wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvattenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeuh, daar zorgt mn baas wel voor
Dat het niet uitlooptquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvatten
Wadan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
Het lijkt een beetje alsof ze door een buis is geduwt en dezelfde vorm heeft aangehouden. Een soort torpedo ofzoquote:
Wtf... te bizar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef iBenny het volgende:
Voor de categorie "meest krankzinnige topics op FOK!" nomineer ik dit topic: ONZ / Mijn vriendin snurkt
De "wie?" is strong in this onequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
quote:
lig je bovenop?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
Overigens flink wat steken onder in de rug hier. Ik ga vanmiddag maar thuis kijken of ik niet op een tennisbal heb geslapen.
in deze situatie: you against the world?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Kally het volgende:
Wat een kut periode om te werken, er gaan er steeds meer weg
Zo ben ik niet in slaap gevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |