Kan ik het kijken zonder dat m'n piemeltrauma terugkomt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/54362/In_de_ban_van_de_penis/
Dit verklaart een hoop
Net ging hij verven...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik het kijken zonder dat m'n piemeltrauma terugkomt?
Vanwege de watervalquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Frank zit nu internet af te speuren voor een Z-A reis
Word kleuterjuf...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Lutte het volgende:
Ik zit in zo'n OUD topic over voorlezen te lezen en nu heb ik een aanval van nesteldrangHoe leuk is het om kindjes voor te lezen
PABO is serieus een tijdje tweede keus geweestquote:
Wordt/wordquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaoh, maar in het verkeerde topic
Of bedeol je wat anders?
Gebiedende wijs toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Maar dan is het toch de ik-vorm?
Ik ga dit echt zo noooooooit begrijpen
Zo wordt het in een aflevering van Dharma & Greg vertaald..quote:
Die aflevering ken ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo wordt het in een aflevering van Dharma & Greg vertaald..![]()
En het gaat om een standbeeld van een eend....
Ik ken de hele serie nietquote:
200+ items op d epost doen. Dus eerst inpakken, adresseren en dan maandag iemand op een postkantoor heul blij maken.quote:
Dat is een hele klus idd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
200+ items op d epost doen. Dus eerst inpakken, adresseren en dan maandag iemand op een postkantoor heul blij maken.
Oooh wat leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef Kally het volgende:
Ik mag bruidsmeisje zijn op mijn vriendin haar huwelijk
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel iemand op Fok gesleept.
Jongen van mijn opleiding zit op FOK!, hij sprak de legendarische woorden: 'Jij zit er wel euhhh diep in he, dat FOK!?'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Kally het volgende:
Ik ken geen andere Fok!kers in mijn vriendenkring
Oh, niet zo interessant. Een vriendin, haar kom ik verder alleen in een Fok tennisspelletje tegen.quote:
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Kally het volgende:
Ik ken geen andere Fok!kers in mijn vriendenkring
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bier
Hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand in m'n lokale café bleef een fokker te zijn, kwamen we achter toen hij op fok en op facebook via een gemeenschappelijke vriend dezelfde foto voorbij zag komen van bier
no....!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oh, niet zo interessant. Een vriendin, haar kom ik verder alleen in een Fok tennisspelletje tegen.
nee joh lees dwel 1591 en 92 maar ff Doorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
haha, franklop is de vriendin van Vaduz
602 posts?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
nee joh lees dwel 1591 en 92 maar ff Door
laatste pagina van 1591quote:
Ik ben niet zo'n lurkerquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Lutte het volgende:
Nou ja iedereen die meer dan 10% zicht heeft en niet volledig analfabeet is heeft wel door dat franklop en roos iets hebben, dus het kan Vaduz vriendin niet zijn. Deductie
Ja de eerste keer was heel stom, ik zat toen met een IBN'er van m'n oude school in de bus, met stage iedere ochtend, had ze het fotoalbum van haar bruiloft meegenomen om te laten zienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moet touwtjes er aan naaien, zodat ze altijd aan je jas hangen!
Maar verder wel slim.
Wat ben je aan het maken of is het een verrassing?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Prrrrr
aan het koken voor mijn bijna verjaarde popje
Het is een verrassing. Hij vind het lekker.. Dat weet ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken of is het een verrassing?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij zit nu verplicht op zijn kamer, want verrassing
Oh noessssssssssssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |