht binnen! Elf foutjes.
Valt mee, maar als ik kijk naar de ongelooflijk debiele scores met Staatsrecht, neem ik daar zeker genoegen mee.quote:
Heb het al wel eens gehad, dat je dan bij de kassa staat en dat je dan niet kunt afrekenen omdat je te weinig geld hebt, niet zo beschamend als dan moeten kiezen wat je terug legt om de prijs omlaag te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah fijn is datDat is wel het énige voordeel van thuiswonen: aan geld geen gebrek
Heb bijna 1000 euro uitgeleend nu
Maar ik zou zo ruilen
Wat wil dat zeggen, cijferwijs?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Staatsrecht binnen! Elf foutjes.
Als mij dat zou overkomen zou ik doen alsof mijn pas stuk is, naar een andere supermarkt lopen en daar hetzelfde kopen minus wat je tekort kwamquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb het al wel eens gehad, dat je dan bij de kassa staat en dat je dan niet kunt afrekenen omdat je te weinig geld hebt, niet zo beschamend als dan moeten kiezen wat je terug legt om de prijs omlaag te krijgen
Ik zou het niet weten. Ik denk een 6.2/6.4quote:
Mooi boek wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Handboek Nederlands vermogensrecht bij scheiding / druk 4
¤ 150,00
Andere winkelt? 2e hands bij bol.com?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Ja jij vindt alles mooi![]()
Maargoed de studenteneditie is niet meer leverbaar, moet ik dan gewoon die hardcover maar bestellen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Ja jij vindt alles mooi![]()
Maargoed de studenteneditie is niet meer leverbaar, moet ik dan gewoon die hardcover maar bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |