of of ofquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
Of niv2 fietsenmaker. Goud geld verdienen
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Beetje fietsenboer verdient beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
of of of
gewoon fiscaal recht ofzoiets?!
dan doe je iets foutquote:
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat soort sommetjes maakte je toch al op de middelbare school.
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
moet je ze eigenlijk mee confronteren zo in de winkel, misleidende reclame etc
Nou, zij zijn daar toch echt een paar jaar mee bezig, want die ene zit in het 1e jaar en die ander in 2e jaar ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een zes daagse cursus. Kan je wel mooi een mbo certificaat boven je bed hangen. Als je op zoek bent naar een bijbaan die echt goed verdient dan is dat zeker aan te raden!
Wat dan ook weer niet waar eens, want er zit nog steeds btw op de producenten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat je 21% korting krijgt. Enkel dat je geen 21% procent BTW hoeft te betalen. Dat iedereen dat interpreteert als 21% korting tja..
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef Paxcon het volgende:
Kun je op je mac ook instellen dat hij bepaalde woorden niet meer automatisch 'verbetert'?
Ik wil heel vaak ofzo zeggen maar als het aan de computer ligt moet het ouzo zijn
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
Mac ziet er beter uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar pax, ga nou geen mac kopen. Een pc met dezelfde specs kost 500 euro minder.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe dan? En ik heb hem al, dus beetje te laat.
Wat dacht je van 21/121. Niet dat ik dat op de komma precies uit m'n hoofd weet maar je ziet duidelijk dat het beneden 20% zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik doe niet zo even uit mijn hoofd (1000-1210 )/ 1210
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet inquote:
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
Fair enough, al zou ik het persoonlijk voor een laptop absoluut niet doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe je met zoveel dingen toch. Meer uitgeven omdat je het andere mooier vindt.
Wat, waarom?quote:• Actaeon (Novietenhoeder II) Rechtsgeschiedenis
• Eriksd - Fiscaal
• Yreal - Vermogensrecht
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) - Arbeids- & Socialezekerheidsrecht
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee sorry, enkel grafische vormgevers hebben een goed excuus. 500 euro meer uitgeven omdat het er mooi uitziet gaat er bij mij niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |