Hallo iedereen!
Ik ben een nieuw lid, omdat ik met iets zit, waar ik wat meningen of ervaringen over wil delen. Het is nogal een verhaal/uitleg, dus hoop dat jullie niets te doen hebben,en mij kunnen helpen haha..
Ik heb een vriendin, al 1,5 jaar, hartstikke leuke meid, en ontzettend lief enzo. Niks mis met onze relatie dus!

Alleen 1 dingetje, ze snurkt. En niet af en toe, als ze verkouden is of moe. Nee, altijd! Wij slapen elk weekend bij elkaar, en ik lig eigenlijk heel veel wakker daardoor. Zelf weet ze het niet, en ik weet ook niet hoe ik zoiets moet brengen aan haar. Ben bang dat ze zich schaamt. Heb het ooit een keer gevraagd voor de grap, en toen zei ze keihard: "ik snurk gelukkig niet, zoals mijn moeder".
Maar dat is dus wel zo :p En haar bijvoorbeeld omdraaien helpt niet, ze snurkt gewoon door, als ze op haar rug ligt, buik, zij. Dus ik weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken.
Vind het ook lastig om met haar gezin over te praten, heb geen idee of zij het al wisten.. Maar wij waren afgelopen weekend met haar familie weekendje weg naar een bungalowpark. Gezellig enzo!
Maar we lagen in een kamer, waar 4 bedden staan. Dus ik en mijn vriendin in 2 bedden, en haar zus en haar vriend in de andere. En ik was er al bang voor, dat ze zou gaan snurken, want wat als zij het niet wisten?
Ze snurkte inderdaad, en haar zus en vriend hoorde het. Gelukkig wist haar zus het al van haar, omdat ze wel eens vaker in haar buurt heeft geslapen, denk aan de auto etc. Dus ze wist het, maar ze begonnen te lachen om haar enz, best lullig.
Nu snap ik dat ze het vervelend vinden, net als ik. Maar wat kan ik hieraan doen, zou ik het haar moeten zeggen toch, en hoe breng je zoiets, zonder dat iemand zich er mss voor schaamt als blijkt dat ze haar hele leven mss al wel snurkt?
Ik wil haar niet kwetsen natuurlijk hiermee. Want ik knap niet op haar af hierdoor ofzo.
Zie dat dit een lange inleiding geworden is, maar dan snappen jullie een beetje waarom ik ermee zit.
Hoop op hulp!
Rtw23
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 20:35:34 ]