Wij kregen op school allemaal onze eigen floppy. Zat ook zo'n knop op met schrijfbeveiliging enzo. Erg tof. Allemaal netjes naam op dat papiertje geschreven enzo. 1.4mb kon erop zo'n ding ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook diskettes niet meer echt meegemaakt hoor. Mijn eerste computerspellen stonden al op CD. Maar er stond wel altijd achter in de kast een doosje met die dingen met allemaal bootshit voor als er een probleem was geloof ik.
SkyDrivequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook niet echt. Voornamelijk Dropbox.
Inb4 SkyDrive.
Wij hadden windows 95 op floppys staan, zo'n hele doos volquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In de meeste zakelijke omgevingen zijn diskette-drives ook nog niet zo lang uitgefaseerd.
Drie uur lang floppen drukken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hadden windows 95 op floppys staan, zo'n hele doos vol
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Drie uur lang floppen drukken.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beetje Nivea op je handen smeren.
Holy shit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Devaluatie van het diploma
Haha ja hoorde hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Pax had je gehoord dat jullie oude coach misschien terug komt naar Zwolle?Dat zou vet zijn man
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja hoorde hetHij mag ook wel terug naar ons komen
Heerenveen-Jans was ook niet altijd een gelukkig huwelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerAl ben ik wel een beetje bang dat Van Basten de laan uit wordt gestuurd en Heerenveen Jans wegkaapt.
Niet? Ik dacht dat het wel lekker ging toen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heerenveen-Jans was ook niet altijd een gelukkig huwelijk.
Mwah denk niet dat die v Basten wegsturenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij in Zwolle komt coachen, vind hem zo'n toffe gozerAl ben ik wel een beetje bang dat Van Basten de laan uit wordt gestuurd en Heerenveen Jans wegkaapt.
Als Zwolle zaterdag weet te winnen komt de degradatiestreep voor Heerenveen wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat die v Basten wegsturen
Op het laatst inderdaad wel. Het begin was zeker niet naar wederzijdse tevredenheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat het wel lekker ging toen?
Ja maar ik weet niet of dat echt aan van Basten ligt. Lijkt me opzich wel een prima trainer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Zwolle zaterdag weet te winnen komt de degradatiestreep voor Heerenveen wel heel dichtbij.
Dat zou je wel zeggen ja. Maar waar het dan aan ligt weet ik ook niet, vorig jaar werden ze vijfde met een niet heel andere selectiequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat echt aan van Basten ligt. Lijkt me opzich wel een prima trainer.
Ja daar heb je wel gelijk in.. ik weet het ook niet echt wat het isquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen ja. Maar waar het dan aan ligt weet ik ook niet, vorig jaar werden ze vijfde met een niet heel andere selectie
Dan moet er eerst van Heerenveen gewonnen worden. Ik denk dat dat wel kan, maar lastig wordt het wel. Vooral omdat we thuis rampzalig spelen dit seizoen (4 punten uit 9 wedstrijden, tegen 14 uit 10 uit)quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.. ik weet het ook niet echt wat het is.
Zwolle volgende week boven Groningen denk ik...
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet er eerst van Heerenveen gewonnen worden. Ik denk dat dat wel kan, maar lastig wordt het wel. Vooral omdat we thuis rampzalig spelen dit seizoen (4 punten uit 9 wedstrijden, tegen 14 uit 10 uit)
PEC is uit beter dan Groningen, Feyenoord en nog negen andere clubsquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja net als Groningen dus... thuis worden bijna geen punten gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |