dan ga ik huilen, fucking lang wachten en zulksquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Start altijd in september volgens mij dus september 2013.
De eerste drie seizoenen kwamen uit op 16, 19 en 25 september.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan ga ik huilen, fucking lang wachten en zulks
wederom: dan ga ik huilenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen kwamen uit op 16, 19 en 25 september.
950 ekkiesquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1000 minder; gemiddelde laptopprijs ligt rond de 400 euro, gemiddelde macbook prijs ligt rond de 1400
gewoon gratis honden (of honten)quote:
Sowieso bullshit, want de gemiddelde Macbook is een stuk beter dan een laptop van 400 euro. Maar ik zal hier over ophouden, kan mijn energie beter op de AwB richten.quote:
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wederom: dan ga ik huilen
Maar tot die tijd Mafia II maar weer eens spelen, wat een bazenspel
Is dat leuk? Tijdje terug een box van gekocht voor mijn broertjes verjaardag maar nooit gezien of zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vet
Ja, zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat leuk? Tijdje terug een box van gekocht voor mijn broertjes verjaardag maar nooit gezien of zo.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Tchock het volgende:
elde Macbook is een stuk beter dan een laptop van 400 euro. Maar ik zal hier over ophouden, kan mijn energie beter op de AwB richten.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Probeer eens Luther (BBC). Relatief onbekende serie, maar echt heel vet
Je hebt nog 4 dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef ylSs het volgende:
Wie geeft mij zin om met bestuursrecht 2 bezig te gaan?
Haha jij moet motivational speaker wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt nog 4 dagen.
Als je het dan niet kent moet je een jaar wachten op een volgende kans.
Al zin?
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat ik geforceerd word over te stappen van MSN naar SkypeIk haat Skype. En msn deed precies wat ik graag wilde dat ik deed.
Vind het handiger chatten dan Facebook. Heb nauwelijks nog contacten over, maar gebruik het iedere dag voor een paar mensen. Vriendin, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Speedy_T het volgende:
Zitten er nog steeds mensen op MSN?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef SaulGoodman het volgende:
Grrrr kreeg weer een ontzettende jeukaanval waardoor ik mijn trein had gemist en daardoor ook mijn laatste werkgroep. Ellende.
niet tegen verandering kunnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat ik geforceerd word over te stappen van MSN naar SkypeIk haat Skype. En msn deed precies wat ik graag wilde dat het deed.
Dat een stukje software geslachtofferd wordt zodat ik geforceerd wordt om te werken met iets wat totaal niet praktisch of fijn is wil niet zeggen dat ik niet tegen verandering kan. En ik vraag me met iedere post af waarom ik in godsnaam nog op jou reageer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet tegen verandering kunnen
skype niet kunnen waarderen
Ik zie je al krabbelend op het perron staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef SaulGoodman het volgende:
Grrrr kreeg weer een ontzettende jeukaanval waardoor ik mijn trein had gemist en daardoor ook mijn laatste werkgroep. Ellende.
Skype > MSN, leef je nog in de prehistorie ofzo man?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een stukje software geslachtofferd wordt zodat ik geforceerd wordt om te werken met iets wat totaal niet praktisch of fijn is wil niet zeggen dat ik niet tegen verandering kan. En ik vraag me met iedere post af waarom ik in godsnaam nog op jou reageer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |