Ik zou ook gaanquote:
Volwassen is overrated.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
Heb je hem kunnen vinden? Of ben je voor een ander gegaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromenquote:
Welke heb je danquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar nu eerst de preview van simcity schrijven, uitstel is een bitch. Daarna spelen met allemaal nieuwe functies, snufjes en meer waar ik met een D70 alleen maar van kon dromen
Hobbit doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook nog naar The Hobbit, Wreck-It Ralph en meer. Er komt toch niets van.
Mediamarkt got me. Ik kon me niet beheersen. Kut.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef iBenny het volgende:
*hatseflats*... elk sprankeltje volwassenheid in binnen 2 posts naar de klote gewerkt
D600. Investering van hopelijk net zoveel jaar als de D70. Die ik day one heb gehaald in 2004 en die vorig jaar echt geheel is gestorven. Wel netjes waar zijn reis ooit ook begonnen is: in Japan. En doodverklaard door Nikon Service Centre in Tokioquote:
quote:
Ach, een betere dood kon ie zich niet wensen. Doodgeklikt ipv doodgevallen of zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
Nice
...de D600 dan. Dat die ander helemaal kapotdeaud is is een beetje jammer
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik ook. Sommige schijnen het zelfs te 'waarderen'
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schiet me aub dood als ik volwassen ben. Dank.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing...
We doen wel alsof. Met een waterpistooltje. Of een nerf.
...Erwtenschieter kan ook nog.
Dat mag je zelf dan kiezen
Japan, edamame. De diepvries ligt er hier vol mee, maar er zijn ook knuffels en weet ik watquote:
Ziet eruit als een soort sperziboon ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Japan, edamame. De diepvries ligt er hier vol mee, maar er zijn ook knuffels en weet ik wat
Je haalt ze uit de schil en die mieter je weg. maar zo verslavend als pinda's doppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ziet eruit als een soort sperziboon ofzo
wow, indrukwekkend en ik ben nog verder aan het kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitwerking tof...
Was voor een opdracht voor school. De bedoeling was om een 'interactief' filmpje te maken, waarbij er een keuzemoment in zat. Ze kregen hier een 9 voor
Gaafquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitwerking tof...
Was voor een opdracht voor school. De bedoeling was om een 'interactief' filmpje te maken, waarbij er een keuzemoment in zat. Ze kregen hier een 9 voor
Welke bus (richting etc? Dan kijk je toch op ov92?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
FUUU je kunt bij Breng geen klacht indienen zonder dat je het nummer van de bus in te vullen, ja halve gare idioten, als de bus vijf minuten te vroeg aanrijdt weet ik geen nummer he??!?!?!?!?
Ja nee ze bedoelen dat nummer achter op de bus, die vier getalletjes van twee centimeter hoog op de achterkant die ik zelfs al zou er een bus staan niet kan lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke bus (richting etc? Dan kijk je toch op ov92?
Mijn vrouw vult gewoon het lijnnummer in. Dus per dag twee klachtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nee ze bedoelen dat nummer achter op de bus, die vier getalletjes van twee centimeter hoog op de achterkant die ik zelfs al zou er een bus staan niet kan lezen.
Dat heb ik ook wel eens met de laptop op het werk. En dat is een HP die dan zonder waarschuwing (of ik ben dan net van mijn plek) gewoon uitschakeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. ik dacht: Even telefoon opladen..
Kijk ik net... Denk huh? Das minder procent dan net... THA FUCK
stekker er gewoon niet in
Ik had tot vandaag nog nooit van Breng gehoordquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef Lutte het volgende:
FUUU je kunt bij Breng geen klacht indienen zonder dat je het nummer van de bus in te vullen, ja halve gare idioten, als de bus vijf minuten te vroeg aanrijdt weet ik geen nummer he??!?!?!?!?
Haha, ja ik kan bij Arriva over drie lijnen klagen en bij Breng over twee en dat is dan enkele reis maar ach ik heb ergens levenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw vult gewoon het lijnnummer in. Dus per dag twee klachten
Ja het was naast die info ook zeer belangrijk dat je het busnummer weet. Nou ga k helemaal bellen, wilde het nog netjes afhandelen of zo maar ik ben woestquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had tot vandaag nog nooit van Breng gehoord
Een lijnnummer + tijdstip is niet genoeg? Daarmee zouden hun dat toch uit kunnen zoeken?
In sommige gevallen zelfs beterquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is bullshit en dat weten ze, ze proberen je af te schepen. mijn vrouw krijgt gewoon uitleg wat er mis is ook zonder dat nummer. gewoon lijnnummer en tijd en ze weten genoeg.
Al werkt twitter ook prima heb ik uit ervaring.
Ja ik heb mn account afgeschermd dus dat heeft weinig zin, heb er wel over getweet namelijk vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is bullshit en dat weten ze, ze proberen je af te schepen. mijn vrouw krijgt gewoon uitleg wat er mis is ook zonder dat nummer. gewoon lijnnummer en tijd en ze weten genoeg.
Al werkt twitter ook prima heb ik uit ervaring.
Hoezo zo langquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Renesite het volgende:
Morgen 7:15 de deur uit en met mazzel 22:00 thuis.
Maar wel vrijdag vrij
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7quote:
Te doen, of te volgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7!
Ik ga echt dood...
Wowquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben elders nog een presentatie te doen om half 7!
Ik ga echt dood...
Neeeuh, daar zorgt mn baas wel voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow. Dus het is ook nog mogelijk dat het uitloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |