Oh ja ik heb het even nagerekend en bij Groningen is het 50/50. Ik dacht dat het erger wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC is uit beter dan Groningen, Feyenoord en nog negen andere clubsOp de thuisbalans bungelen we eenzaam onderaan
Raar is dat wel hè. Terwijl een ploeg als Heracles uit geregeld afgeslacht wordt en thuis onneembaar is (hoewel dat dit seizoen ook wel weer meevalt)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja ik heb het even nagerekend en bij Groningen is het 50/50. Ik dacht dat het erger was
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Zojuist laatste 2 cijfers binnen, 2 7ens. Alle 30 studiepunten van het eerste semester gehaaldEn dan te bedenken hoe weinig tijd ik hierin heb gestoken
Maarja het eerste jaar zal wel makkelijk zijn vergeleken met wat er nog komt.
Ja, dat klopt, maar als je hier moeiteloos doorheen vliegt is dat wel een goed voorteken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Zojuist laatste 2 cijfers binnen, 2 7ens. Alle 30 studiepunten van het eerste semester gehaaldEn dan te bedenken hoe weinig tijd ik hierin heb gestoken
Goed gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Ja klopt... echt een vreemde competitie eigenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Raar is dat wel hè. Terwijl een ploeg als Heracles uit geregeld afgeslacht wordt en thuis onneembaar is (hoewel dat dit seizoen ook wel weer meevalt)
Was jij niet diegene die twijfelde over stoppen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
ja, en nu ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die twijfelde over stoppen?
Wat heeft de TD toch gigantisch gefaald. Opmerkelijk dat er meer kritiek lijkt te zijn op Maaskant, iets wat ik absoluut niet terecht vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepakt
Ligt eraan wat er traag gaat, laden van website? Dan ligt de oorzaak waarschijnlijk bij DNS. Kan je handmatig instellen op 8.8.8.8 en 8.8.4.4quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn internet zo traag is als koude stroop terwijl een speedtest prima resultaten oplevert?
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kutteam, maar een systeem lijkt er ook niet in te zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef TvhN het volgende:
[..]
Wat heeft de TD toch gigantisch gefaald. Opmerkelijk dat er meer kritiek lijkt te zijn op Maaskant, iets wat ik absoluut niet terecht vind.
Internet is een breed begrip. Is het een bepaalde site, een bepaalde app ? Hoe gaat het vanaf je mobiel of je pc ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn internet zo traag is als koude stroop terwijl een speedtest prima resultaten oplevert?
[ afbeelding ]
Pagina's laden gaat heel langzaam, Skypegesprekken vallen weg of zijn van hele slechte kwaliteit... Ja, gewoon wat je zou verwachten van veel trager internetquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:45 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er traag gaat, laden van website? Dan ligt de oorzaak waarschijnlijk bij DNS. Kan je handmatig instellen op 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Is het vanaf je mobiel ook traag ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pagina's laden gaat heel langzaam, Skypegesprekken vallen weg of zijn van hele slechte kwaliteit... Ja, gewoon wat je zou verwachten van veel trager internet
Lijkt van niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is het vanaf je mobiel ook traag ?
Ik kwam er juist net achter dat ik opeens met 70mbit download ipv de gebruikelijke 60mbit (is ook mijn abo)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik vaak met FOK! De ene keer retesnel de andere keer zo traag als dikke stront door een kleine trechter. Vermoed dat het al die ad-meuk is waarmee verbinding wordt gemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:50 schreef Tchock het volgende:
Voorbeeld: vk.nl laden duurt de ene keer nog geen seconde, de andere keer ruim 10.
Wat een luxeproblemen dit
Wifi. Zal eens router rebootenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je pc op een draadje of via wifi ? Zo ja pc/router rebooten proberen ?
Je cache e.d. eens leeggooien een optie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
Het plaatsen van die post duurde ook een goede handvol Mississippi's en FOK! auto-updatet niet meer. Maar als ik een speedtest doe gewoon weer 57 mb/s
Je bent aan het downloadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |