of of ofquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
Of niv2 fietsenmaker. Goud geld verdienen
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Beetje fietsenboer verdient beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of of of
gewoon fiscaal recht ofzoiets?!
dan doe je iets foutquote:
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etc
Nou, zij zijn daar toch echt een paar jaar mee bezig, want die ene zit in het 1e jaar en die ander in 2e jaar ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een zes daagse cursus. Kan je wel mooi een mbo certificaat boven je bed hangen. Als je op zoek bent naar een bijbaan die echt goed verdient dan is dat zeker aan te raden!
Wat dan ook weer niet waar eens, want er zit nog steeds btw op de producenten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Paxcon het volgende:
Kun je op je mac ook instellen dat hij bepaalde woorden niet meer automatisch 'verbetert'?
Ik wil heel vaak ofzo zeggen maar als het aan de computer ligt moet het ouzo zijn
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
Mac ziet er beter uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.
Wat dacht je van 21/121. Niet dat ik dat op de komma precies uit m'n hoofd weet maar je ziet duidelijk dat het beneden 20% zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet inquote:
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
Fair enough, al zou ik het persoonlijk voor een laptop absoluut niet doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.
Wat, waarom?quote:• Actaeon (Novietenhoeder II) Rechtsgeschiedenis
• Eriksd - Fiscaal
• Yreal - Vermogensrecht
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) - Arbeids- & Socialezekerheidsrecht
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
Ik ben het met je eens dat het fijn zou zijn als mensen minder snel voorop lopen met hun geblaat over dingen waar ze niks van weten. Helaas werkt het in de praktijk vaak niet zo. Voor mij geldt in elk geval zeker niet dat ik te koop loop met m'n mening gebaseerd op zeer gebrekkige kennis en inzichten. Sterker nog, eigenlijk heb ik bij het overgrote deel van de onderwerpen die langs komen op een dag (in college's, krant, tv, verhalen) geen idee wat ik er nou eigenlijk van vind. Ik ben het zeg maar vaak eens met de laatste spreker. In discussies (waar ik erg van houd) los ik dat altijd op door het tegenovergestelde standpunt van m'n gesprekspartner in te nemen. Je bent dan vooral advocaat van de duivel, wat een serieus gesprek misschien in de weg staat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar onder de vlag van 'ik moet maar kunnen vinden wat ik vind' allerlei bagger gaan roepen is niet goed. En dat gebeurt nowadays veel te veel. En dat door dat niet te doen dan enige verlamming van opinievorming mee verbonden is vind ik persoonlijk veel minder erg.
Macquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Paxcon het volgende:
Kun je op je mac ook instellen dat hij bepaalde woorden niet meer automatisch 'verbetert'?
Ik wil heel vaak ofzo zeggen maar als het aan de computer ligt moet het ouzo zijn
1000 minder; gemiddelde laptopprijs ligt rond de 400 euro, gemiddelde macbook prijs ligt rond de 1400quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
zenbook, xps zijn stuk voor stuk prachtige designs hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.
ging goed?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver wat heb ik een lamme hand na dat tentamen
Deze discussie is net zo erg als een discussie over religie. Maar goed, ik was ook altijd anti mac/apple ivm te hoge prijs. Maar nu ik het allemaal zelf heb gebruikt ben ik toch meer voor mac/apple en prijs is het allemaal wel waard.quote:
Mac's en PC's hebben beide voor- en nadelen. Kwestie van smaak. Mensen die zich er zo over kunnen opwinden vind ik altijd nogal triestquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef ylSs het volgende:
[..]
Deze discussie is net zo erg als een discussie over religie. Maar goed, ik was ook altijd anti mac/apple ivm te hoge prijs. Maar nu ik het allemaal zelf heb gebruikt ben ik toch meer voor mac/apple en prijs is het allemaal wel waard.
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef ylSs het volgende:
Ja qua gamen is PC stukken fijner dan Mac als ik het geld had kocht ik beide. Mac puur voor school en PC voor alle andere shit.
zie daar de Surface. Lichter sneller onderwegger en kleiner en goedkoperquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Tchock het volgende:
Als ik het geld had zou ik een 11' Macbook Air kopenDie dingen zijn zo klein, zo licht en zo snel, wat lijkt me dat fijn voor onderweg
Valt vies tegen hoe goedkoop 'ie is, zag ik. En dan mag je nog extra gaan aftikken voor dat toetsenbord ook waarmee juist overal geadverteerd wordtquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zie daar de Surface. Lichter sneller onderwegger en kleiner en goedkoper
Want office ziet er 10x zo kut uit op mac? Serieus waar een mac van 1500 euro voor enkel school?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef ylSs het volgende:
Ja qua gamen is PC stukken fijner dan Mac als ik het geld had kocht ik beide. Mac puur voor school en PC voor alle andere shit.
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoe goedkoop 'ie is, zag ik. En dan mag je nog extra gaan aftikken voor dat toetsenbord ook waarmee juist overal geadverteerd wordtWat een bullshit is dat man. Iedere reclame die ik gezien heb van de Surface zat er zo'n toetsenbordcover aan, zit die er niet eens standaard bij.
Het is echt hilarisch hoe jij als een Pavlov-reactie alle kritiek ombuigt tot Applehaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeft
Nouja aangezien iedereen manke vergelijkingen maakt maak ik voor de verandering goede vergelijkingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch hoe jij als een Pavlov-reactie alle kritiek ombuigt tot ApplehaatIk had het toch helemaal niet over de Apple Smartcover, of wel?
Ik heb het over Microsoft, voor de verandering
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, hij wordt wel gebundeld verkocht. snap het probleem niet echt. En dat kost inderdaad extra ja. Maar je kan natuurlijk ook voor 40 euro een smartcover halen bij apple die helemaal geen fucntionaliteit heeft
MICROSOFT IS OOK BETOR HAHAH EINZ!!1!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"
Aangezien de een een toetsenbord is, en de ander een cover, ben ik het daar niet mee eens. Als je ze kunt vergelijken is het raar dat de smartcover los drie keer zo duur is. Apple goedkoop? Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja aangezien iedereen manke vergelijkingen maakt maak ik voor de verandering goede vergelijkingen.
Smartcover - touchcover kun je vergelijken
Gelukkig ging het daar ook helemaal niet over. Hoewel het wel raar is, trouwens.quote:Mensen die windows RT (tabletOS) afkraken omdat je er geen legacy software op kan draaien zijn dan weer helemaal van de pot gerukt.
Precies. Kritiek op mijn BMW? MAAR JOUW AUDI IS OOK EHHHH RAAR HOORquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
"SNEL IK MOET IETS NEGATIEFS OVER APPLE ZEGGEN DAN LIJKT MICROSOFT BETER UIT DE VERF TE KOMEN!1111111111111"
Start altijd in september volgens mij dus september 2013.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
Wanneer komt seizoen 4 van boardwalk empire? Ik heb nu eerste 3 af en ik wil moar
Alle autos zijn kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Kritiek op mijn BMW? MAAR JOUW AUDI IS OOK EHHHH RAAR HOOR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |