Dusssssquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Mijn school is ook weer lekker bezig, moet in februari starten met mijn onderzoek tbv afstuderen, opleiding geeft aan dat we op woensdagochtend 5x terugkom moment hebben en dat we 1 dag op de instelling aanwezig moeten zijn en en 1 dag thuis moeten werken, blijkt dat we nog 2 vakken moeten volgen en dat over 3 dagen is verspreid![]()
Ja johquote:
Das handigquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Mijn school is ook weer lekker bezig, moet in februari starten met mijn onderzoek tbv afstuderen, opleiding geeft aan dat we op woensdagochtend 5x terugkom moment hebben en dat we 1 dag op de instelling aanwezig moeten zijn en en 1 dag thuis moeten werken, blijkt dat we nog 2 vakken moeten volgen en dat over 3 dagen is verspreid![]()
Oh my.. inderdaad! Wat studeer je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja johstaat ook zo lekker professioneel tegenover de opdrachtgever.. dat je ineens vakken moet volgen waar je niks van weet en er maar 2 dagen over blijven dat je op de locatie kunt werken..
Nu weet ik dat een van de dagen die overblijven mijn begeleidster niet eens werkt.. nou lekker dan![]()
Zo maak je het je studenten toch onnodig moeilijk? Als ze het nou allemaal op een dag plannen is het probleem niet zo groot.. stel sukkels dat ze daar niet aan denken..
Zal er eens een mail over gaan uitgooien...quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my.. inderdaad! Wat studeer je eigenlijk?
Nouja... Meneer over dat ik naar Zuid-Afrika wilquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
ik vrees dat ik er toch maar heen ga met mn vriendin
neuken?quote:
Das kut zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |