wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvattenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeuh, daar zorgt mn baas wel voor
Dat het niet uitlooptquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
wacht ff... ik weet ff niet of ik deze in positieve of negatieve zin (voor jou) moet opvatten
Wadan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
Het lijkt een beetje alsof ze door een buis is geduwt en dezelfde vorm heeft aangehouden. Een soort torpedo ofzoquote:
Wtf... te bizar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef iBenny het volgende:
Voor de categorie "meest krankzinnige topics op FOK!" nomineer ik dit topic: ONZ / Mijn vriendin snurkt
De "wie?" is strong in this onequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
WTF is er met Leonie Meijer gebeurd? #iqtest
quote:
lig je bovenop?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
Overigens flink wat steken onder in de rug hier. Ik ga vanmiddag maar thuis kijken of ik niet op een tennisbal heb geslapen.
in deze situatie: you against the world?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Kally het volgende:
Wat een kut periode om te werken, er gaan er steeds meer weg
Zo ben ik niet in slaap gevallen.quote:
Nee, want zijn van andere afdelingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
in deze situatie: you against the world?
Ohw, alles in stapjes / afdeling voor afdeling?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:49 schreef Kally het volgende:
Wat een kut periode om te werken, er gaan er steeds meer weg
bleghquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, want zijn van andere afdelingen
op naar een doorkeuzemenu?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Kally het volgende:
Ja telefonistes nu, en die zijn zo leuk.
Callcenter zit in Ijsselmuiden ook hè?quote:
OKEEEEquote:NIEUW CAFITATRIA LEKKER HOOR
DELFZIJL IS SINS GISTEN EEN SNACKBAR RIJKEN CAFIATRIA LEKKER HOOR
HEEFT ZIJN DEUREN GEOPEND WIJ GINGEN ER OOK HEEN OM EEN FOTO TEMAKEN
WIJ KREGEN ZELF EEN PATAT PINDA ERG LEKKER HOOR
BIJ BEDAKEN DE EIGENAREN VAN DE SNACKBAR LEKKER HOOR
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef iBenny het volgende:
We moeten voor bepaalde vakken ons werk op een blog op internet zetten. Maar de lijst met links naar die blogs is voor alle studenten die dat vak volgen in te kijken. Wat je dus krijgt is dat mensen elkaars werk letterlijk overnemen.
Dat is dus ook gebeurd met met mijn werk. Krijg namelijk net een e-mail van de docent dat ik plagiaat zou hebben gepleegd.
Ik ben alleen zo 'slim' geweest om er een trucje in te verwerken waardoor ik kan bewijzen dat het mijn werk is. Eerste letters uit zinnen die een woord vormen en dat woord in al mijn werk verwerken
Dat mail ik dus. Even later krijg ik een mail terug dat dit voor hem meer dan genoeg bewijs is en dat hij het een "geweldig trucje" vindt. *hatseflats* *bam*
Ehmm... ik heb zo 1, 2, 3 niet echt een voorbeeld voorhanden zonder mijn eigen ding te verradenquote:
Ook vaag zo'n blog, zo werk je idd plagiaat in de hand.. maar toffe truc Ben!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:27 schreef iBenny het volgende:
We moeten voor bepaalde vakken ons werk op een blog op internet zetten. Maar de lijst met links naar die blogs is voor alle studenten die dat vak volgen in te kijken. Wat je dus krijgt is dat mensen elkaars werk letterlijk overnemen.
Dat is dus ook gebeurd met met mijn werk. Krijg namelijk net een e-mail van de docent dat ik plagiaat zou hebben gepleegd.
Ik ben alleen zo 'slim' geweest om er een trucje in te verwerken waardoor ik kan bewijzen dat het mijn werk is. Eerste letters uit zinnen die een woord vormen en dat woord in al mijn werk verwerken
Dat mail ik dus. Even later krijg ik een mail terug dat dit voor hem meer dan genoeg bewijs is en dat hij het een "geweldig trucje" vindt. *hatseflats* *bam*
Dus...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehmm... ik heb zo 1, 2, 3 niet echt een voorbeeld voorhanden zonder mijn eigen ding te verraden.
Ik ga ff wat verzinnen. Kom er later op terug. Goed?
Edit: Neem het woord "Engel". Niet zo lang en de letters in het woord zijn niet al te lastig om mee te beginnen in een zin. Als het nou wel lastig is om er zinnen mee te starten, dan zou je het ook kunnen veranderen naar de tweede letter van het woord waarmee je de zin begint.
Is ook een manier. Ik doelde meer op dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus...
En nog geen enerverende lessen zijn het resultaat van blablablbla???
En dan laat je dat een paar keer terug komen?
En dat gewoon maar 1x in elk (groot) verslag. Op die manier kan je ook verwijzen naar eerdere verslagenquote:Fiona had een vriendje. Over hem klaagde ze vaak op Facebook. Richard, een vriend van haar, was dat op een gegeven helemaal zat. Uiteindelijk besloot hij er wat over te zeggen. Maarten was hem echter voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |