He dat werkt wel. Bedanktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:38 schreef Yreal het volgende:
http://blackboard.ic.uva.(...)%3D_98669_1%26url%3D
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat arrest ging toch over kippenpoten ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]Maar Kuhne en Heitz NV exporteerden idd kippenpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu heb ik hongerquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat arrest ging toch over kippenpoten ofzo?
Ik ben blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef ylSs het volgende:
Wie geeft mij zin om met bestuursrecht 2 bezig te gaan?
Mijn acer aspire van 300 piek doet het nu al 3 jaar goed. Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet echt een klein laptopje ofzo hebben voor de hoor en werkcolleges, heb gister een samenvatting van mijn college aantekeningen gemaakt en dat is echt stukken overzichtelijker merk ik
Iemand nog aanraders voor iets redelijk goedkoops?
goedkoop is duurkoop. Studiegenoot heeft voor 200 euro zo'n minilaptopje gehaald, hij moet gewoon wachten om wordartikelen te openen en dat soort onzinquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet echt een klein laptopje ofzo hebben voor de hoor en werkcolleges, heb gister een samenvatting van mijn college aantekeningen gemaakt en dat is echt stukken overzichtelijker merk ik
Iemand nog aanraders voor iets redelijk goedkoops?
xps 13 en 15 zijn zakelijk en fraai?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
cer aspire van 300 piek doet het nu al 3 jaar goed. Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.
Heb je al iets op het oog?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ik wil nu voor iets zakelijks gaan nu de mediamarkt ze voor bijna niks wegdoet nu.
De opvolger van mijn huidige. Eerst 21% korting vanwege de btw actie, en dan nog eens 21% btw in aftrek brengen.quote:
atom is wel erg zuinig maar het heeft de kracht van beatrix die wil metselen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
Eens met bartje, geen atom zooi. Daar kan je amper word op draaien
Ja haha, doe dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Ties02 het volgende:
Ok thx
Misschien ook maar eens een baantje zoeken ofzo
I5 is overkill voor een office machine. Of je moet iemand zijn die 0.1 seconden laattijd minder 200 euro waard vind?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
atom is wel erg zuinig maar het heeft de kracht van beatrix die wil metselen.
zelfde geld eigenlijk voor clovertrail.
Dan kun je nog beter een tablet nemen met een tegra 3 of s4
Maar er zijn zat leuke laptops met een mooie i5 erin hoor
Moet je waarschijnlijk eerst mbo beveiliging doen denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Het enige wat ik zou kunnen doen met mijn dag/nacht ritme is portier worden ofzo
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt mequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je waarschijnlijk eerst mbo beveiliging doen denk ikIk heb collega's die dat doen dus dat zal wel een vereiste zijn.
art. 53 Sv enzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt me
Nouja, verschil tussen een i3 en i5 is qua prijs minimaal maar qua performance aanwezig. Ik heb een hekel aan iets op m'n zusjes laptop moeten doen met i3.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
I5 is overkill voor een office machine. Of je moet iemand zijn die 0.1 seconden laattijd minder 200 euro waard vind?
oja en je mag mensen vorderen van het terrein te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ken de WED! dat moet genoeg zijn lijkt me
Pics van je z....quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, verschil tussen een i3 en i5 is qua prijs minimaal maar qua performance aanwezig. Ik heb een hekel aan iets op m'n zusjes laptop moeten doen met i3.
Nou heb ik een laptop met i7 en goede grafische kaart, maar toch.
21% korting ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opvolger van mijn huidige. Eerst 21% korting vanwege de btw actie, en dan nog eens 21% btw in aftrek brengen.
hehe, wat heb je eraanquote:
beetje voorspelbaar ditquote:
btw weg ermeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |