Ik zou ook gaanquote:
Volwassen is overrated.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
Heb je hem kunnen vinden? Of ben je voor een ander gegaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromenquote:
Welke heb je danquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromen
Hobbit doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
D600. Investering van hopelijk net zoveel jaar als de D70. Die ik day one heb gehaald in 2004 en die vorig jaar echt geheel is gestorven. Wel netjes waar zijn reis ooit ook begonnen is: in Japan. En doodverklaard door Nikon Service Centre in Tokioquote:
quote:
Ach, een betere dood kon ie zich niet wensen. Doodgeklikt ipv doodgevallen of zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
Nice
...de D600 dan. Dat die ander helemaal kapotdeaud is is een beetje jammer
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik ook. Sommige schijnen het zelfs te 'waarderen'
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...
We doen wel alsof. Met een waterpistooltje. Of een nerf.
...Erwtenschieter kan ook nog.
Dat mag je zelf dan kiezen
Japan, edamame. De diepvries ligt er hier vol mee, maar er zijn ook knuffels en weet ik watquote:
Ziet eruit als een soort sperziboon ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan, edamame. De diepvries ligt er hier vol mee, maar er zijn ook knuffels en weet ik wat
Je haalt ze uit de schil en die mieter je weg. maar zo verslavend als pinda's doppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ziet eruit als een soort sperziboon ofzo
wow, indrukwekkend en ik ben nog verder aan het kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitwerking tof...
Was voor een opdracht voor school. De bedoeling was om een 'interactief' filmpje te maken, waarbij er een keuzemoment in zat. Ze kregen hier een 9 voor
Gaafquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitwerking tof...
Was voor een opdracht voor school. De bedoeling was om een 'interactief' filmpje te maken, waarbij er een keuzemoment in zat. Ze kregen hier een 9 voor
Welke bus (richting etc? Dan kijk je toch op ov92?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
FUUU je kunt bij Breng geen klacht indienen zonder dat je het nummer van de bus in te vullen, ja halve gare idioten, als de bus vijf minuten te vroeg aanrijdt weet ik geen nummer he??!?!?!?!?
Ja nee ze bedoelen dat nummer achter op de bus, die vier getalletjes van twee centimeter hoog op de achterkant die ik zelfs al zou er een bus staan niet kan lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke bus (richting etc? Dan kijk je toch op ov92?
Mijn vrouw vult gewoon het lijnnummer in. Dus per dag twee klachtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nee ze bedoelen dat nummer achter op de bus, die vier getalletjes van twee centimeter hoog op de achterkant die ik zelfs al zou er een bus staan niet kan lezen.
Dat heb ik ook wel eens met de laptop op het werk. En dat is een HP die dan zonder waarschuwing (of ik ben dan net van mijn plek) gewoon uitschakeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. ik dacht: Even telefoon opladen..
Kijk ik net... Denk huh? Das minder procent dan net... THA FUCK
stekker er gewoon niet in
Ik had tot vandaag nog nooit van Breng gehoordquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
FUUU je kunt bij Breng geen klacht indienen zonder dat je het nummer van de bus in te vullen, ja halve gare idioten, als de bus vijf minuten te vroeg aanrijdt weet ik geen nummer he??!?!?!?!?
Haha, ja ik kan bij Arriva over drie lijnen klagen en bij Breng over twee en dat is dan enkele reis maar ach ik heb ergens levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw vult gewoon het lijnnummer in. Dus per dag twee klachten
Ja het was naast die info ook zeer belangrijk dat je het busnummer weet. Nou ga k helemaal bellen, wilde het nog netjes afhandelen of zo maar ik ben woestquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had tot vandaag nog nooit van Breng gehoord
Een lijnnummer + tijdstip is niet genoeg? Daarmee zouden hun dat toch uit kunnen zoeken?
In sommige gevallen zelfs beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is bullshit en dat weten ze, ze proberen je af te schepen. mijn vrouw krijgt gewoon uitleg wat er mis is ook zonder dat nummer. gewoon lijnnummer en tijd en ze weten genoeg.
Al werkt twitter ook prima heb ik uit ervaring.
Ja ik heb mn account afgeschermd dus dat heeft weinig zin, heb er wel over getweet namelijk vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is bullshit en dat weten ze, ze proberen je af te schepen. mijn vrouw krijgt gewoon uitleg wat er mis is ook zonder dat nummer. gewoon lijnnummer en tijd en ze weten genoeg.
Al werkt twitter ook prima heb ik uit ervaring.
Hoezo zo langquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Renesite het volgende:
Morgen 7:15 de deur uit en met mazzel 22:00 thuis.
Maar wel vrijdag vrij
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7quote:
Te doen, of te volgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7!
Ik ga echt dood...
Wowquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7!
Ik ga echt dood...
Neeeuh, daar zorgt mn baas wel voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow. Dus het is ook nog mogelijk dat het uitloopt?
wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvattenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeuh, daar zorgt mn baas wel voor
Dat het niet uitlooptquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvatten
Wadan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
Het lijkt een beetje alsof ze door een buis is geduwt en dezelfde vorm heeft aangehouden. Een soort torpedo ofzoquote:
Wtf... te bizar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef iBenny het volgende:
Voor de categorie "meest krankzinnige topics op FOK!" nomineer ik dit topic: ONZ / Mijn vriendin snurkt
De "wie?" is strong in this onequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
quote:
lig je bovenop?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
Overigens flink wat steken onder in de rug hier. Ik ga vanmiddag maar thuis kijken of ik niet op een tennisbal heb geslapen.
in deze situatie: you against the world?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Kally het volgende:
Wat een kut periode om te werken, er gaan er steeds meer weg
Zo ben ik niet in slaap gevallen.quote:
Nee, want zijn van andere afdelingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
in deze situatie: you against the world?
Ohw, alles in stapjes / afdeling voor afdeling?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Kally het volgende:
Wat een kut periode om te werken, er gaan er steeds meer weg
bleghquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, want zijn van andere afdelingen
op naar een doorkeuzemenu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
Ja telefonistes nu, en die zijn zo leuk.
Callcenter zit in Ijsselmuiden ook hè?quote:
OKEEEEquote:NIEUW CAFITATRIA LEKKER HOOR
DELFZIJL IS SINS GISTEN EEN SNACKBAR RIJKEN CAFIATRIA LEKKER HOOR
HEEFT ZIJN DEUREN GEOPEND WIJ GINGEN ER OOK HEEN OM EEN FOTO TEMAKEN
WIJ KREGEN ZELF EEN PATAT PINDA ERG LEKKER HOOR
BIJ BEDAKEN DE EIGENAREN VAN DE SNACKBAR LEKKER HOOR
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef iBenny het volgende:
We moeten voor bepaalde vakken ons werk op een blog op internet zetten. Maar de lijst met links naar die blogs is voor alle studenten die dat vak volgen in te kijken. Wat je dus krijgt is dat mensen elkaars werk letterlijk overnemen.
Dat is dus ook gebeurd met met mijn werk. Krijg namelijk net een e-mail van de docent dat ik plagiaat zou hebben gepleegd.
Ik ben alleen zo 'slim' geweest om er een trucje in te verwerken waardoor ik kan bewijzen dat het mijn werk is. Eerste letters uit zinnen die een woord vormen en dat woord in al mijn werk verwerken
Dat mail ik dus. Even later krijg ik een mail terug dat dit voor hem meer dan genoeg bewijs is en dat hij het een "geweldig trucje" vindt. *hatseflats* *bam*
Ehmm... ik heb zo 1, 2, 3 niet echt een voorbeeld voorhanden zonder mijn eigen ding te verradenquote:
Ook vaag zo'n blog, zo werk je idd plagiaat in de hand.. maar toffe truc Ben!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef iBenny het volgende:
We moeten voor bepaalde vakken ons werk op een blog op internet zetten. Maar de lijst met links naar die blogs is voor alle studenten die dat vak volgen in te kijken. Wat je dus krijgt is dat mensen elkaars werk letterlijk overnemen.
Dat is dus ook gebeurd met met mijn werk. Krijg namelijk net een e-mail van de docent dat ik plagiaat zou hebben gepleegd.
Ik ben alleen zo 'slim' geweest om er een trucje in te verwerken waardoor ik kan bewijzen dat het mijn werk is. Eerste letters uit zinnen die een woord vormen en dat woord in al mijn werk verwerken
Dat mail ik dus. Even later krijg ik een mail terug dat dit voor hem meer dan genoeg bewijs is en dat hij het een "geweldig trucje" vindt. *hatseflats* *bam*
Dus...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehmm... ik heb zo 1, 2, 3 niet echt een voorbeeld voorhanden zonder mijn eigen ding te verraden.
Ik ga ff wat verzinnen. Kom er later op terug. Goed?
Edit: Neem het woord "Engel". Niet zo lang en de letters in het woord zijn niet al te lastig om mee te beginnen in een zin. Als het nou wel lastig is om er zinnen mee te starten, dan zou je het ook kunnen veranderen naar de tweede letter van het woord waarmee je de zin begint.
Is ook een manier. Ik doelde meer op dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus...
En nog geen enerverende lessen zijn het resultaat van blablablbla???
En dan laat je dat een paar keer terug komen?
En dat gewoon maar 1x in elk (groot) verslag. Op die manier kan je ook verwijzen naar eerdere verslagenquote:Fiona had een vriendje. Over hem klaagde ze vaak op Facebook. Richard, een vriend van haar, was dat op een gegeven helemaal zat. Uiteindelijk besloot hij er wat over te zeggen. Maarten was hem echter voor.
Ahhhh okquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook een manier. Ik doelde meer op dit:
"Forum"
[..]
En dat gewoon maar 1x in elk (groot) verslag.
Ja precies.. even je draai in vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:32 schreef iBenny het volgende:
Op een gegeven moment gaat zo'n combinatie schrijven vanzelf. Dan heb je door hoe je hem het best kan uitwerken en welke mogelijkheden je hebt.
Erfrecht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
ik moet zo nog even 52 bladzijdes doornemen voor een toets morgen
Nee. Nederlands. 52 bladzijdes over correspondentie...quote:
Ohw, dat is wel leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Erfrecht krijg ik helaas pas weer in het derde blok van jaar 2
Joahquote:
Betuuuuurrrrquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahen makkelijk ook nog.. vind ik.. tot nu toe dan
Komende 2 weken strafrecht, staatrecht, bestuursrecht en verbintenissenrecht. En dat vind ik de moeilijksten
Hmm... fijn weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
Mijn rooster voor het derde blok is bekend. Het faalt alleen een beetje...
Je hebt 5 keuzevakken, daaruit moet je 2 vakken kiezen. Maar de twee vakken die ik heb gekozen worden op hetzelfde moment gegeven. Ik denk omdat ik uit mijn klas de enige ben die het ene vak heeft gekozen.
Daarnaast mag je een extra vak kiezen voor extra punten. Punten die je zeg maar volgend jaar nodig hebt. Ik doe dat dus, maar voor dat ene vak moet ik voor 50 minuten naar school op woensdag.
Voor de rest zijn het weer allemaal late dagen
Oh ja... pronoquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... widm zo... grrr.. Nou.. dat heeft voorrang
Dusssssquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Mijn school is ook weer lekker bezig, moet in februari starten met mijn onderzoek tbv afstuderen, opleiding geeft aan dat we op woensdagochtend 5x terugkom moment hebben en dat we 1 dag op de instelling aanwezig moeten zijn en en 1 dag thuis moeten werken, blijkt dat we nog 2 vakken moeten volgen en dat over 3 dagen is verspreid![]()
Ja johquote:
Das handigquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Mijn school is ook weer lekker bezig, moet in februari starten met mijn onderzoek tbv afstuderen, opleiding geeft aan dat we op woensdagochtend 5x terugkom moment hebben en dat we 1 dag op de instelling aanwezig moeten zijn en en 1 dag thuis moeten werken, blijkt dat we nog 2 vakken moeten volgen en dat over 3 dagen is verspreid![]()
Oh my.. inderdaad! Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja johstaat ook zo lekker professioneel tegenover de opdrachtgever.. dat je ineens vakken moet volgen waar je niks van weet en er maar 2 dagen over blijven dat je op de locatie kunt werken..
Nu weet ik dat een van de dagen die overblijven mijn begeleidster niet eens werkt.. nou lekker dan![]()
Zo maak je het je studenten toch onnodig moeilijk? Als ze het nou allemaal op een dag plannen is het probleem niet zo groot.. stel sukkels dat ze daar niet aan denken..
Zal er eens een mail over gaan uitgooien...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my.. inderdaad! Wat studeer je eigenlijk?
Nouja... Meneer over dat ik naar Zuid-Afrika wilquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ik vrees dat ik er toch maar heen ga met mn vriendin
neuken?quote:
Das kut zegquote:
Kan ik het kijken zonder dat m'n piemeltrauma terugkomt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/54362/In_de_ban_van_de_penis/
Dit verklaart een hoop
Net ging hij verven...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik het kijken zonder dat m'n piemeltrauma terugkomt?
Vanwege de watervalquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Frank zit nu internet af te speuren voor een Z-A reis
Word kleuterjuf...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
Ik zit in zo'n OUD topic over voorlezen te lezen en nu heb ik een aanval van nesteldrangHoe leuk is het om kindjes voor te lezen
PABO is serieus een tijdje tweede keus geweestquote:
Wordt/wordquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaoh, maar in het verkeerde topic
Of bedeol je wat anders?
Gebiedende wijs toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Maar dan is het toch de ik-vorm?
Ik ga dit echt zo noooooooit begrijpen
Zo wordt het in een aflevering van Dharma & Greg vertaald..quote:
Die aflevering ken ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo wordt het in een aflevering van Dharma & Greg vertaald..![]()
En het gaat om een standbeeld van een eend....
Ik ken de hele serie nietquote:
200+ items op d epost doen. Dus eerst inpakken, adresseren en dan maandag iemand op een postkantoor heul blij maken.quote:
Dat is een hele klus idd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
200+ items op d epost doen. Dus eerst inpakken, adresseren en dan maandag iemand op een postkantoor heul blij maken.
Oooh wat leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef Kally het volgende:
Ik mag bruidsmeisje zijn op mijn vriendin haar huwelijk
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel iemand op Fok gesleept.
Jongen van mijn opleiding zit op FOK!, hij sprak de legendarische woorden: 'Jij zit er wel euhhh diep in he, dat FOK!?'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Kally het volgende:
Ik ken geen andere Fok!kers in mijn vriendenkring
Oh, niet zo interessant. Een vriendin, haar kom ik verder alleen in een Fok tennisspelletje tegen.quote:
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Kally het volgende:
Ik ken geen andere Fok!kers in mijn vriendenkring
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bier
Hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bier
no....!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh, niet zo interessant. Een vriendin, haar kom ik verder alleen in een Fok tennisspelletje tegen.
nee joh lees dwel 1591 en 92 maar ff Doorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
haha, franklop is de vriendin van Vaduz
602 posts?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
nee joh lees dwel 1591 en 92 maar ff Door
laatste pagina van 1591quote:
Ik ben niet zo'n lurkerquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Lutte het volgende:
Nou ja iedereen die meer dan 10% zicht heeft en niet volledig analfabeet is heeft wel door dat franklop en roos iets hebben, dus het kan Vaduz vriendin niet zijn. Deductie
Ja de eerste keer was heel stom, ik zat toen met een IBN'er van m'n oude school in de bus, met stage iedere ochtend, had ze het fotoalbum van haar bruiloft meegenomen om te laten zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet touwtjes er aan naaien, zodat ze altijd aan je jas hangen!
Maar verder wel slim.
Wat ben je aan het maken of is het een verrassing?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrrrr
aan het koken voor mijn bijna verjaarde popje
Het is een verrassing. Hij vind het lekker.. Dat weet ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken of is het een verrassing?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij zit nu verplicht op zijn kamer, want verrassing
Oh noessssssssssssquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Kally het volgende:
Oh buiten bruidsmeisje ben ik ook getuige
Tofquote:
twitter:zondervrienden twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 22:06:49men had vroeger het idee om van internet een handig en nuttig medium te maken maar sinds de komst van twitter ging alles ongelooflijk mis reageer retweet
Dat was voor Pat en Renéquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:43 schreef Lutte het volgende:
twitter:zondervrienden twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 22:06:49men had vroeger het idee om van internet een handig en nuttig medium te maken maar sinds de komst van twitter ging alles ongelooflijk mis reageer retweet
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Kally het volgende:
Oh buiten bruidsmeisje ben ik ook getuige
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god.
Ik breng mijn moeder nooit weer naar het station. Tenzij ze een vuist op d'r ook wil. MIJN GOD!
Ja..quote:
Ocherm...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..
Ik rij ergens 55 ofzo... "Het is hier vijftig hoor"
Er rijdt ergens een bus weg... Helemaal hysterisch met d'r armen bewegen..
Zeg ik ergens: Hmm.. vind het hier niet superfijn om te rijden hoor...
Gaat ze overal Ohhh.. Hmm.. Oehhh
Nou nee.. maar René doet het volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ocherm...ik zou zeggen dat ze voortaan maar de bus moet nemen...
Dat is ook een optiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou nee.. maar René doet het volgende keer maar weer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..
Ik rij ergens 55 ofzo... "Het is hier vijftig hoor"
Er rijdt ergens een bus weg... Helemaal hysterisch met d'r armen bewegen..
Zeg ik ergens: Hmm.. vind het hier niet superfijn om te rijden hoor...
Gaat ze overal Ohhh.. Hmm.. Oehhh
Ik ben bijna weer in de mood for some grumping, dus momentje nog. Nu nog even een leuke show afwachten.quote:
te laaaatquote:Op maandag 28 januari 2013 07:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Tutututuuuuu
Nog even een documentje aanpassen voor school.. had ik vrijdag al moeten laten zienBeide vergeten dus #careeeeee
Nog even hoofdstukken doorlezen voor toets en dan even een 10 binnen slepen
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:13 schreef Pheno het volgende:
Zo, even de auto volladen met post.
Persoon die op maandagochtend bij het postkantoor werkt: have a nice day, ik kom eraan!
Hahahahaha! Jezusquote:Op maandag 28 januari 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
Drie kwartier en een meter aan kassabon later
Lekker begin van de weekquote:Op maandag 28 januari 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
Drie kwartier en een meter aan kassabon later
Maar, wat is oud genoeg? 18?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef roos85 het volgende:
Kom ik net bij het boodschappen doen een omaatje met een of ander roddelblad (geloof Privé) begint ze over het Koningshuis.. ze hadden blijkbaar vanochtend op tv gezegd dat Beatrix zou wachten met aftreden tot Amalia oud genoeg zou zijn... maar op dat blad stond dat WA al snel koning zou worden... ging ze maar over bellen...
:
Geen idee.. zover heb ik maar niet doorgevraagdquote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, wat is oud genoeg? 18?Dan moet ze nog 10 jaar wachten
Hhahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee.. zover heb ik maar niet doorgevraagd
Ik hier ook... mensen die niet weten hoe ze 1/3 deel van iets moeten uitrekenenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik moest mijn best doen om niette kijken...
Dat is ook vrij triestquote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hier ook... mensen die niet weten hoe ze 1/3 deel van iets moeten uitrekenen
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hier ook... mensen die niet weten hoe ze 1/3 deel van iets moeten uitrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |